Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"

Vierailija
23.08.2023 |

"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…

Kommentit (1130)

Vierailija
541/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajunnut olevansa pelkkä kumipatja?

Vierailija
542/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, av:n luuserit mt-potilaat taas into piukeena ruotimassa ja haukkumassa turhia julkkiksia. Kuka yllättyi. 😆

Kerro toki lisää itsestäsi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, av:n luuserit mt-potilaat taas into piukeena ruotimassa ja haukkumassa turhia julkkiksia. Kuka yllättyi. 😆

Sinusta ja kavereistasihan viestissä kerrottiin. Typerys.

Vierailija
544/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea itsetunto ukkelilla joka on ollu vitsy jo toista vuosikymmentä kohta ja surkea omanarvontunto tuolla neidillä. Molemmat kaipaa vähän apua.

Ehkä kaltaisesi pipipää ei ole ihan paras henkilö arvioimaan asiaa. 🤣 huolehdihan ensin omasta avunsaannistasi ja neuvo vasta sitten toisia, jooko?

Vierailija
545/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ja kavereistasihan viestissä kerrottiin. Typerys.

Aa, sori. Meillä täällä suljetulla nettiaika loppuukin ihan just. 

Vierailija
546/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iidahan oli helppo "nakki artsille..vähän lemmenlurinoita naisen korvaan kännipäissään..ja rokkikukko sai sitä helppoa pesää....reissusta selvittin ja artsille se oli vaan vitsiä..joku kirjoitti että iida on kohta tuksun tiellä..no tuksukin tuli tavattua laivalla...ja tuksun elämä ei kovin "herkkua taida olla...lapsen sai josta aina välillä höpisi että haluaisi lapsen...no taisi hänkin humalapäissään ulkolaisen kanssa sänkyyn eksyä..ja paksuksi pamahti...mutta ei lasta osannut halunnut jaksanut hoitaa..vaan lähes 70v äitinsä hoiti...ja lapsen kaappasi lalli malli veijon kanssa ja karkumatkalle...ja nyt jonkinlaisessa ehdonlaissesa on....mutta kummasti saa vaan massta toiseen matkustella...ja veijoa käyttää rahallisesti hyväksi mennen tullen..ei muuten kiinnosta kun ei ole glamouria miehessä...että semmosta.....iidankin pitäisi käytöstä ja pukeutumista välillä miettiä eikä olla aina ilotytön näköinen..omistaako normi vaatteita ollenkaan...iida nyt vaan kouluun tai töihin ja jotain järkevää elämään tekemään....

Joo....niin....että semmosta.....pisteitä.......

Vierailija
547/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajunnut olevansa pelkkä kumipatja?

Kukaan ihminen ei ole kumipatja.

Vai oletko sinäkin pelkkä ruma lärvi ja mt-diagnoosisi?

Vierailija
548/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, Suvi! 

Vierailija
549/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä vaan sanoman trollitädit ja -sedät yksinpuhellen maalittaa ja nettikiusaa lähinnä naisjulkkiksia, vai onko saatu jo oikeitakin kirjoittajia paikalle? :D

Vierailija
550/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idahan on vitsi! Hauskinta tässä on, Idari-Ida ei tajua sitä itse 🤣🤣🤣

Tuosta saadaan vielä monet naurut! 🤡🤡

Vierailija
551/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idahan on vitsi! Hauskinta tässä on, Idari-Ida ei tajua sitä itse 🤣🤣🤣

Tuosta saadaan vielä monet naurut! 🤡🤡

Varmasti, pitäähän teillä hulluillakin huvinsa olla. 🤡

Vierailija
552/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭

No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!

Isot rinnat eivät tietenkään ole aina silikonia, mutta jos aiemmin lautarintaisesta tytöstä kehittyy puolessa vuodessa rinnoiltaan kokoa E, silloin ei voi olla kysymys mistään normaalista rintojen kasvusta. Etenkin kun paino ei muuten juurikaan muutu. Tuostahan on ihan kuvia netti täynnä todisteena.  Tämä Iida väitti saaneensa isot tissit saliharjoittelusta, mikä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista. Se mitä Iida itse sanoo ei ole relevanttia ihmiselle jolle valehtelu tuntuu olevan toinen nimi.

Tämä on varmaan miehen tekstiä jolla ei kokemusta rintojen kasvamisesta. Kuustoista vuotiaalla rintarauhaset vielä kasvavat ja riippuu sitten geeneistä loppupeleissä miten isoiksi kasvavat. Eli älä mene tekemään johtopäätöksiä noin heppoisilla perusteilla.

Se teksti oli muuten isorintaisen naisen kirjoittama. Kenelläkään naisella ei tissit kasva viittä kokoa puolessa vuodessa (poikkeus jos on raskaana, silloin noin voi tapahtua). Isoissa rinnoissa suurin osa tavarasta on rasvaa. Sitä ei tietenkään rintaan pääse tulemaan jos ihminen ei liho yhtään. Etenkään tissit eivät edes voi kasvaa millään salitreenillä, kuten tämä Iida väitti. Rintalihas kun on sattumoisin sen näkyvän tissin takana ja lievästi yläosassa, eikä niiden lihasten aktivointi lisää ollenkaan itse rintojen kokoa. Itse ulokkeisessa rinnassa ei ole lihaksia.

Vierailija
553/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse osallistut haukkumalla heitä turhiksi.

Vierailija
554/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt mikä syndrooma Iidalla on, kun naama näyttää tuolta? Silmät kaukana toisistaan ja korkea otsa. Joku nimihän sille on, mutta ei nyt tule millään mieleen.

Vierailija
555/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan jaksanut kuunnella ton tyhjäpääbimbon juttuja, joten nussi pari kertaa joka reikään ja laittoi takas kiertoon.

Vierailija
556/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt mikä syndrooma Iidalla on, kun naama näyttää tuolta? Silmät kaukana toisistaan ja korkea otsa. Joku nimihän sille on, mutta ei nyt tule millään mieleen.

Ei mikään, älä ainakaan lääkäriksi rupea. Ei sillä, että älynlahjasi edes lähäriksi riittäisivät. :D

Vierailija
557/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonosti pitää mennä elämässä, jos Archie v i t u n Cruzkin suhtautuu sinuun huonona läppänä. :DDD

Vierailija
558/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭

No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!

Isot rinnat eivät tietenkään ole aina silikonia, mutta jos aiemmin lautarintaisesta tytöstä kehittyy puolessa vuodessa rinnoiltaan kokoa E, silloin ei voi olla kysymys mistään normaalista rintojen kasvusta. Etenkin kun paino ei muuten juurikaan muutu. Tuostahan on ihan kuvia netti täynnä todisteena.  Tämä Iida väitti saaneensa isot tissit saliharjoittelusta, mikä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista. Se mitä Iida itse sanoo ei ole relevanttia ihmiselle jolle valehtelu tuntuu olevan toinen nimi.

Tämä on varmaan miehen tekstiä jolla ei kokemusta rintojen kasvamisesta. Kuustoista vuotiaalla rintarauhaset vielä kasvavat ja riippuu sitten geeneistä loppupeleissä miten isoiksi kasvavat. Eli älä mene tekemään johtopäätöksiä noin heppoisilla perusteilla.

Se teksti oli muuten isorintaisen naisen kirjoittama. Kenelläkään naisella ei tissit kasva viittä kokoa puolessa vuodessa (poikkeus jos on raskaana, silloin noin voi tapahtua). Isoissa rinnoissa suurin osa tavarasta on rasvaa. Sitä ei tietenkään rintaan pääse tulemaan jos ihminen ei liho yhtään. Etenkään tissit eivät edes voi kasvaa millään salitreenillä, kuten tämä Iida väitti. Rintalihas kun on sattumoisin sen näkyvän tissin takana ja lievästi yläosassa, eikä niiden lihasten aktivointi lisää ollenkaan itse rintojen kokoa. Itse ulokkeisessa rinnassa ei ole lihaksia.

Oletko kuullut push upeista ja rintsikoihin tungettavista irtotäytteistä?

Vierailija
559/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huonosti pitää mennä elämässä, jos Archie v i t u n Cruzkin suhtautuu sinuun huonona läppänä. :DDD

Sehän tarkoittaa vain päinvastaista. :DD pellet haukkuu kaikki uhkana kokemansa. Enemmän oliisin huolissani elämässä huonosti menemisestä jos Archie kehuisi maasta taivaisiin. :D itsensä kaltaisiahan yleensä kehutaan.

Vierailija
560/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan jaksanut kuunnella ton tyhjäpääbimbon juttuja, joten nussi pari kertaa joka reikään ja laittoi takas kiertoon.

Ihana sexyfantasia sulla, uuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi