Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"
"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.
- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.
Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.
Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.
- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…
Kommentit (1130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia haukutaan noloksi jos mies käyttäytyy sikamaisesti
Mitä sikamaista se mies teki?
Eihän me tiedetä, mitä nuo kaksi ovat keskenään sopineet ja tehneet. Sikamaista on se, jos mies on suunnitelmallisesti johdattanut harhaan ja antanut toisen elätellä toiveita suhteesta vaikkei sellaista ole koskaan halunnutkaan. Sikamaista on myös naureskella medialle kuinka juttu olikin pelkkä vitsi, vaikka on ehkä antanut toisen olettaa jotain ihan muuta.
Justhan ne vasta tapasi. Eihän tuo ole edes tapailua.
Iida on aikuinen ihminen. Jos tuon ikäinen on noin yksinkertainen että luulee tuollaista seurusteluksi niin huoltajan se tarvitsee.
Kyllä hän on teini vielä. Tuo artsihan tässä on kolmekymppinen.
19 vuotias ei ole teini. Meillä on tuon ikäisiä jo eduskunnassakin päättämässä tämän maan asioista. On täysin naurettavaa selittää että sen ikäinen, ei ole aikuinen
Onhan nyt 19-vuotias teini, vaikka onkin täysi-iän ylittänyt. Aikuisuudesta en sanonut mitään, mutta en siitä nyt tuon ikäisestä puhuttaessa tuollaista meteliä pitäisi, kuin sinä, vaikka joku tuon ikäinen olisikin jo eduskunnassa päättämässä. Nuoret kun kypsyvät matkalla aikuisuuteen vähän eri tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Muovinen silikoniblondi ja juoppo luuserirokkari, match made in heaven.
Miksi Archie ei tajunnu tätä matchiä. 😭😭😭 t. Iida
Vierailija kirjoitti:
Facepalm. Iida ei ole enää lapsi, itse olin tuon ikäisenä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon.
Niin olin minäkin tuossa iässä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon, mutta olin silti täysi lapsi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facepalm. Iida ei ole enää lapsi, itse olin tuon ikäisenä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon.
Niin olin minäkin tuossa iässä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon, mutta olin silti täysi lapsi vielä.
Mun lapsi on vuoden nuorempi (tänä vuonna täyttänyt 19 kun taas Iida täytää tänä vuonna 20), ja on paljon kypsempi kuin miltä tämä Iida-heitukka vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän me tiedetä, mitä nuo kaksi ovat keskenään sopineet ja tehneet. Sikamaista on se, jos mies on suunnitelmallisesti johdattanut harhaan ja antanut toisen elätellä toiveita suhteesta vaikkei sellaista ole koskaan halunnutkaan. Sikamaista on myös naureskella medialle kuinka juttu olikin pelkkä vitsi, vaikka on ehkä antanut toisen olettaa jotain ihan muuta.
Iida on aikuinen ihminen. Jos tuon ikäinen on noin yksinkertainen että luulee tuollaista seurusteluksi niin huoltajan se tarvitsee.
Aikuinen ja aikuinen, nuori likka on. Ja ehkäpä hyvinkin ihastunut. Ei ansainnut tuollaista sikamaista kohtelua millään tavalla.
Mitä kohtelua? Iida myy itseään. Asiakas ostaa. Siinä se. Missä se ongelma on?
Sinä olet ongelma nuorta, vaikkakin hieman naivia tyttöä, alentavilla törkypuheillasi. Et ole oppinut vielä toisten kunnioittamista.
Keskenkasvuinen kakara. Ei millään uskoisi, että on täysi-ikäinen. Menisi ihan 12-vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Paskasti naisia kohtelevat miehet jäävät lopulta yksin. Ihan oikein niille
Lopulta varmaan jäävät mutta asiallisemmat ja siten tylsemmät miehet on yksin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi on vuoden nuorempi (tänä vuonna täyttänyt 19 kun taas Iida täytää tänä vuonna 20), ja on paljon kypsempi kuin miltä tämä Iida-heitukka vaikuttaa.
Kivat sulle. Se on aina häikäisevän hienoa, kun ketjuun tulee ihminen, jonka ainoa anti keskusteluun on oman sädekehänsä kiillottaminen.
Blondia käytetty väliaikaisena panopuuna. Big surprise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ja aikuinen, nuori likka on. Ja ehkäpä hyvinkin ihastunut. Ei ansainnut tuollaista sikamaista kohtelua millään tavalla.
Mitä kohtelua? Iida myy itseään. Asiakas ostaa. Siinä se. Missä se ongelma on?
Sinä olet ongelma nuorta, vaikkakin hieman naivia tyttöä, alentavilla törkypuheillasi. Et ole oppinut vielä toisten kunnioittamista.
Kunnioitus tulee ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä sitä.
Eli ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaa julkisesti että suhde oli vitsi. P*ska äijä.
Mikä suhde?
Kyllähän miehen täytyy päästä välillä pussinsa tyhjentämään, vaikka Iidaan...
Onkohan tolla Idalla jotain ongelmia? Ei varmasti tajua, että noi miehet vaan käyttää hyväkseen ja siinä se. Hakee hyväksyntää? Hän on kuitenkin todella nuori. Mun oma tytär on 22v, ja jos olis käyttäytynyt noin...ottaisin kyllä puhutteluun 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaa julkisesti että suhde oli vitsi. P*ska äijä.
Mikä suhde? Voihan kyseessä yhden yön jutun tasoinen kuvio, pr-mielessä tehty tempaus tai kevyttä tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat sulle. Se on aina häikäisevän hienoa, kun ketjuun tulee ihminen, jonka ainoa anti keskusteluun on oman sädekehänsä kiillottaminen.
Tässä on vaan se juttu, että mä en pidä tuota omaa lastani mitenkään erikoisena tapauksena, ainakaan verrattuna hänen lähipiiriinsä. Siksi ihmettelen lähinnä tuota Iidaa.
Miten vuonna 2023 voi edelleen jollekin naiselle olla yllätys, että jos rokkarin kanssa menee sänkyyn, niin sitä parisuhteen todennäköisyys on 0. Kun hommat on hoidettu, niin rokkari siirtyy jahtaamaan seuraavaa samanlaista.
Mitä ihmettelemistä nuoressa tytössä?
Rakkautta kaipaa, kuten moni ikäisensä.
Tuo krutsi on nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä sitä.
Kävi panemassa helppoa muijaa. Ei se ole rikos.
Muovinen silikoniblondi ja juoppo luuserirokkari, match made in heaven.