La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28118)
Uudella hovimestarilla meinaa pokka pettää, kun pitää olla niin tiukkana koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petralla on tosi luihu - lähes jo liian kapea - naama. Sopii hyvin pahisrooliin.
Sellainen jota voi hyvällä omallatunnolla rehellisesti kutsua hevosennaamaksi.
Ro t t an a a ma.
Kauheaa katsottavaa kun tuo Lope katsoo Mariaa tuolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku miksi edesmenneellä paronilla oli la Promesan sinettisormus sormessaan? Hänhän asui itse eri kartanossa.
Ehkä Doloresin ampuja ja lapsen kaappaaja olikin itse Cruz sinettisormuksineen? Ampujan silmät mustan hupun alla eivät nimittäin näyttäneet paronin pieniltä tihrusilmiltä. 🤔
Mutta paronilla oli se ruokapöydässä ollessaan? Silloin Jana tunnisti sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku miksi edesmenneellä paronilla oli la Promesan sinettisormus sormessaan? Hänhän asui itse eri kartanossa.
Ehkä Doloresin ampuja ja lapsen kaappaaja olikin itse Cruz sinettisormuksineen? Ampujan silmät mustan hupun alla eivät nimittäin näyttäneet paronin pieniltä tihrusilmiltä. 🤔
Mutta eikös se sormus, jonka Cruz otti poliisin antamasta, paronin autosta löytyneen jäämistön sisältämästä pussista, ollut erilainen? Siitä puuttui Lujanin vaakunan kuvio. Välillä paronikin tietysti saattoi pitää "murhaajasormusta" (ruokapöytäkohtaus).
Simona-keittäjän ikä näköjään ollut täällä keskustelun aiheena.Kävin etsimässä tietoa
hänestä ja kyllä sieltä löytyy semmoinenkin tieto kuin että syntymäaika on v.-39!
Kieltämättä ei ihan heti uskoisi ja tuo 1972 syntymävuosi kyllä tuntuu oikeammalla.
Netistä näköjään voi löytää monenlaista tietoa,eikä aina niin oikeaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Simona-keittäjän ikä näköjään ollut täällä keskustelun aiheena.Kävin etsimässä tietoa
hänestä ja kyllä sieltä löytyy semmoinenkin tieto kuin että syntymäaika on v.-39!
Kieltämättä ei ihan heti uskoisi ja tuo 1972 syntymävuosi kyllä tuntuu oikeammalla.
Netistä näköjään voi löytää monenlaista tietoa,eikä aina niin oikeaakaan.
Kaikki nuo täällä luetellut vuosiluvut (1939, -39, -72) ovat epäuskottavan tuntuisia. Vanhushan Simona ei ole, vaikka jo vanha onkin, ei sentään 51-vuotias enää (s.1972??). Olemukseltaan ja kasvoiltaan näyttää minusta n.68-vuotiaalta eli 1955 syntyneeltä, ehkä jo 1952... Mutta monet naiset näyttävätkin vanhemmilta kuin oikeasti ovat. Candelakin näyttää aivan 62-68- vuotiaalta, vaikkei ole.
Uudesta hovimestarista tulee Pian aviomies. Markiisi Alonso paljastuu Curron oikeaksi isäksi. Martina ja Curro rakastuvat. Eli serkukset, ellei sitten ilmene, ettei Martinan isä olekaan Alonson veliManuel ja Jimena avioituvat mutta tulee välirikko. Yuotubesta löytyy noita paljastuksia. Cruze taitaa olla kunnon sarjamurhaaja. On varmaan tappanut sen ensimmäisenkin markiisittaren että pääsi itse rooliin. Cruze-parka, ei ole ketään ystäviä, ei ikinä pääse itse mihinkään kylään eikä edes kaupungille. Kaiket päivät kotona neljän seinän sisällä pukeutumassa omia perheenjäseniänsä varten kuivan vanhanpiian avustamana. Maisemista päätellen kartano on keskellä ei-mitään. Hulluksihan siinä tulee😄. Pappi on paitsi ärsyttävä, myös jäätävän huono näyttelijä ja keittiössä ruuanlaitto on koko ajan pelkkää paprikoiden pilkkomista. Ei edes yritetä näytellä ruuanlaittoa. Mauron suhde märisevään teiniin oli myös epäuskottava. Mutta seuraan sarjaa silti. Espanjassa menossa joku jakso 245. Ihan sinne asti en taida jaksaa.
Jaha, lisää v*ttumaisia hahmoja... Curron "isukki". Äijä on habitukseltaan kuin joku 1900-luvun alkupuolen mykkäelokuvien keikari.
Vierailija kirjoitti:
Ai milleen? Minusta Lopen näyttelijällä on tosi lempeät silmät ja pidän paljon siitä miten hän osaa osoittaa katseella ja ilmeillä empatiaa. Harvinaista herkkua nykyään. Lope on tosi karismaattinen. Suosikkini sarjan mieshahmoista ja -näyttelijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Jimenastahan paljastu melkoinen kieroilija . Kampaukset muuttuneet , onko eri laittaja?
Kampauksen muutos on varmasti käsikirjoitettu tukemaan Jimenan hahmon muuttumista. Naivista, pussissa kasvaneesta tyttösestä aikuiseksi, manipuiloivaksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai milleen? Minusta Lopen näyttelijällä on tosi lempeät silmät ja pidän paljon siitä miten hän osaa osoittaa katseella ja ilmeillä empatiaa. Harvinaista herkkua nykyään. Lope on tosi karismaattinen. Suosikkini sarjan mieshahmoista ja -näyttelijöistä.
Taitaa Lope olla itse ostanut soittorasian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Lope olla itse ostanut soittorasian.
Hän myönsi sen jo.
Tuleekohan Salvadooooooooooooooor takaisin vai jääkö tuolle reissulleen?
Toivoin että Romulo naisi dona Pian. Lope näyttää kyllä Mariaan rakastuneelta, samoin Martina Curroon.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Salvadooooooooooooooor takaisin vai jääkö tuolle reissulleen?
Salvador tulee takaisin toinen silmä vähän viottuneena,mutta se kyllä hoidetaan kuntoon.
Salvador on mukana vieläkin Espanjassa esitettävissä jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös se sormus, jonka Cruz otti poliisin antamasta, paronin autosta löytyneen jäämistön sisältämästä pussista, ollut erilainen? Siitä puuttui Lujanin vaakunan kuvio. Välillä paronikin tietysti saattoi pitää "murhaajasormusta" (ruokapöytäkohtaus).
Ehkä nämä selviää jossain vaiheessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka naisista tappoi Paronin?
Toivottavasti ei ainakaan Pia, Maria eikä Teresa.
Kuka lähti pelastamaan Teresaa paronin kynsistä?
Catalinalla on niin selvä peruukki. Naurattaa, kun parhaillaan katsomassani jaksossa peruukki ja sen myötä etutukka on yhtä-äkkiä heilahtanut ihan eri kohtaan kuin aiemmissa kohtauksissa :D.