Minkä kirjan luit viimeksi?
Ja millaiselle ihmiselle suosittelet sitä?
Itse luin Westön Missä kuljimme kerran ja suosittelisin sitä historiallisista romaaneista pitäville sekä niille, joita Westön rikas symbolinen kielenkäyttö viihdyttävät. Ai, niin =) Myös Helsinkiläisille kirja voi olla viihdyttävä kokemus.
Kommentit (11)
Oli pitkästä aikaa hyvä Marklund. Suosittelen kevyen ja helpon lukemisen ystäville.
Vierailija:
Ja millaiselle ihmiselle suosittelet sitä?Itse luin Westön Missä kuljimme kerran ja suosittelisin sitä historiallisista romaaneista pitäville sekä niille, joita Westön rikas symbolinen kielenkäyttö viihdyttävät. Ai, niin =) Myös Helsinkiläisille kirja voi olla viihdyttävä kokemus.
sain ton joululahjaksi ja oli todella hyvä jäin ihan koukkuun :) varsinkin helsinkiläiselle kirja on elämys. kun voi edessän nähdä ne kaikki paikat mistä kirjassa puhutaan. suosittelen lämpimästi!!!
jaa, oikeastaan kelle vaan ketä aihe kiinnostaa
olin vähän pettynyt sen teoreettiseen antiin, mutta helppolukuinen ainakin oli
tässä oikeasti hauska ja helppolukuinen kirja meille! Pätkälukijan (pienten lasten äidin siis) unelma! :)
Oli ihana. Fantasiakirjallisuuden ystäville. Ei kuitenkaan ole mikään seikkailusatu taioilla höystettynä
Labyrintti; Kate Mosse
Luettava, mutta ei vetänyt vertoja samantyylisille kuten Da Vincin-koodi, tai Enkelit ja Demonit
Holstin Kruununperijätär on sopivasti kevyttä lukemista, vaikka sijoittuukin poliitttisiin piireihin
on juuri keske Charles Bukowskyn Naisia-kirja.
Hmm... en oikein osaa suositella. Melko suoraa ja karskia kerrontaa.
Se on historiallinen romaani, mutta maagisin maustein. Kannattaa ehdottomasti lukea.
poliittista/yhteiskunnallista satiiria Norjasta. Ei kerro todellisista henkilöistä vaan keskittyy enemmän ajan ilmiöihin. Tykkäsin ihan älyttömästi ja taidankin lähiaikoina haalia luettavakseni myös Sisustajan.
Tai jos ihna tarkkoja ollaan, niin vielä on 10 sivua lukematta. Loistavaa kieltä. Kaikille, jotka pitävät Hotakaisen tavasta kirjoittaa.