Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"
"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.
- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.
Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.
Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.
- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…
Kommentit (1130)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt mikä syndrooma Iidalla on, kun naama näyttää tuolta? Silmät kaukana toisistaan ja korkea otsa. Joku nimihän sille on, mutta ei nyt tule millään mieleen.
Autismi on yksi mahdollinen
Vierailija kirjoitti:
Simppeleitä ihmisiä molemmat.
Niin tai näin, täälläon nyt 30 sivua keskustelua mokomasta aiheesta. Jos tarkoitus oli saada julkisuutta niin siinä on onnistuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭
No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!
Isot rinnat eivät tietenkään ole aina silikonia, mutta jos aiemmin lautarintaisesta tytöstä kehittyy puolessa vuodessa rinnoiltaan kokoa E, silloin ei voi olla kysymys mistään normaalista rintojen kasvusta. Etenkin kun paino ei muuten juurikaan muutu. Tuostahan on ihan kuvia netti täynnä todisteena. Tämä Iida väitti saaneensa isot tissit saliharjoittelusta, mikä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista. Se mitä Iida itse sanoo ei ole relevanttia ihmiselle jolle valehtelu tuntuu olevan toinen nimi.
Tämä on varmaan miehen tekstiä jolla ei kokemusta rintojen kasvamisesta. Kuustoista vuotiaalla rintarauhaset vielä kasvavat ja riippuu sitten geeneistä loppupeleissä miten isoiksi kasvavat. Eli älä mene tekemään johtopäätöksiä noin heppoisilla perusteilla.
Se teksti oli muuten isorintaisen naisen kirjoittama. Kenelläkään naisella ei tissit kasva viittä kokoa puolessa vuodessa (poikkeus jos on raskaana, silloin noin voi tapahtua). Isoissa rinnoissa suurin osa tavarasta on rasvaa. Sitä ei tietenkään rintaan pääse tulemaan jos ihminen ei liho yhtään. Etenkään tissit eivät edes voi kasvaa millään salitreenillä, kuten tämä Iida väitti. Rintalihas kun on sattumoisin sen näkyvän tissin takana ja lievästi yläosassa, eikä niiden lihasten aktivointi lisää ollenkaan itse rintojen kokoa. Itse ulokkeisessa rinnassa ei ole lihaksia.
Oletko kuullut push upeista ja rintsikoihin tungettavista irtotäytteistä?
Älä ole naurettava.
Tätä silikonibimboa eikä Archieta ei edes kaivattaisi mihinkään, kuka heidät palkkasi Farmiin. Parempi kun noille ei annettaisi yhtään mitään tilaa julkisessa työssä.
Kuka haluaa tuollaisen kumihuoran lastensa äidiksi? Tota panee max kymmenenkunta kertaa ja sitten alkaa vituttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä silikonibimboa eikä Archieta ei edes kaivattaisi mihinkään, kuka heidät palkkasi Farmiin. Parempi kun noille ei annettaisi yhtään mitään tilaa julkisessa työssä.
Onneksi sä pidät heitä pinnalla ettei kukaan vaan pääse unohtamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa tuollaisen kumihuoran lastensa äidiksi? Tota panee max kymmenenkunta kertaa ja sitten alkaa vituttamaan.
Nyt on katkeraa settiä, otahan ne aamulääkkeet niin helpottaa se sun olosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt mikä syndrooma Iidalla on, kun naama näyttää tuolta? Silmät kaukana toisistaan ja korkea otsa. Joku nimihän sille on, mutta ei nyt tule millään mieleen.
Autismi on yksi mahdollinen
Nyt on selvästi lääketieteen asiantuntija linjoilla. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suhteesi Iidaan? Raivokkaasti häntä puolustat. Onko hänellä sisko, no Iidan äiti on ainakin riehunut tyttärensä puolesta Twitterissä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi jos kemiat kohtaa. Ethän sinä katkerana rumana naisena mitään miesten ajatuksista tunnu mitään ymmärtävänkään.
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi jos kemiat kohtaa. Ethän sinä katkerana rumana naisena mitään miesten ajatuksista tunnu mitään ymmärtävänkään.
Olen mies.
Olet varmasti, sitäkin. 😂 riippuen mikä persoona ottaa vallan. 🤡
Toi blondi on ns. chickenhead. "A chickenhead, you can find one anywhere, on in the hood, on the street. It's a bird that you take home and wear out." Sitä on tarkoitus käyttää väliaikaisesti, sitten palauttaa takaisin vapauteen ja kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suhteesi Iidaan? Raivokkaasti häntä puolustat. Onko hänellä sisko, no Iidan äiti on ainakin riehunut tyttärensä puolesta Twitterissä. 😅
Jep, sama hullu ayyttelemässä aina muita julkkisten äideiksi ja siskoiksi. Kaikkia, jotka eivät osallistu haukkumiseen. Tyypille olisi pakkohoito ja kunnon lääkitys ihan paikallaan, mutta täällä se jauhaa samoja juttuja viodesta toiseen. 🤣
Psykoosipelle kuvittelee TAAS keskustelevansa maalittamansa julkkiksen sukulaisen kanssa. 😂😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosipelle kuvittelee TAAS keskustelevansa maalittamansa julkkiksen sukulaisen kanssa. 😂😅
Kyllä, sama hullu ayyttelemässä muita julkkisten äideiksi ja siskoiksi. Kaikkia, jotka eivät osallistu haukkumiseen. Tyypille olisi pakkohoito ja kunnon lääkitys ihan paikallaan, mutta täällä se jauhaa samoja juttuja viodesta toiseen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Toi blondi on ns. chickenhead. "A chickenhead, you can find one anywhere, on in the hood, on the street. It's a bird that you take home and wear out." Sitä on tarkoitus käyttää väliaikaisesti, sitten palauttaa takaisin vapauteen ja kiertoon.
Ihan itsekö keksit? 🤪 noinko sulle on tehty, voi ressukkaa, ilmanko on noin paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen kiertopalkinto todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itsekö keksit? 🤪 noinko sulle on tehty, voi ressukkaa, ilmanko on noin paha olla.
Voi kun olisikin tehty. Jos mua ihmiset tahtoisi nussia niin en olisi täällä iidaa haukkumassa. Haukun, koska olen yksinäinen eikä ole muuta tekemistä. Hoitoonkaan ei oteta, vaikka olen yrittänyt itsaria 3 kertaa tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen kiertopalkinto todellakin.
Kiva kuulla mitä teidän mt-potilaiden mielessä liikkuu. Jatka kertomista, kuuntelen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkisnaisia kiusaava psykoosipellehän on tunnetuin palstahullu. Ja surullisin. :D
Hetkinen, väittääkö joku oikeasti että Iidalla ei ole överikokoiset muoviset tekorinnat, hirveänkokoiset silarit. Ei hitto, nyt keittää yli 😂 -eri