Unen tulkitsijat! Painajaisessa kaikki meni pieleen, juustot mätäni, ihmiset olivat vihaisia, tapahtui murha etc. Analysointia?
Aivan järkyttävä painajaisuni. Heräsin yöllä hikisenä ja sydän pamppaili.
Olin työpaikallani, joka näyttikin keittiöltä (olen entinen kokki, nykyään muu ala). Yksi työkaveri halusi kai minun tarjoilevan ruokaa, tehdä ylijäämät kaapista pois työseurueelle syötäväksi.
Aloin tekemään ja vaikka kaiken piti olla helppoa, niin ruoan teossa kesti enkä tuntunut osaavan mitään. Sitten yhtäkkiä juustot homehtui ja jopa tunsin sen kuvottavan hajun ja maun oikeasti. Kala meni huonoksi myös. Minulle oltiin vihaisia ja sitten vielä yksi työkavereista maistoi ja tipahti lattialle kuin olisi menehtymäisillään. Oli kamala kiire ja kaaos, jäin ylitöihin.
Sitten pääsimme pois ja menin hissiin erään työkaverin ja kahden tuntemattoman kanssa. Sitten sinne tuli vielä viime hetkillä joku todella epäilyttävä ja vihainen mies viidakkoveitsen kanssa.
Hissin ovet menivät kiinni ja hän katkaisi veitsellä työkaverini kaulan.
Jotenkin ihmeen kaupalla pääsimme ulos hissistä. Minä juoksin outoa teollisuusaluetta etsien piiloutumispaikkoja tuo mies edelleen kannoillani.
Hän oli todella vihainen, todella.
Juoksin vain ja olin paniikissa. Sitten pääsin karkuun mutta unessa aika kului ja mies palasi, edelleen todella vihaisena ja uhkaillen perhettäni.
Sitten mies sai minut kiinni ja kohtasimme silmästä silmään, en ollut koskaan sellaista vihaa nähnyt kenenkään kasvoissa. Tuijotimme vain pitkään syvälle silmiin toisiamme ja minä olin kauhuissani siitä vihasta.
Ja sitten uni loppui, heräsin hikisenä ja pelotti, kuvotti ja ahdisti.
Mitä sanoo he, jotka uskovat tarkoituksiin ja merkityksiin?
Kommentit (22)
MondayMandi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se vihainen mies oli? Oletko itse nainen vai mies?
Olen nainen. Mies oli tumma mies, vihainen, kuin jostain klaanista, kehitysmaasta.
Ehkä se symboloi väkivaltaista exääni josta erosin vuoden alussa tai pelkoa miehiin. En osaa sanoa.
-apKlaani viittaisi työporukkaan tai sukuun, mutta jos mies oli täysi outo- veikkaan työ tai harrastus porukkaa..
Mutta jos oli siisti parta, niin yhdessä käärmeen kanssa... Onko mies joku "kuuma työkaveri"?
Klaani viittaisi työporukkaan tai sukuun, mutta jos mies oli täysi outo- veikkaan työ tai harrastus porukkaa..