Ei kyllä mene jaeluun tämä myyjien vinkuminen jouluaaton töistä!
Jos on kerran alalle alkanut niin mikä siinä on niin vaikeaa? Me sentään päästän töistä kotiin jo 13.30 viimeistään toisin kuin monissa muissa ammateissa!
Onneksi meidän työpaikalla ei tarvitse moisesta asiasta tapella! Tänäkin vuonna 15:sta ihmisestä 13 ilmoittautui vapaaehtoisesti töihin kun tarve oli neljälle!
Hävettää monen kanssasisaren puolesta tuo vinkuminen! Itse saan selitellä asiakkaille, että ei se nyt niin kamalaa ole tulla aattona töihin. Vaihtakaa alaa jos ei työnteko kiinnosta!
Kommentit (36)
Ja jokainen järkevä ostaa ne lahjat ennen aattoa, siinä on kun reilu 300 päivää kuitenkin niitä hankkia.
Sulla ei ole mitään järkevää syytä, miksi se myyjän ammatti on niin tärkeä, että heidän pitää oma aatto pilata ollakseen töissä?
Ihan oikeesti, ei mitään järkevää syytä.
Vierailija:
Ja jokainen järkevä ostaa ne lahjat ennen aattoa, siinä on kun reilu 300 päivää kuitenkin niitä hankkia.
Sulla ei ole mitään järkevää syytä, miksi se myyjän ammatti on niin tärkeä, että heidän pitää oma aatto pilata ollakseen töissä?
Mitenkään sen kummemmin Raamattuun viitaten kirjoitin otsikkoni. Kuitenkin olen sitä mieltä, että kulttuurimme on kaupallistunut jo ihan tarpeeksi - kyllä sitä nyt on yksi päivä viikossa pärjättävä ilman auki olevia kauppoja! Joulu on meillä Suomessa yleinen juhla ja kuten joku jo aiemmin sanoi, se pitäisi niille vapaaksi suoda joille se on ammatin puolesta mahdollista.
Kyllä ne ruoat ja lahjat sun muut ehtii hankkia aikaisemminkin!
Eli muutenkin vähän kuin ekstravapaa.
Mutta työ on joillekin tärkeä vaikka se itse työ ei olisikaan " tärkeä" aattona.
Vierailija:
Mutta työ on joillekin tärkeä vaikka se itse työ ei olisikaan " tärkeä" aattona.
Vierailija:
Ei meillä kukaan harmitellut jouluaattoduunia ääneen. Osa oli jo lomalla silloin. Meitä vapaaehtoisia riitti. Vaan eihän sitä tietysti saisi olla eri mieltä kuin ne, joiden mielestä työnteko ei aattoon sovi.
Kaupallisuus on niin yököttävää ja säälittävää jouluna, ja se että joku jonka ei olisi edes tärkeää olla töissä, menee silti.
Jouluaatto pitäisi rahoittaa. Kyllä ne kapuat kerkee olla auki muutenki ihan tarpeeksi.
Vierailija:
Kaupallisuus on niin yököttävää ja säälittävää jouluna, ja se että joku jonka ei olisi edes tärkeää olla töissä, menee silti.
Jouluaatto pitäisi rahoittaa. Kyllä ne kapuat kerkee olla auki muutenki ihan tarpeeksi.
ihmettele. Ei tosin oma äitini aikanaan joulu- ym. pyhätöistä valittanut.
Eikä tosiaankaan tee mitään niin tärkeää työtä että olisi pakko olla töissä. Mutta kun ylempi johto on näin päättänyt niin minkäs teet :(
Vierailija:
Ei tosin oma äitini aikanaan joulu- ym. pyhätöistä valittanut.
Kumpikohan on tärkeämpää jouluaattona...
kello 12 jouluaatosta joulupäivän puolelle.
saahan siitä palkan. En olisi muutenkaan käynyt kirkossa.
Hengen pelastavat ammatit ja muut sähkön tuotantoon ja perusjuttuihin liityvät ammatit on pakollisia aattona mutta että myyjä???
Ei mene mun jakeluun mikä siinä on niin elintärkeää että sen takia pitää olla aatto töissä.
ja kun nyt sattuu olemaan vapaa viikonloppu, niin hyvä niin. toisaalta mä oon sitten uudenvuoden töissä. ja sitä paitsi, jos mä olisin joutunu aattona töihin, niin olis pitäny viedä lapsetkin jonnekin hoitoon aamupäiväks.
t. yks myyjä
Vingutaan ja vingutaan vuodesta toiseen, vaikka kello 13 on ihan inhimillinen aika päästä aattona joulunviettoon, kun joulupäivä on vieläpä vapaa. Toisin todellakin on monella muulla alalla.