Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutan ja paino on jumittanut jo kuukauden samassa.

Vierailija
23.08.2023 |

Painoa vielä paljon jäljellä. Syön 1000-1200kcal päivässä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löydät laskurin hakusanalla painonpudutuslaskuri, syötä laskuriin tietosi, tavoittelemasi painon pudotuksen määrä ja missä ajassa toivot painosi putoavan. Jos yrität liian suurta painon pudotuksen määrää liian pienessä ajassa laskuri huomauttaa tästä. Olen testannut laskurin ja se antaa ihan oikean tuloksen jos syöttää laskuriin totuudenmukaisesti tietonsa. Noudattamalla painonpudotuslaskurin antamaa kalorimäärää painoni putosi tavoiteajassa tasan niin paljon kuin laskuri ilmoitti (20 kg). Netistä löytyy esimerkkejä eri kalorimäärien ruokavaliosta ja esim. Finelin kalorilaskurin avulla voit laskea eri ruokien kalorimääriä. Itse en laskenut kaloreita kuin muutaman viikon ja sitten ryhdyin käyttämään aterioiden kokoamisessa lautasmallia ja se toimi ihan hyvin.

Lautasmallin sijaan suosittelen kämmenmallia. 

Vierailija
22/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko asiallisia vastauksia. Onko kukaan ollut samassa jamassa ja saanut painon lopulta laskemaan

Ap

Vastattiin jo,treeni ja oikea syöminen.Pelkällä lähes paastolla et onnistu ja kalorikulutus laskee koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko asiallisia vastauksia. Onko kukaan ollut samassa jamassa ja saanut painon lopulta laskemaan

Ap

Et edes joutuisi samaan jamaan lihastreenillä ja oikealla proteiinipitoisella dieetillä.Äläkä vaan kuvittele että vahingossa tulee valtavat lihakset,naisille lähes mahdotonta.

Vierailija
24/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi tuossa tilanteessa, kun USKALSIN MYÖNTÄÄ ITSELLENI, että syön ja mussutan kaiken näköistä herkkua jota en ottanut huomioon kalorilaskuissa. OTIN ITSEÄNI NISKASTA KIINNI ja heitin herkut menemään ja paino lähti putoamaan.

Kun paino oli pudonnut lähelle ihannelukemaa, olo parani, liikkuminen muuttui ihanaksi ja makeannälkä ja nälkäkiukku jäivät pois. Jotenkin olo tuli paljon tasaisemmaksi. Nyt olen ollut kohta seitsemän vuotta vapaa ylipainosta.

Vierailija
25/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöä nuo säästöliekit. Amerikassa dr No laittaa kaikki 300 kiloiset 1200 kcal dieetillä. Kaikki laihtuvat 30 kg kuukaudessa, jos noudattavat dieettiä.

Ap laske oikeasti joka ikinen suupala ja juomamäärä jossain sovelluksessa. Myös leivänpäälliset, paistorasva, vihannekset, kaikki.

Vierailija
26/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap syöt ja kuinka paljon paino on laskenut? Noilla sinun mitoilla 1200 kcal on vähän ja laihtumista pitäisi tapahtua.

Itse laihdutan ja syön n 1400 kcal päivässä. Lasken kaiken fatsecret - sovelluksessa. Paino tippuu n 500 g viikossa. Nyt on lähtenyt 3,5 kg. Mittani ovat nyt 161/77.

Syön ihan kaikkea normaalisti.. lasken kalorit joka päivä yazio sovellukseen.

Ap

Vierailija
27/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap syöt ja kuinka paljon paino on laskenut? Noilla sinun mitoilla 1200 kcal on vähän ja laihtumista pitäisi tapahtua.

Itse laihdutan ja syön n 1400 kcal päivässä. Lasken kaiken fatsecret - sovelluksessa. Paino tippuu n 500 g viikossa. Nyt on lähtenyt 3,5 kg. Mittani ovat nyt 161/77.

Syön ihan kaikkea normaalisti.. lasken kalorit joka päivä yazio sovellukseen.

Ap

Sä odotat asiallisia vastauksia. Miten ihmeessä sulle voi edes vastata asiallisesti, jos esim. ruokailusi kerrot olevan "kaikkea normaalisti"??

Vierailija
28/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen näytti tältä

Aamiainen: kaksi leipää kalkkunaleikkeleellä, kahvia oatly maidolla

Lounas: 2 pizzapalaa jääkaapista. Olivat menossa vanhaksi

Välipala: kahvia oatly maidolla

Illallinen: jauhelihasalaatti, jälkkäriksi pannukakku

AP

Vierailija
29/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen näytti tältä

AP

Itse en syö juuri ollenkaan läski pizzaa.

Vierailija
30/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen näytti tältä

AP

Tämäkö on sitä "kaikkea normaalisti"?

Vierailija
31/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen näytti tältä

AP

No kerro mitä itse sitten syöt? Ehkä saan vinkkejä!!

Ap

Vierailija
32/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä hiilihydraatitalle 40g päivässä ja syö rasvaa väh 100g päivässä. Juo vettä vähintään 1,5l päivässä. Paino heilahta heti alas päin.

Vierailija
33/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöliekki 😂😂😂 Kuluta enemmän, kuin syöt niin on aivan sama mitä syöt. Liikunta on vain 20% painonhallinnasta. Kalorit ratkaisee.

Vierailija
34/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua neuvottiin syömään 1600 kcal päivässä. Sen alle ei voi pudottaa koska kärsii vitamiinien saanti ja säästöliekki uhkaa. Joten nosta niitä kaloreita. On uskallettava syödä. Liiku myös.

Kuka neuvoi?

Olin hyvinvointi kurssilla, jossa laskimme laskureilla kulutusta ja liikunnan määrää. Ja saimme ruokavaliot, 1600 kcal, 1800 kcal ja 2000 kcal. Omien tottumuksien perusteella paras oli 1600 kcal.

Vierailija
35/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen näytti tältä

AP

No kerro mitä itse sitten syöt? Ehkä saan vinkkejä!!

Ap

Aamupala: 1-2 kananmunaa, parsakaalta, kahvia (ei sokeria, ei maitoa)

Lounas: 200g naudan (jauhe)lihaa, jossa 10% rasvaa, vihanneksia

Välipala: banaani

Illallinen: 150g savulohta, salaattia, vihanneksia, teetä (ei sokeria)

Vierailija
36/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ongelma liikkuminen..jos liikun teen nälkäkuolemaa koko ajan..ei tässä ole järkeä..tekee mieli heittää hanskat tiskiin ja olla läski koko elämän.

Huhhei... Itse kyllä syön sen verran, ettei tule nälkäkuolemaa, kun liikun. Ei läski pala eikä lihaksia tule kroppaan millään nälkäkuolemadieetillä.

Vierailija
37/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöliekki 😂😂😂 Kuluta enemmän, kuin syöt niin on aivan sama mitä syöt. Liikunta on vain 20% painonhallinnasta. Kalorit ratkaisee.

Jos ei halua olla löysä laihtunut, niin kannattaa sitä liikuntaa harrastaa ja syödä kunnolla.

Vierailija
38/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö oikeasti 1000-1200 kcal päivässä? Joka päivä? Viikossa siis 7000-8400 kcal?

Jos paino ei tuosta putoa, niin jotain on pielessä. Kannattaa varata aika lääkäriin ja kertoa, että olet ylipainoinen ja että olet nyt kuukauden ajan laihduttanut syömällä tuon verran, niin kyllä he sitten tietävät, mihin verikokeisiin ja tutkimuksiin sinut kannattaa laittaa. Hyvällä lykyllä pääset myös hyvälle ravintoterapeutille.

Itse olen pienikokoinen, normaalipainoinen nainen ja laihdun suht helposti, jos syön 1500-1700 kcal päivässä. Kävelen noin 11k askelta päivässä ja kahdesti viikossa teen HIIT-treenin. Muuten olen tosi laiska.

Toki jos asia olisi toisinpäin eli laihdut rajusti, vaikka söisit 3000 kcal päivässä, niin tässä ei ole kyse "hyvästä aineenvaihdunnasta" vaan sairaudesta. Liian raju laihtuminen voi rikkoa sydämen.

Vierailija
39/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö oikeasti 1000-1200 kcal päivässä? Joka päivä? Viikossa siis 7000-8400 kcal?

Jos paino ei tuosta putoa, niin jotain on pielessä. Kannattaa varata aika lääkäriin ja kertoa, että olet ylipainoinen ja että olet nyt kuukauden ajan laihduttanut syömällä tuon verran, niin kyllä he sitten tietävät, mihin verikokeisiin ja tutkimuksiin sinut kannattaa laittaa. Hyvällä lykyllä pääset myös hyvälle ravintoterapeutille.

Itse olen pienikokoinen, normaalipainoinen nainen ja laihdun suht helposti, jos syön 1500-1700 kcal päivässä. Kävelen noin 11k askelta päivässä ja kahdesti viikossa teen HIIT-treenin. Muuten olen tosi laiska.

Toki jos asia olisi toisinpäin eli laihdut rajusti, vaikka söisit 3000 kcal päivässä, niin tässä ei ole kyse "hyvästä aineenvaihdunnasta" vaan sairaudesta. Liian raju laihtuminen voi rikkoa sydämen.

Mulla on kilpirauhaslääkkeet ja psyykenlääkkeet joita pakko syödä. En usko että antavat teekkari aikaa

Ap

Vierailija
40/62 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöä nuo säästöliekit. Amerikassa dr No laittaa kaikki 300 kiloiset 1200 kcal dieetillä. Kaikki laihtuvat 30 kg kuukaudessa, jos noudattavat dieettiä.

Ap laske oikeasti joka ikinen suupala ja juomamäärä jossain sovelluksessa. Myös leivänpäälliset, paistorasva, vihannekset, kaikki.

Alussa toimii mutta ei kauan.Vähenevä lihasmassa vähentää kalorikulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme