La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (29482)
Vierailija kirjoitti:
Erikoisesti tehty että Dolores ammuttiin koska Cruz ja Jana ammuttiin koska Dolores.
Suomennos kiitos 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri Janaa myrkyttänyt. Sen käsityksen tuosta äskeisestä kommentista saa. Kyllä Jana olisi toipunut, jollei joku olisi onnistunut myrkyttää suunkostutusvettä. Tätä pirun temppuahan ei kukaan saattanut arvata.
Sillä hetkellä ku angela tarjoutui vettä gakemaan, ajattelin, että hän myrkyttää, vaikkei jana vielä heräämisen merkkejä näyttänyt. Tämä sarja on niin ennalta arvattavissa.
*hakemaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marian kuultua suruuutisen unohdin,että kyseessä on ohjelma. Oli niin vahvaa eläytymistä. Itselläkin vedet tuli silmiin😢
Sama. Kertoo, että Marian esittäjä Sara Molina on hyvä näyttelijä.
Ehkä sarjan paras. Muuten,joko myrkyttäjä on selvillä? Luulin,että Jana kuolee ampumisen aiheuttamaan veren hukkaan. Olenkohan väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://okdiario.com/img/2025/02/19/captura-de-pantalla-2025-02-19-a-la…
Eipä ihan heti tunnista ilman roolivarusteita.
Mitä tapahtui? Pappina niin komea, nyt ihan taviksen näköinen(enkä tarkoita papin asua).
Eipä muutenkaan mitenkään säväytä koko tyyppi. Ihan sama vaikka häipyisi maisemista.
Ei ole pappi Samuelin lähdössä vielä minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marian kuultua suruuutisen unohdin,että kyseessä on ohjelma. Oli niin vahvaa eläytymistä. Itselläkin vedet tuli silmiin😢
Ehkä sarjan paras. Muuten,joko myrkyttäjä on selvillä? Luulin,että Jana kuolee ampumisen aiheuttamaan veren hukkaan. Olenkohan väärässä.
Myrkyttäjä on toki selvillä. Arvaamme varmaan, kuka hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Cruz ei tajua kuka on kaiken takana? Siksikö, että on lamaantunut järkytyksestä: nytkö hän jää kiinni? Vai siksikö, että häntä syytetään nyt 'vain' yhdestä murhasta, eikä useammasta kuten hän oikeasti olisi ansainnut?
Cruzan onkin oikeasti itse murhannut vain Thomaksen.
Cruz murhautti Alonson ensimmäisen vaimon Carmenin, manipuloi Leocadian surmaamaan Doloresin, itse surmasi Alonson esikoisen Thomasin, aiheutti Martinan isän kuoleman ja manipuloi Thomasin rakastetun Lolan surman vankilassa. Sen lisäksi junaili murhayrityksen Currolle, jossa kuoli Petran poika Feliciano ja uhkaili kuolemalla sekä Ramonaa että Janaa. Jäikö jotakin vielä mainitsematta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se selvitetty ettei mitään toista lasta olekaan Analla. Oliko se siinä kirjeessä .
Siitä on mielestäni vain Anan sana.
Koko tää Pellicer-porukan mukana olo tässä sarjassa on niin t y l s ä ä ja t u r h a a !!! En ymmärrä, miten joku jaksaa katsoa heitä.
Pellicerin tarinaan kytkeytyvät tärkeällä tavalla sekä Pia, Romulo että tuleva uusi hovimestari, Leocadian rakastaja. Tietysti Santosin ja Anan ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariaa esittävä näyttelijä on yksi sarjan parhaita näyttelijöitä, myös Petran näyttelijä on tosi hyvä. Harmi, kun hän ei voi koskaan esittää iloista. Oletteko koskaan nähneet hänen nauravan sarjan kohtauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui? Pappina niin komea, nyt ihan taviksen näköinen(enkä tarkoita papin asua).
Eipä muutenkaan mitenkään säväytä koko tyyppi. Ihan sama vaikka häipyisi maisemista.
Ei ole pappi Samuelin lähdössä vielä minnekään.
No eipä tarvi katsella kohtauksia, jossa on mukana. Muutenkin rasittava tuo Marian ja papin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy Leocadian pitkä puheenvuoro Janalle ennenkuin ampui?
Miksi Leocadia ampui Janan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastahan on kehkeytynyt melkoinen meuhkaaja. Oikea huutaja ja räyhääjä.
Muijalla taitaa olla ongelmia psyyken kanssa.
Jospa siinä totuuden siemen lapsensa heitteelle jättöön?!
Kiinnostaa Pellicerien tapaus kuitenkin senverran että haluaisin tietää minne ja miksi jäi se mies jonka matkaan raskaana Ana lähti. Sitten jos tosiaan Santos sai velipuolen missä hän on? Voisiko saada paljastuksen?
Aivan. Milloin Santos saa nähdä velipuolensa? Tai ylipäätään tietää hänestä
Santos varmaan romahtaa kun saa tietää, että hänen äitinsä on hoivannut ja rakastanut toista poikaa hänen sijastaan. Mielenkiintoista nähdä, kuinka saa senkin sälytettyä isänsä syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta katsoa, kun Pía joutuu kärsimään niin paljon. Eikö hänelle voitaisi suoda edes yhtään onnea elämässä?
Onhan hänellä Diego-poikansa.
Jota ei ole nähty. Missä poika on ja kuka on pojan isä? Itse aloin seuraamaan sarjaa vasta kesällä.
Se rutsin murhattu isä. Raiskasi Pian.
Ta-pettu, ei mur-hattu. Ei ollutsunnitekmallinen teko.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua uteliaisuus ajaa katsomaan loppuun asti. En ole edes harkinnut jättäytyä pois. On senverran erikoinen käsikirjoitus.
Minusta tämä homma lässähti pahasti. En taida jatkossa käyttää viittä tuntia viikossa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua uteliaisuus ajaa katsomaan loppuun asti. En ole edes harkinnut jättäytyä pois. On senverran erikoinen käsikirjoitus.
Mietin vain, mihin juoni voi enää mennä, kun isot jutut on jo ratkaistu ja paljastettu. Ei ole enää mysteeriä.
Manuelille jos uskaltavat alkaa uutta parisuhdetta järjestelemään niin siinä olisi yksi. Monelle saattaa olla melkein ylipääsemätön asia ajatuksenakin. Omistautuuko sitten vain työlle.
Cruz keksii vielä naittaa Manuelin sille nuorelle naiselle, jonka kanssa Curroa kaavailtiin yhteen myötäjäisten saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Cruz murhautti Alonson ensimmäisen vaimon Carmenin, manipuloi Leocadian surmaamaan Doloresin, itse surmasi Alonson esikoisen Thomasin, aiheutti Martinan isän kuoleman ja manipuloi Thomasin rakastetun Lolan surman vankilassa. Sen lisäksi junaili murhayrityksen Currolle, jossa kuoli Petran poika Feliciano ja uhkaili kuolemalla sekä Ramonaa että Janaa. Jäikö jotakin vielä mainitsematta?
Jäi mainitsematta Elizan murhayrityksen suunnittelu ( = Petra).
Mutta kaikesta huolimatta, Cruz itse on tappanut vain Thomaksen.
Leocadia on murhannut Carmenin, Doloresin ja Janan. Doloresin ja Janan jopa ihan omasta aloitteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuel saisi vielä kerran käydä pesulla järvessä ja nauttia oikein kunnolla virkistävästä vedestä. Saisimme silmänruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija vaikeasti loukkaantuneet potilaat kiidätetään yleensä sairaalaan. Ja kyllä verenvuodon tyrehdyttäminen on tärkeää, jos potilaan halutaan selviävän. Minun mielestäni tuossa ei ole mitään, minkä tavallinenkin ihminen tajuaa.
Huvittaa vaan tässä yhteydessä tuo "kiiidätetään" sana. Pahimmassa tapauksessa vaihtoehto olisi ollut epätasainen ja raskas hidas kärrykyyti..En siis pahalla.
La Promesan tiet ovat ok, eivät kuoppaisia. Luultavasti tuohon aikaan oli jo myös ambulansseja. Entinen Jana olisi itsekin vaatinut päästä pois kartanosta sairaalaan. Hänhän palasi tajuihinsa. Tiesi, että ampuja Leocadia oli kartanossa. Miksi ei kertonut asiasta Manulle ym. Tämä on niin epäloogis
Curron lääkäri pesi kätensä. Felicianon lääkäri ei pessyt käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy Leocadian pitkä puheenvuoro Janalle ennenkuin ampui?
Miksi Leocadia ampui Janan?
Minä katsoin instagramista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi mainitsematta Elizan murhayrityksen suunnittelu ( = Petra).
Mutta kaikesta huolimatta, Cruz itse on tappanut vain Thomaksen.
Leocadia on murhannut Carmenin, Doloresin ja Janan. Doloresin ja Janan jopa ihan omasta aloitteestaan.
Kyllä Cruz tappoi Martinan isän, kun ei antanut hänelle tämän pyytämää sydänlääkettä.
Sillä hetkellä ku angela tarjoutui vettä gakemaan, ajattelin, että hän myrkyttää, vaikkei jana vielä heräämisen merkkejä näyttänyt. Tämä sarja on niin ennalta arvattavissa.