Suostuisitteko jos miehenne tahtoisi kolmenkimppaa?
Mies haluaisi toisen naisen sänkyyn kanssamme. Itse en lämpene idealle, mutta pelkään jos en suostu kokeilee se sen toisen kanssa..
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
No sillä ehdolla että touhuavat kahdestaan kun mä viilaan kynsiäni toisessa huoneessa. Ja laitan pyykit kuivumaan. Ei ne itsekseen sinne kuivumaan mene.
Sais kyllä se toinen nainen session jälkeen ripustella pyykitkin.
Vierailija kirjoitti:
No sillä ehdolla, että kattoo vierestä, kun touhuan kahden seksikkään nuoren miehen kanssa.
Olen sinkku, mutta jos olisin suhteessa niin voisin kyllä välillä harrastaa jotain söpöjä 17-20v, mutta en haluaisi kenenkään katsovan vierestä enkä halua kahta miestä kerralla.
Sen sijaan katsoisin mielellään miestä panemassa jotain söpöjä tyttöjä, ja voisin ohjaillakin tilannetta :D
Muutenkin kiinnostaa enempi toisten seksin näkeminen, kun taas omaan seksiin en halua katsojia.
2 miestä ja minä, suostuisin. Mutta en minä, toinen nainen ja mieheni.
Aika outoa ehdotella noin rajua juttua tuosta vaan? Tuon tyyppisiä fantasioita voi leikkiä ottamalla leluja mukaan sänkyyn tai puhumalla tuhmia. Sä voit istua naaman päällä ja hoidella miestä samalla lelulla / käsin / suulla ja miehellä on siinä hyvä tilaisuus fantasioida olevansa kahden kanssa.
Itse pidän siitä kun mulla on *kaksi miestä*: oikea ja lelu.
Minusta on hyvä lähtökohta pitää intiimielämä kahden välisenä leikkinä, jossa voi turvallisesti ja avoimesti leikkiä ja jakaa fantasioita. Sun reaktio (pelko ja huoli) kertoo siitä, ettei asioista ole kommunikoitu sopivalla tavalla. Ei ole ihan normaalia ehdotella tuosta vaan kolmenkimppaa. Ainakaan siinä ei ole sun tunteita huomioitu.
Mikä miehessä on niin erityistä että suostut johonkin mitä et halua ennemmin kuin menetät hänet?
Ex-miehen kanssa kerran lähdin tuohon. Oli puhe että jotain erilaista ja ehdotti kimppaa. Kysyin että kuka muka tulisi ja miehellä oli heti nimi mielessä. Joku tuttu kuulemma. Kimpassa se keskittyi 90% tähän tuttavuuteen ja 10% muhun. Sitten tämä 10v meitä nuorempi nainen lipsautti "tee TAAS niin", jonkun nuolemisen yhteydessä. Mulla loppui halut ja siinä meni avioliitto. Edelleenkään en tiedä miten kauan mies oli tuota toista naista pannut jo ennen kimppaa, mutta useita kertoja kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Jos haluaa muita naisia, niin se on ero.T: tuntematon
Tottakai hän haluaa muitakin naisia. Tarkoitat varmaan, että jos hän toteuttaa halunsa, se on ero?
Olen eri, mutta minulle jo toisen haluamisessa olisi tarpeeksi. Ajattelisin vaan koko ajan, että unelmoiko jostain seksipommista, kun ollaan yhdessä. Joo, huono itsetunto on, mutta ei se parane sillä, että kumppani fantasioi muista.
Toki me kaikki niin teemme (ja jotkut jopa ihastuvatkin toiseen), mutta emme kaikki halua toteuttaa käytännössä.
Moni on kertonut, ihan jopa julkisuudessa, että parinvaihdon jälkeen ei suhde enää palautunut ennalleen ja ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä ehdolla että touhuavat kahdestaan kun mä viilaan kynsiäni toisessa huoneessa. Ja laitan pyykit kuivumaan. Ei ne itsekseen sinne kuivumaan mene.
Sais kyllä se toinen nainen session jälkeen ripustella pyykitkin.
Joo, silitys ja mankelointi kuuluu myös.
Vierailija kirjoitti:
Ex-miehen kanssa kerran lähdin tuohon. Oli puhe että jotain erilaista ja ehdotti kimppaa. Kysyin että kuka muka tulisi ja miehellä oli heti nimi mielessä. Joku tuttu kuulemma. Kimpassa se keskittyi 90% tähän tuttavuuteen ja 10% muhun. Sitten tämä 10v meitä nuorempi nainen lipsautti "tee TAAS niin", jonkun nuolemisen yhteydessä. Mulla loppui halut ja siinä meni avioliitto. Edelleenkään en tiedä miten kauan mies oli tuota toista naista pannut jo ennen kimppaa, mutta useita kertoja kuitenkin.
Syy siihen miksi miehesi oli kokenut että seksi sen toisen naisen kanssa on kiihottavampaa kuin sinun kanssasi? Itse en ehkä kehtaisi edes tunnustaa
Vierailija kirjoitti:
En.
Sulla on vielä paljon opittavaa. Jokainen mies tulee haluamaan muita naisia. Eri asia on kuinka paljon haluaa ja konkretisoituuko tuo halu teoiksi. Tuollaisen asenteen kun omistaa, riski teoille on suuri.
Runkkasin juuri vasemmalla kädellä jotta yleisempi oikea käsi tuntuisi ensi kerralla paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy siihen miksi miehesi oli kokenut että seksi sen toisen naisen kanssa on kiihottavampaa kuin sinun kanssasi? Itse en ehkä kehtaisi edes tunnustaa
Syyllistetäänkö tässä nyt petettyä, vai käsitinkö väärin?
Miten olisi vaikka ero, ennen kuin aletaan näyttää oman kumppanin silmien edessä, mitä oikeasti halutaan?? Sikamaista suorastaan. Toivottavasti nuo kaksi kusipäätä päätyivät yhteen, ja molemmat pettävät toisiaan. eri
Meillä oli aikaisemmassa avioliitossa pitkä kuiva jakso ja vaimo ehdotti, että kokeillaanko kimppaa. Hänellä oli joku pariskunta tiedossa työpaikan kautta, joka voisi suostua. Mies sanoi heti ovella että "moikka hele", vaikka Helenan lempinimi yleisesti oli vaikka hete. Nimet nyt muutettuja toki. Mietin että mikä juttu. Sitten kun alettiin riisua, niin sama mies teki usemmankin asian sellaista, minkä vain mun pitäisi tietää. Leikki loppui lyhyeen, kuten myös se avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Tottakai hän haluaa muitakin naisia. Tarkoitat varmaan, että jos hän toteuttaa halunsa, se on ero?
Olen eri, mutta minulle jo toisen haluamisessa olisi tarpeeksi. Ajattelisin vaan koko ajan, että unelmoiko jostain seksipommista, kun ollaan yhdessä. Joo, huono itsetunto on, mutta ei se parane sillä, että kumppani fantasioi muista.
Toki me kaikki niin teemme (ja jotkut jopa ihastuvatkin toiseen), mutta emme kaikki halua toteuttaa käytännössä.
Moni on kertonut, ihan jopa julkisuudessa, että parinvaihdon jälkeen ei suhde enää palautunut ennalleen ja ero tuli.
Jokainen mies haluaa joskus muita. Se joka toista väittää, valehtelee. Jokainen nainen haluaa joskus muita, se joka toista välttää valehtelee. Jos tätä ei kestä, on kaikkien kannalta parempi että pysyy sinkkuna. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllistetäänkö tässä nyt petettyä, vai käsitinkö väärin?
Miten olisi vaikka ero, ennen kuin aletaan näyttää oman kumppanin silmien edessä, mitä oikeasti halutaan?? Sikamaista suorastaan. Toivottavasti nuo kaksi kusipäätä päätyivät yhteen, ja molemmat pettävät toisiaan. eri
Ei kukaan täyspäinen kerro tuollaista seksipalstalla muuten kuin runkkumateriaalina.
Ihan paska tarina muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Sulla on vielä paljon opittavaa. Jokainen mies tulee haluamaan muita naisia. Eri asia on kuinka paljon haluaa ja konkretisoituuko tuo halu teoiksi. Tuollaisen asenteen kun omistaa, riski teoille on suuri.
Seksuaalisuus ei rajoitu vain yhteen kumppaniin. Joillain on kuitenkin kumppania kohtaan kunnioitusta ja itsekontrollia sen verran, että pitävät uskollisuuslupauksensa. Elukat erikseen. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Jokainen mies haluaa joskus muita. Se joka toista väittää, valehtelee. Jokainen nainen haluaa joskus muita, se joka toista välttää valehtelee. Jos tätä ei kestä, on kaikkien kannalta parempi että pysyy sinkkuna. Eri
No juurihan kirjoitin, että "kaikki joskus mietimme millaista olisi jonkun tietyn kanssa", mutta suora ehdotus ja halu toteuttaa asia ei kohdallani onnistuisi ikinä. Tulkitsit nyt kommenttini ihan väärin.
Täältä seksipositiivisesta yhteisöstä katsellen juttunne ovat outoja.
En pystyisi, en niin millään. Tällaisessa tilanteessa toivoisin että miehellä riittäisi ymmärrystä ja uskoisi etten kieltäydy kiusallani. Ajatus on vain minulle niin vieras ja epämukava.
Miehissä on enemmän läskejä,kuin naisissa, miehistä 72% on läskejä,naisista 63%. Että todennäköisemmin mies.