La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30015)
Mä päätin kans lopettaa sarjan. Nyt seuraan vain somea. Tulevat tapahtumat etenee todella surkeella käsikirjoituksella. Ihmettelen jos ei näy katsojamäärässä.
Leocadia Angelalle, meillä on täällä vielä paljon tehtävää. Ei jaksa katsella kumpaakaan. Onneksi sentään Curro ei usko Cruzin syyllisyyteen, ja toivottavasti oikea murhaaja, Leocadia jää kiinni. Hamassa tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa ei ole kuin suruja ja murheita ja vastoinkäymisiä ja tappoja, murhia ja kuolemia. Häätkin on päättyneet aina katastrofiin (Tomás, Manuel ja Pia ja Manuel uudelleen). Katsottu on, saas nähdä kauanko jaksan enää. Jotenkin synkkää juttua koko ajan ja ilkeitä ihmisiä. Sinänsä mielenkiintoista ajankuvaa on ollut kiva seurata.
Mutta miten todellisia ajankuvaus on?
Yllättävän todellista. Jos on puhuttu taiteesta, musiikista tai kirjallisuudesta esimerkiksi ja on mainittu nimiä, olen googlaillut heitä ja oppinut monenlaista Espanjan historiasta.
Ei yllätä että pääosan esittäjä, se mielenkiintoisin kuoli. Espanjalaisissa elokuvissa ja sarjoissa ei yleensä ole onnellinen loppu, pääosan esittäjä kuolee mitä raaimmalla tavoin tai kaikki kuolevat lopuksi. Olen ollut yllättynyt ja miettinyt miten siellä eri tavoin ajatellaan. Toisaalta yllättyminen on ollut piristävääkin, että ähää, enpä arvannut.
Vierailija kirjoitti:
Katsojamäärät jatkavat nousuaan vaikka kuinka vastustusta on. Nyt viimeinen oli jo 15,1
Yhyy! Yhyy! 😭😭😭
Eikö mukaan yhtään auta, että MINÄ julkisesti kitisen ja ilmoitan lopettavan katselun??! YHYY! YHYY! 😳😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä että pääosan esittäjä, se mielenkiintoisin kuoli. Espanjalaisissa elokuvissa ja sarjoissa ei yleensä ole onnellinen loppu, pääosan esittäjä kuolee mitä raaimmalla tavoin tai kaikki kuolevat lopuksi. Olen ollut yllättynyt ja miettinyt miten siellä eri tavoin ajatellaan. Toisaalta yllättyminen on ollut piristävääkin, että ähää, enpä arvannut.
Gran Hotel päättyi kuitenkin hyvin. Ja muutkin sarjat mitä minä olen katsonut 🤔
Niinpä. Miksi La Promesan pitäisi olla tästä poikkeus?
Minusta Teresa vähätteli Manuelin surua. No, Manuel pyysikin Teresaa poistumaan ja jättämään hänet tuoreen leskimiehen yksin huoneeseen.
Sarjan intro on uusittu. Kiva, kiva!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Teresa vähätteli Manuelin surua. No, Manuel pyysikin Teresaa poistumaan ja jättämään hänet tuoreen leskimiehen yksin huoneeseen.
Manuel pyysi kyllä sitten anteeksi. Mutta samaa mieltä, koska eikö tässä ollut vasta toinen päivä hautajaisista tai jotain. Teresan puuttuminen olisi ollut ymmärrettävää muutaman viikon tai kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojamäärät jatkavat nousuaan vaikka kuinka vastustusta on. Nyt viimeinen oli jo 15,1
Yhyy! Yhyy! 😭😭😭
Eikö mukaan yhtään auta, että MINÄ julkisesti kitisen ja ilmoitan lopettavan katselun??! YHYY! YHYY! 😳😭😭
Monet tuttuni ovat sanoneet, että katsominen loppui tähän. Janan kuolema liikaa
Catalina Martinalle: "Ei pidä hukata Pían kaltaisen naisen kykyjä siirtämällä hänet rivisisäköksi."
Ricardo Pellicer on nyt vihdoinkin todella rentona, hyväntuulisena ja hänellä on pilkettä silmäkulmassa. Sitä se rakkaus teettää.
Lorenzo Currolle: "Sinua kiinnostaa vain tohelointi."
Kersantti Burdina: "Cruz-rouvan saapuminen ei ollut kovinkaan miellyttävä. Muut vangit ottivat hänet vastaan vihamielisesti, mikä sai hänet menettämään järkensä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy! Yhyy! 😭😭😭
Monet tuttuni ovat sanoneet, että katsominen loppui tähän. Janan kuolema liikaa
M. O. T.
Näin yksinkertaisia ihmisiä on siis ihan oikeasti olemassa.
Meitä on, katsokaas, niin moneen junaan, että saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kersantti Burdina: "Cruz-rouvan saapuminen ei ollut kovinkaan miellyttävä. Muut vangit ottivat hänet vastaan vihamielisesti, mikä sai hänet menettämään järkensä."
Hymyilen tälle asialle hyvin leveästi.
Ramona uskaltaa oleskella nyt kartanossa ilmeisesti siitä syystä, että Cruz ei asu enää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hassua, että Alonso ei hahmona tuo sarjaan yhtään mitään. Muuta kuin tyhmyyttä. Joku täällä jo sanoikin että suunnilleen miesvauva. Kummalliseksi kirjoitettu rooli. Rupeaa jo tympimään. En taida jaksaa 300 jaksoa seurata että tietää miten tarina lopulta meni.
Alonso on melkein aina hukassa.
Jopa Catalina jäi kaipaamaan Cruzia jossakin määrin, mikä on mielestäni häneltä melkoinen tunnustus.
Kyllä meni Promesasta hohto, Cruzin ja Janan poistumisen myötä. Hyviä näyttelijöitä, kuten kaikki muutkin, siis nämä jotka ovat sarjassa kauan olleet. Nämä uudet sen sijaan eivät kiinnosta yhtään. Murhia murhien perään, myrkytyksiä on tapahtunut paljon, mutta yhtäkään ei ole ratkaistu. Sukulaisuussuhteiden sekamelskaa, äiti ja isäpuolia, veli ja sisarpuolia, kuka on kenellekin sukua loppujen lopuksi?