Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitteko jos miehenne tahtoisi kolmenkimppaa?

Vierailija
23.08.2023 |

Mies haluaisi toisen naisen sänkyyn kanssamme. Itse en lämpene idealle, mutta pelkään jos en suostu kokeilee se sen toisen kanssa..

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Jos haluaa muita naisia, niin se on ero.

T: tuntematon

Tottakai hän haluaa muitakin naisia. Tarkoitat varmaan, että jos hän toteuttaa halunsa, se on ero?

Olen eri, mutta minulle jo toisen haluamisessa olisi tarpeeksi. Ajattelisin vaan koko ajan, että unelmoiko jostain seksipommista, kun ollaan yhdessä. Joo, huono itsetunto on, mutta ei se parane sillä, että kumppani fantasioi muista.

Toki me kaikki niin teemme (ja jotkut jopa ihastuvatkin toiseen), mutta emme kaikki halua toteuttaa käytännössä.

Moni on kertonut, ihan jopa julkisuudessa, että parinvaihdon jälkeen ei suhde enää palautunut ennalleen ja ero tuli.

Sinun kannattaa tehdä jotain tuolle itsetunnollesi.

Vierailija
42/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta suostuisin jos olisi joku haluttava nainen meille molemmille leikkikaveriksi tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyis nyt se mies eka "omaankin käyttöön". Ajatuksena toi kuulostaa että EI, mun mies olis vaan mun mies. En haluaisi lisätä esim. mitään tautiriskejä hetkellisen huvin vuoksi. Ja joku tuttu ei missään maailman tapauksessa. Eli en usko että toi olis ikinä mun juttu, mutta koskaan ei voi tietää.

Vierailija
44/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myrkky sovi juomaveteen !

Vierailija
45/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta suostuisin jos olisi joku haluttava nainen meille molemmille leikkikaveriksi tarjolla.

Hear hear! Kunhan aikataulut saadaan sopimaan niin meillä ainakin leikitään :)

Vierailija
46/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu omistavan sen kumppaninsa. Onko se huonon itsetunnon tuoma defenssi?

Vierailija
47/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin. mies vaan suostu. Mutta susta se on kiinni, jos suostut nii tietysti vaadit myös että toinen mies tulee mukaan.

Vierailija
48/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mies vaan ei suostu

Vierailija
49/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuntuu omistavan sen kumppaninsa. Onko se huonon itsetunnon tuoma defenssi?

Kyllä minä omistan mieheni ja hän minut. Meidän parisuhteeseen kuulu sellainen ajatus. Ihmisillä on erilaisia käsityksiä parisuhteista ja mitä niihin kuuluu.

Vierailija
50/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut omalle miehelle tästä lempeästi vihjailemaan tai kyselemään, olisiko mahdollista.

Seksi naisen kanssa jäi aikoinaan itseltä kokeilematta ja nyt olen pitkässä parisuhteessa. Miehenikin mielellään näkisin nauttimassa mahdollisimman monipuolisesti, joten tässä olisi molemmille jotain.

Luulen vaan, että sopivan henkilön etsiminen on kuin neulaa etsisi heinäsuovasta.

Vierailija
51/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä omistan mieheni ja hän minut. Meidän parisuhteeseen kuulu sellainen ajatus. Ihmisillä on erilaisia käsityksiä parisuhteista ja mitä niihin kuuluu.

Onko sinut pannoitettu?

Eihän tuo d/s valtasuhteissa ole lainkaan vieras ajatus.

Vierailija
52/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, varmaan suostuisin. Oikeastaan aika kiihottava ajatus olisi katsella kun mies pistelee oiken kunnolla takaa päin jotain simpsakkaa mimmiä samalla kun tämä mimmi nuolee minua.

Vierailija
53/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkimppaan suostuisin jos kolmas pyörä olisi mies ja jonka saisin valita.

Vierailija
54/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, varmaan suostuisin. Oikeastaan aika kiihottava ajatus olisi katsella kun mies pistelee oiken kunnolla takaa päin jotain simpsakkaa mimmiä samalla kun tämä mimmi nuolee minua.

Oi miten hyvältä tuo tuntuukaan!

Haluatteko liittymiskoodin XU:hun?

Vierailija
55/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta ei ole mitään meitä. Kuvittelin siis ihan teoriassa asiaa ja myös mies oli ihan teoreettinen :D

Vierailija
56/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta ei ole mitään meitä. Kuvittelin siis ihan teoriassa asiaa ja myös mies oli ihan teoreettinen :D

Onko sinuakaan?

Vierailija
57/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Jos haluaa muita naisia, niin se on ero.

T: tuntematon

Tottakai hän haluaa muitakin naisia. Tarkoitat varmaan, että jos hän toteuttaa halunsa, se on ero?

Olen eri, mutta minulle jo toisen haluamisessa olisi tarpeeksi. Ajattelisin vaan koko ajan, että unelmoiko jostain seksipommista, kun ollaan yhdessä. Joo, huono itsetunto on, mutta ei se parane sillä, että kumppani fantasioi muista.

Toki me kaikki niin teemme (ja jotkut jopa ihastuvatkin toiseen), mutta emme kaikki halua toteuttaa käytännössä.

Moni on kertonut, ihan jopa julkisuudessa, että parinvaihdon jälkeen ei suhde enää palautunut ennalleen ja ero tuli.

Sinun kannattaa tehdä jotain tuolle itsetunnollesi.

Kiitos, ihan hyvin pärjään. Taitaa ketjun ongelma olla jossain ihan muualla kuin mun itsetunnossa, kun täällä oikein kannustetaan jörnimään naapurien, satunnaisten baarilöytöjen ja tuttujen kanssa kimpassa ja kasvattamaan kai terve itsetunto niin :D Sorry, ei mun juttu. Uskoisin että on muitakin, jotka ei hyväksy.

Ja kuinka moni onkaan niin sokea, eikä tajua, että se oma muita haluava kumppani on täysin valmis potkaisemaan perseelle ja lähtemään toisen matkaan, heti kun parempi löytyy. Se siitä liian hyvästä itsetunnosta.

Vierailija
58/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä liity omistamiseen, vaan siihen että samanlaiset ovat yhdessä. Miksi pitää ensin valehdella, että haluaa olla uskollinen ja kuitenkin ruveta kyselemään, josko suakin haluttaisi jotain kimppakivaa?

Eikö jo aluksi voi ottaa selvää millainen on toisen mielipide asiaan? Säästyttäis monelta sydänsurulta ja erolta.

Olkaa te ryhmäseksin harrastajat keskenänne, ja antakaa toisenlaisten pitää "omistava asenteensa". Jokaiselle löytyy se oikeanlainen, kun malttaa etsiä.

Vierailija
59/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo taannoin ehdotti, että miten olisi kimppa. Hänellä olis siihen kiinnostunut kaveri. Sanoin että joo ja ovella on sellaiseen perus kukkamekkoon ja lättätossuihin pukeutunut 50+ nainen. Alettiin sitten muutaman viinilasin jälkeen hommiin, niin tämä eukko hipelöi vain vaimoni rintoja. Jossain vaiheessa ihan hermostuin, että älä nyt tule helkatti tähän väliin hieromaan niitä rintoja. Ja me siis vaimon kanssa oltiin sellaisia kolmevitosia.

Vierailija
60/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä liity omistamiseen, vaan siihen että samanlaiset ovat yhdessä. Miksi pitää ensin valehdella, että haluaa olla uskollinen ja kuitenkin ruveta kyselemään, josko suakin haluttaisi jotain kimppakivaa?

Eikö jo aluksi voi ottaa selvää millainen on toisen mielipide asiaan? Säästyttäis monelta sydänsurulta ja erolta.

Olkaa te ryhmäseksin harrastajat keskenänne, ja antakaa toisenlaisten pitää "omistava asenteensa". Jokaiselle löytyy se oikeanlainen, kun malttaa etsiä.

Samaa ihmettelen ihan aina, kun näistä asioista kirjoitellaan. Kysykää heti seurustelun alkumetreillä haluat panna myös muiden kanssa. Tää olisi aika reilua.