Laihdutan ja paino on jumittanut jo kuukauden samassa.
Painoa vielä paljon jäljellä. Syön 1000-1200kcal päivässä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Saisiko asiallisia vastauksia. Onko kukaan ollut samassa jamassa ja saanut painon lopulta laskemaan
Ap
Vastattiin jo,treeni ja oikea syöminen.Pelkällä lähes paastolla et onnistu ja kalorikulutus laskee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko asiallisia vastauksia. Onko kukaan ollut samassa jamassa ja saanut painon lopulta laskemaan
Ap
Et edes joutuisi samaan jamaan lihastreenillä ja oikealla proteiinipitoisella dieetillä.Äläkä vaan kuvittele että vahingossa tulee valtavat lihakset,naisille lähes mahdotonta.
Mulla auttoi tuossa tilanteessa, kun USKALSIN MYÖNTÄÄ ITSELLENI, että syön ja mussutan kaiken näköistä herkkua jota en ottanut huomioon kalorilaskuissa. OTIN ITSEÄNI NISKASTA KIINNI ja heitin herkut menemään ja paino lähti putoamaan.
Kun paino oli pudonnut lähelle ihannelukemaa, olo parani, liikkuminen muuttui ihanaksi ja makeannälkä ja nälkäkiukku jäivät pois. Jotenkin olo tuli paljon tasaisemmaksi. Nyt olen ollut kohta seitsemän vuotta vapaa ylipainosta.
Ihan höpöä nuo säästöliekit. Amerikassa dr No laittaa kaikki 300 kiloiset 1200 kcal dieetillä. Kaikki laihtuvat 30 kg kuukaudessa, jos noudattavat dieettiä.
Ap laske oikeasti joka ikinen suupala ja juomamäärä jossain sovelluksessa. Myös leivänpäälliset, paistorasva, vihannekset, kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ap syöt ja kuinka paljon paino on laskenut? Noilla sinun mitoilla 1200 kcal on vähän ja laihtumista pitäisi tapahtua.
Itse laihdutan ja syön n 1400 kcal päivässä. Lasken kaiken fatsecret - sovelluksessa. Paino tippuu n 500 g viikossa. Nyt on lähtenyt 3,5 kg. Mittani ovat nyt 161/77.
Syön ihan kaikkea normaalisti.. lasken kalorit joka päivä yazio sovellukseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ap syöt ja kuinka paljon paino on laskenut? Noilla sinun mitoilla 1200 kcal on vähän ja laihtumista pitäisi tapahtua.
Itse laihdutan ja syön n 1400 kcal päivässä. Lasken kaiken fatsecret - sovelluksessa. Paino tippuu n 500 g viikossa. Nyt on lähtenyt 3,5 kg. Mittani ovat nyt 161/77.
Syön ihan kaikkea normaalisti.. lasken kalorit joka päivä yazio sovellukseen.
Ap
Sä odotat asiallisia vastauksia. Miten ihmeessä sulle voi edes vastata asiallisesti, jos esim. ruokailusi kerrot olevan "kaikkea normaalisti"??
Eilinen näytti tältä
Aamiainen: kaksi leipää kalkkunaleikkeleellä, kahvia oatly maidolla
Lounas: 2 pizzapalaa jääkaapista. Olivat menossa vanhaksi
Välipala: kahvia oatly maidolla
Illallinen: jauhelihasalaatti, jälkkäriksi pannukakku
AP
Vierailija kirjoitti:
Eilinen näytti tältä
AP
Itse en syö juuri ollenkaan läski pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen näytti tältä
AP
Tämäkö on sitä "kaikkea normaalisti"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen näytti tältä
AP
No kerro mitä itse sitten syöt? Ehkä saan vinkkejä!!
Ap
Vähennä hiilihydraatitalle 40g päivässä ja syö rasvaa väh 100g päivässä. Juo vettä vähintään 1,5l päivässä. Paino heilahta heti alas päin.
Säästöliekki 😂😂😂 Kuluta enemmän, kuin syöt niin on aivan sama mitä syöt. Liikunta on vain 20% painonhallinnasta. Kalorit ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua neuvottiin syömään 1600 kcal päivässä. Sen alle ei voi pudottaa koska kärsii vitamiinien saanti ja säästöliekki uhkaa. Joten nosta niitä kaloreita. On uskallettava syödä. Liiku myös.
Kuka neuvoi?
Olin hyvinvointi kurssilla, jossa laskimme laskureilla kulutusta ja liikunnan määrää. Ja saimme ruokavaliot, 1600 kcal, 1800 kcal ja 2000 kcal. Omien tottumuksien perusteella paras oli 1600 kcal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen näytti tältä
AP
No kerro mitä itse sitten syöt? Ehkä saan vinkkejä!!
Ap
Aamupala: 1-2 kananmunaa, parsakaalta, kahvia (ei sokeria, ei maitoa)
Lounas: 200g naudan (jauhe)lihaa, jossa 10% rasvaa, vihanneksia
Välipala: banaani
Illallinen: 150g savulohta, salaattia, vihanneksia, teetä (ei sokeria)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ongelma liikkuminen..jos liikun teen nälkäkuolemaa koko ajan..ei tässä ole järkeä..tekee mieli heittää hanskat tiskiin ja olla läski koko elämän.
Huhhei... Itse kyllä syön sen verran, ettei tule nälkäkuolemaa, kun liikun. Ei läski pala eikä lihaksia tule kroppaan millään nälkäkuolemadieetillä.
Vierailija kirjoitti:
Säästöliekki 😂😂😂 Kuluta enemmän, kuin syöt niin on aivan sama mitä syöt. Liikunta on vain 20% painonhallinnasta. Kalorit ratkaisee.
Jos ei halua olla löysä laihtunut, niin kannattaa sitä liikuntaa harrastaa ja syödä kunnolla.
Syötkö oikeasti 1000-1200 kcal päivässä? Joka päivä? Viikossa siis 7000-8400 kcal?
Jos paino ei tuosta putoa, niin jotain on pielessä. Kannattaa varata aika lääkäriin ja kertoa, että olet ylipainoinen ja että olet nyt kuukauden ajan laihduttanut syömällä tuon verran, niin kyllä he sitten tietävät, mihin verikokeisiin ja tutkimuksiin sinut kannattaa laittaa. Hyvällä lykyllä pääset myös hyvälle ravintoterapeutille.
Itse olen pienikokoinen, normaalipainoinen nainen ja laihdun suht helposti, jos syön 1500-1700 kcal päivässä. Kävelen noin 11k askelta päivässä ja kahdesti viikossa teen HIIT-treenin. Muuten olen tosi laiska.
Toki jos asia olisi toisinpäin eli laihdut rajusti, vaikka söisit 3000 kcal päivässä, niin tässä ei ole kyse "hyvästä aineenvaihdunnasta" vaan sairaudesta. Liian raju laihtuminen voi rikkoa sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö oikeasti 1000-1200 kcal päivässä? Joka päivä? Viikossa siis 7000-8400 kcal?
Jos paino ei tuosta putoa, niin jotain on pielessä. Kannattaa varata aika lääkäriin ja kertoa, että olet ylipainoinen ja että olet nyt kuukauden ajan laihduttanut syömällä tuon verran, niin kyllä he sitten tietävät, mihin verikokeisiin ja tutkimuksiin sinut kannattaa laittaa. Hyvällä lykyllä pääset myös hyvälle ravintoterapeutille.
Itse olen pienikokoinen, normaalipainoinen nainen ja laihdun suht helposti, jos syön 1500-1700 kcal päivässä. Kävelen noin 11k askelta päivässä ja kahdesti viikossa teen HIIT-treenin. Muuten olen tosi laiska.
Toki jos asia olisi toisinpäin eli laihdut rajusti, vaikka söisit 3000 kcal päivässä, niin tässä ei ole kyse "hyvästä aineenvaihdunnasta" vaan sairaudesta. Liian raju laihtuminen voi rikkoa sydämen.
Mulla on kilpirauhaslääkkeet ja psyykenlääkkeet joita pakko syödä. En usko että antavat teekkari aikaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöä nuo säästöliekit. Amerikassa dr No laittaa kaikki 300 kiloiset 1200 kcal dieetillä. Kaikki laihtuvat 30 kg kuukaudessa, jos noudattavat dieettiä.
Ap laske oikeasti joka ikinen suupala ja juomamäärä jossain sovelluksessa. Myös leivänpäälliset, paistorasva, vihannekset, kaikki.
Alussa toimii mutta ei kauan.Vähenevä lihasmassa vähentää kalorikulutusta.
Lautasmallin sijaan suosittelen kämmenmallia.