Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kyllä mene jaeluun tämä myyjien vinkuminen jouluaaton töistä!

Vierailija
19.12.2006 |

Jos on kerran alalle alkanut niin mikä siinä on niin vaikeaa? Me sentään päästän töistä kotiin jo 13.30 viimeistään toisin kuin monissa muissa ammateissa!

Onneksi meidän työpaikalla ei tarvitse moisesta asiasta tapella! Tänäkin vuonna 15:sta ihmisestä 13 ilmoittautui vapaaehtoisesti töihin kun tarve oli neljälle!

Hävettää monen kanssasisaren puolesta tuo vinkuminen! Itse saan selitellä asiakkaille, että ei se nyt niin kamalaa ole tulla aattona töihin. Vaihtakaa alaa jos ei työnteko kiinnosta!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vingutaan ja vingutaan vuodesta toiseen, vaikka kello 13 on ihan inhimillinen aika päästä aattona joulunviettoon, kun joulupäivä on vieläpä vapaa. Toisin todellakin on monella muulla alalla.

Vierailija
2/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen järkevä ostaa ne lahjat ennen aattoa, siinä on kun reilu 300 päivää kuitenkin niitä hankkia.

Sulla ei ole mitään järkevää syytä, miksi se myyjän ammatti on niin tärkeä, että heidän pitää oma aatto pilata ollakseen töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, ei mitään järkevää syytä.

Vierailija
4/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toooooooosi tärkeää.

Vierailija
5/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jokainen järkevä ostaa ne lahjat ennen aattoa, siinä on kun reilu 300 päivää kuitenkin niitä hankkia.

Sulla ei ole mitään järkevää syytä, miksi se myyjän ammatti on niin tärkeä, että heidän pitää oma aatto pilata ollakseen töissä?

Vierailija
6/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään sen kummemmin Raamattuun viitaten kirjoitin otsikkoni. Kuitenkin olen sitä mieltä, että kulttuurimme on kaupallistunut jo ihan tarpeeksi - kyllä sitä nyt on yksi päivä viikossa pärjättävä ilman auki olevia kauppoja! Joulu on meillä Suomessa yleinen juhla ja kuten joku jo aiemmin sanoi, se pitäisi niille vapaaksi suoda joille se on ammatin puolesta mahdollista.

Kyllä ne ruoat ja lahjat sun muut ehtii hankkia aikaisemminkin!

Vierailija
7/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muutenkin vähän kuin ekstravapaa.

Vierailija
8/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työ on joillekin tärkeä vaikka se itse työ ei olisikaan " tärkeä" aattona.

Vierailija
9/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti kaupat auki. Turhaa!

Vierailija
10/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta työ on joillekin tärkeä vaikka se itse työ ei olisikaan " tärkeä" aattona.

Vierailija
11/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei meillä kukaan harmitellut jouluaattoduunia ääneen. Osa oli jo lomalla silloin. Meitä vapaaehtoisia riitti. Vaan eihän sitä tietysti saisi olla eri mieltä kuin ne, joiden mielestä työnteko ei aattoon sovi.

Vierailija
12/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallisuus on niin yököttävää ja säälittävää jouluna, ja se että joku jonka ei olisi edes tärkeää olla töissä, menee silti.

Jouluaatto pitäisi rahoittaa. Kyllä ne kapuat kerkee olla auki muutenki ihan tarpeeksi.

Vierailija
13/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaupallisuus on niin yököttävää ja säälittävää jouluna, ja se että joku jonka ei olisi edes tärkeää olla töissä, menee silti.

Jouluaatto pitäisi rahoittaa. Kyllä ne kapuat kerkee olla auki muutenki ihan tarpeeksi.

ihmettele. Ei tosin oma äitini aikanaan joulu- ym. pyhätöistä valittanut.

Vierailija
14/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tosiaankaan tee mitään niin tärkeää työtä että olisi pakko olla töissä. Mutta kun ylempi johto on näin päättänyt niin minkäs teet :(

Vierailija
15/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tosin oma äitini aikanaan joulu- ym. pyhätöistä valittanut.

Vierailija
16/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan on tärkeämpää jouluaattona...

Vierailija
17/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello 12 jouluaatosta joulupäivän puolelle.

Vierailija
18/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan siitä palkan. En olisi muutenkaan käynyt kirkossa.

Vierailija
19/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengen pelastavat ammatit ja muut sähkön tuotantoon ja perusjuttuihin liityvät ammatit on pakollisia aattona mutta että myyjä???

Ei mene mun jakeluun mikä siinä on niin elintärkeää että sen takia pitää olla aatto töissä.

Vierailija
20/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun nyt sattuu olemaan vapaa viikonloppu, niin hyvä niin. toisaalta mä oon sitten uudenvuoden töissä. ja sitä paitsi, jos mä olisin joutunu aattona töihin, niin olis pitäny viedä lapsetkin jonnekin hoitoon aamupäiväks.

t. yks myyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän