Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ootte tehneet jos vanhempien kanssa eriävä mielipide politiikasta

Vierailija
23.08.2023 |

Ette puhu siitä ollenkaan vai? Itse SDP:tä kannatan ja vanhemmat varakkaampina kokoomusta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä puhutaan, välillä ei.

Vierailija
2/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatetaan puhua asioista, joista ollaan yhtä mieltä.

Turha vanhusten kanssa on riidellä, varsinkin kun aika kultaa muistot.

T: tuntematon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta semmosista aiheista mistä tulee riitaa. Mitä turhaan riidellä politiikasta? Jokainen saa äänestää vaikka kuinka typerästi.

Viittaan tässä nyt vasemmistopuolueisiin.

Vierailija
4/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole muuta puheenaihetta kuin politiikka? Itse en puhu kenenkään kanssa koskaan politiikasta. Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa ja kannattaa mitä tahansa puoluetta. Vai onko niin, että sinun mielipiteesi politiikasta on ainoa oikea eikä vanhempasi tajua sitä?

Vierailija
5/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa riidellä, joten en puhu.

Samaa keinoa käytän myös kavereiden kanssa. Tiedämme kaikki toistemme puoluekannat, mutta olemme tehneet herrasmiessopimuksen, että politiikkaa ei puhuta varsinkaan silloin jos ollaan viihteellä.

Vierailija
6/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, olen äänestänyt demareita ja vihreitä - vanhemmat on kokoomuslaisia. En keskustele politiikasta heidän kanssaan, jos sanovat jotain niin hymähdän vaan.

Vierailija
7/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta politiikkaa. Tai jos puhutaan, niin koitan laskea sataan ja ottaa rauhassa.

Vierailija
8/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu puhumaan politiikasta. Joskus nuorempana menin jotain eriävää ilmaisemaan ja siitäkös soppa syntyi. Meillä ihan tyypillistä, että eriävä mielipide = väärä mielipide ja vielä joku mielenhulluus ja tyhmyys siihen kylkeen. Kuuntelen vaan paasaukset hiljaa ja myhäillen, välttelen konfliktia. Muuten ihan sulassa sovussa ihme kyllä pystytään olla, mutta politiikka on punainen vaate.

Vierailija
9/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ota politiikkaa puheeksi mutta he ottavat välillä. Pilkkaavat vasemmistoa. Kait se pitää vaan hymähdellä ja sanoa joo joo

Ap

Vierailija
10/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kanssa ei voi puhua politiikasta sanaakaan, on sellainen vanhan ajan änkyrädemari joka ei hyväksy eri mieltä olevia. En ole koskaan uskaltanut kertoa, että olin melkein kymmenen vuotta Kokoomuksen jäsen.

Vierailija
11/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat uskollisia demareita. Itse olen persu, mieheni on persu ja äänestysikäiset lapseni kumppaneineen myös persuja. Äiti ei ymmärrä politiikkaa, isällä on omat ikivanhat käsitykset. Emme juurikaan politiikasta vanhempieni kanssa keskustele, mutta jos isä asiasta alkaa puhumaan, en lähde vänkäämään vaan kuuntelen huvittuneena.

Vierailija
12/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko äänestämiseen. Vanhempi vielä uskoo politiikkaan ilmeisesti. Hän luulee myös että hänen uskon suuntansa (henkisyydessä) on ainoa oikea ja yrittää siirtää sitä muille. Uskon eri tavalla.

Vierailija
13/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa pilata hyvä ilmapiiri, on alkaa puhua politiikasta. Siksi emme aiheesta puhu.