Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"
"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.
- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.
Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.
Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.
- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…
Kommentit (1130)
Vierailija kirjoitti:
Iida tekisi tässä vaiheessa viisaasti, jos jättäisi alkoholin käytön kokonaan pois. Alkoholi ei selvästikään sovi hänelle ollenkaan.
Onneksi on myös kevyempiä vaihtoehtoja alkoholille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facepalm. Iida ei ole enää lapsi, itse olin tuon ikäisenä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon.
Niin olin minäkin tuossa iässä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon, mutta olin silti täysi lapsi vielä.
Mun lapsi on vuoden nuorempi (tänä vuonna täyttänyt 19 kun taas Iida täytää tänä vuonna 20), ja on paljon kypsempi kuin miltä tämä Iida-heitukka vaikuttaa.
Vaikea uskoa, että kovin fiksu kasvaa sellaisen vanhemman lapsesta, joka heitukattelee ja pilkkaa hyväksikäytettyä.
Tuo jätkä on itse yksi vitsi. Kuka tuollaiseen viitsii edes sekaantua? Ei mitään kunnioitusta naisia kohtaan. Parempaa onnea Idalle jatkossa miesvalintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia haukutaan noloksi jos mies käyttäytyy sikamaisesti
Mitä sikamaista se mies teki?
Eihän me tiedetä, mitä nuo kaksi ovat keskenään sopineet ja tehneet. Sikamaista on se, jos mies on suunnitelmallisesti johdattanut harhaan ja antanut toisen elätellä toiveita suhteesta vaikkei sellaista ole koskaan halunnutkaan. Sikamaista on myös naureskella medialle kuinka juttu olikin pelkkä vitsi, vaikka on ehkä antanut toisen olettaa jotain ihan muuta.
Justhan ne vasta tapasi. Eihän tuo ole edes tapailua.
Iida on aikuinen ihminen. Jos tuon ikäinen on noin yksinkertainen että luulee tuollaista seurusteluksi niin huoltajan se tarvitsee.
Kyllä hän on teini vielä. Tuo artsihan tässä on kolmekymppinen.
19 vuotias ei ole teini. Meillä on tuon ikäisiä jo eduskunnassakin päättämässä tämän maan asioista. On täysin naurettavaa selittää että sen ikäinen, ei ole aikuinen
19-vuotias on teini, 20-vuotias ei enää.
Iida on saanut rock-valtikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Iida tekisi tässä vaiheessa viisaasti, jos jättäisi alkoholin käytön kokonaan pois. Alkoholi ei selvästikään sovi hänelle ollenkaan.
Ilmeisesti kun vinaa saa päähänsä, niin pihdit aukeaa helposti. Ei kyllä yllätä, todella vaimo metskua. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia haukutaan noloksi jos mies käyttäytyy sikamaisesti
Koska tuo ON nolo. Eri asia jos olisi itse fiksu tyyppi. Iida ei viattomaksi ja ihanaksi muutu, vaikka olis sata idioottia miestä ympärillä
Iida on oppikirja esimerkki tuhoisasta feminismistä nuorille naisille.
Haluanko tuollaista omalle tyttärelle? En missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facepalm. Iida ei ole enää lapsi, itse olin tuon ikäisenä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon.
Niin olin minäkin tuossa iässä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon, mutta olin silti täysi lapsi vielä.
Mun lapsi on vuoden nuorempi (tänä vuonna täyttänyt 19 kun taas Iida täytää tänä vuonna 20), ja on paljon kypsempi kuin miltä tämä Iida-heitukka vaikuttaa.
Vaikea uskoa, että kovin fiksu kasvaa sellaisen vanhemman lapsesta, joka heitukattelee ja pilkkaa hyväksikäytettyä.
Älä viitsi. Älä pliis tee tuosta ihmisestä mitään uhria.
Ohis
Ihmettelen näitä naissukupuolta hal ventavia kommentteja vuonna 2023.
Jos nainen ja mies harrastaa vapaaehtoisesti se ksiä, niin mies on se "ottaja" ja nainen hutsumainen "antaja" tai jopa pano puu. Siis ajatteleeko joku oikeesti nykyaikana vielä näin???
Ja jos mies käyttäytyy törkeästi myöhemmin, jotkut syyllistää naista tyyliin "mitäs läksit".
Kyllä tässä nyt vaikuttaa olevan vain yksi tyypillinen ass h*le luuseri mies asialla.
Itse näen tilanteen siten, että tuossa on kaksi ihmistä ihan vapaaehtoisesti ryhtyneet jonkinlaiseen suhteeseen. Kaikki on sitten edennyt nopeasti, peitto heilunut ja sen jälkeen mies, niin tällaisissa jutuissa niin tavallista on, on todennut että ei jatkoon.
Analyysi näistä näyttää sitten olevan, että mies on sika ja nainen ei olisi ansainnut tällaista kohtaloa.
Itse tosin mietin, että mitä miehen _olisi pitänyt_ tehdä. Jos harrastetaan seksiä, niin onko se lupaus parisuhteesta, vai mistä on kyse? Eikös kummallakin ole täysi vapaus päättää suhde?
En oikein ymmärrä millä logiikalla me puhutaan seksuaalisesta vapaudesta, jos me sitten kuitenkin arvotetaan se sukupuolen perusteella - miehille on eri säännöt kuin naisille.
Jos nyt haluaa jotain konkreettista tästä vielä sanoa, niin sanoisin, että jos tollanen bimboblondin näköinen tyyppi, jonka ainoa elämänsisältö on oma ulkonäkö ja julkkisten jahtaaminen, niin ei pidä ihmetellä jos miehet ei pidemmällä tähtäimellä tahdo kiinnostua. Näin sen itsekin nuorena miehenä ajattelin. Hauska niitä oli p*nna, mutta vaimoiksi noista ei ole. Ne on sitten ihan eri naisia ne.
Radio Rockin aamushowssa Arttu vielä selitti asiaa. Että ei ole tässä naimisiin menossa, puistokansi vaan. Olisi voinut antaa asian olla, tarvitseeko tuollaista hieroa toisen naamaan?
🇺🇦🇮🇱
Puistokansi 😀
Autocorrect keksii omiaan. Kirjoitin pikaromanssi
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ja mies harrastaa vapaaehtoisesti se ksiä, niin mies on se "ottaja" ja nainen hutsumainen "antaja" tai jopa pano puu. Siis ajatteleeko joku oikeesti nykyaikana vielä näin???
Ja jos mies käyttäytyy törkeästi myöhemmin, jotkut syyllistää naista tyyliin "mitäs läksit".
Kyllä tässä nyt vaikuttaa olevan vain yksi tyypillinen ass h*le luuseri mies asialla.
Tässä ei ole kyse kaikista naisista, vaan juuri tämä Iidan tyyppisistä naisista.
Tottakai tuo kuvio menee noin, koska miksi muuten hän jatkuvasti valittaa kun miehet vaan panee ja sitten jättää. Eihän tämä ole edes ensimmäinen kerta kun hän tästä valittaa.
Seksuaalinen vapaus tarkoittaa nimenomaan sitä, että on vapaus harrastaa seksiä kenen kanssa huvittaa ja kumpikin voi suhteen päättää silloin kun huvittaa. Ja mitään sen kummempia "sääntöjä" tälle ei ole, kunhan vaan lakeja ei rikota.
Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Kaffebulla kirjoitti:
Radio Rockin aamushowssa Arttu vielä selitti asiaa. Että ei ole tässä naimisiin menossa, puistokansi vaan. Olisi voinut antaa asian olla, tarvitseeko tuollaista hieroa toisen naamaan?
Huom. pikaromanssit on ihan ok. Kuuluu seksuaaliseen vapauteen.
Ja myös tämän mainitseminen on ihan ok. Kuuluu sananvapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Samaan olen ihmetellyt näitä kommentteja lukiessani. Miksi Iidan kuuluisi kantaa vastuu tuon pellen törkeästä käytöksestä?
Minulla oli vähän villimpi vaihe kolmikymppisenä ja tuli koettua ja kokeiltua kaikenlaista. En silti olisi ikinä lähtenyt tekemään mitään itseäni kymmenen vuotta nuoremman, vähän yksinkertaisen oloisen tytön kanssa. Ei olisi ikinä myöskään tullut mieleen alkaa kerskumaan muille omista kokemuksista samalla kumppania nöyryyttäen. Seksi lähtee aina toisen kunnioituksesta, vaikka kyse olisikin mistä tahansa baaripanosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jätkä on itse yksi vitsi. Kuka tuollaiseen viitsii edes sekaantua? Ei mitään kunnioitusta naisia kohtaan. Parempaa onnea Idalle jatkossa miesvalintoihin.
Mikään ei kuivata naisen jalkoväliä tehokkaammin kuin kunnioitus.
Niin, mäkin kysyn, että mitä sikamaista Arttu tässä teki?
Vierailija kirjoitti:
Itse näen tilanteen siten, että tuossa on kaksi ihmistä ihan vapaaehtoisesti ryhtyneet jonkinlaiseen suhteeseen. Kaikki on sitten edennyt nopeasti, peitto heilunut ja sen jälkeen mies, niin tällaisissa jutuissa niin tavallista on, on todennut että ei jatkoon.
Analyysi näistä näyttää sitten olevan, että mies on sika ja nainen ei olisi ansainnut tällaista kohtaloa.
Itse tosin mietin, että mitä miehen _olisi pitänyt_ tehdä. Jos harrastetaan seksiä, niin onko se lupaus parisuhteesta, vai mistä on kyse? Eikös kummallakin ole täysi vapaus päättää suhde?
En oikein ymmärrä millä logiikalla me puhutaan seksuaalisesta vapaudesta, jos me sitten kuitenkin arvotetaan se sukupuolen perusteella - miehille on eri säännöt kuin naisille.
Jos nyt haluaa jotain konkreettista tästä vielä sanoa, niin sanoisin, että jos tollanen bimboblondin näköinen tyyppi, jonka ainoa elämänsisältö on oma ulkonäkö ja julkkisten jahtaaminen, niin ei pidä ihmetellä jos miehet ei pidemmällä tähtäimellä tahdo kiinnostua. Näin sen itsekin nuorena miehenä ajattelin. Hauska niitä oli p*nna, mutta vaimoiksi noista ei ole. Ne on sitten ihan eri naisia ne.
Näin naisena olen samaa mieltä kanssasi. Ida ei ole uhri , sievästi sanottuna .
Ehkä kuitenkin sitä oleellisempi pohdinta kuin kuka on ollut kuinkakin lapsellinen 19-vuotiaana, on se kuka on ollut noin lapsellinen 30-vuotiaana? Iidan osuus on aika yhdentekevä siinä kohtaa kun aikuinen ukko päättää hyväksikäyttää selvästi hyväuskoista ja ikätasoistaan lapsellisempaa 19-vuotiasta ja sen jälkeen vielä nöyryyttää julkisesti.
Oksettava ukko.