Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kyllä mene jaeluun tämä myyjien vinkuminen jouluaaton töistä!

Vierailija
19.12.2006 |

Jos on kerran alalle alkanut niin mikä siinä on niin vaikeaa? Me sentään päästän töistä kotiin jo 13.30 viimeistään toisin kuin monissa muissa ammateissa!

Onneksi meidän työpaikalla ei tarvitse moisesta asiasta tapella! Tänäkin vuonna 15:sta ihmisestä 13 ilmoittautui vapaaehtoisesti töihin kun tarve oli neljälle!

Hävettää monen kanssasisaren puolesta tuo vinkuminen! Itse saan selitellä asiakkaille, että ei se nyt niin kamalaa ole tulla aattona töihin. Vaihtakaa alaa jos ei työnteko kiinnosta!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eduskunnassa asti pitää vääntää kättä sunnuntaiaukioloajasta. Mikä ihmeen pyhä lehmä tuo kauppojen sunnuntaiaukioloaika on? Voisiko joku selventää? Nykyinen yhteiskunta toimii lähestulkoon 24/7 -periaatteella, joten kaiken järjen mukaan myös kauppojen pitäisi saada päättää vapaasti aukioloajoistaan.

Vierailija
22/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kumpikohan on tärkeämpää jouluaattona...

Siksi toisekseen hoitoalalla tehdään töitä myös joulu- ja tapaninpäivänä... Kaupoissa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin nyt töissä 23-26.12 ...

Vierailija
24/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei mene mun jakeluun mikä siinä on niin elintärkeää että sen takia pitää olla aatto töissä.

Vierailija
25/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni saisi kaupat sulkea 23.12 klo 20.00 JA avata seuraavan kerran 27.12. Ruuhkia se toki tekisi, mutta saataisiinpa myyjillekkin se oma juhla. Eikä vittuuntuneita myyjiä kassille irvistelemään-hauskaa joulua... ja haista paska... Itse en käy tuolla välillä koskaan kaupassa.

ei myyjä, mutta ymmärtää työssä olon inhottavuuden

Vierailija
26/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse olen töissä vanhainkodissa kaikki 22-27.12 8h joka päivä, mutta se on ihan eri asia, ette te kuitenkaan hae mummojanne kotiin jouluksi. Ja kaikilla mummoilla ei edes ole omaisia, jotka voisivat hakea.

Vierailija
27/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jotenkin hölmöt perinteet tässäkin maassa. Aattohan on ihan tavallinen päivä. JOULUN AATTO ei joulu.

Kalenterista avataan viimenen luukku 24.12 ja siitä on yksi yö suureen juhlaan eli siis mitä narisette? Joulua juhlitaan 25.12. ja 24.12 on päivä muiden joukossa.

Vierailija
28/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ei ollut mitenkään ihmeellistä - asiakkaatkin olivat tavallista mukavampia. Ruuhkaa oli harvoin, enkä koskaan ollut mitenkään irvistelevä pahantuulinen myyjä. Kun ei ollut lapsia, niin itse ei sitä joulua mitenkään ihmeellisesti viettänyt. Ymmärrän, jos perheellistä ottaa päähän olla jossain kassalla - mutta eikös juuri sen takia kaupoissa ole jouluapulaisia?!

Mua taas ärsyttää Suomen näennäiskristillisyys, kaupat lauantaisin kuudelta kiinni niin ettei sinne koskaan ehdi, kun lauantaisin olisi muutakin tekemistä.

Asuin vähän aikaa maassa, jossa kaupat olivat joka päivä auki 8-23, oli outoa shoppailla vaatteita perjantaina klo 22, mutta ihan hauskaa ajanvietettä baarin sijaan =)

Vierailija
29/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat, että muuten olisi menneet pyhät vain ryyppäämiseen, ja tulihan niistä päivistä sentään hyvät lisät.

Vierailija
30/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut vakinaisessa työpaikassa vaan aina sijaisena tai työllistettynä.

Juhla pyhät on tullut vietettyä töissä eikä se minusta niin paha oo-Palkka parempi ja hyvä ,rauhallinen tunnelma.

Olen siis ollut sairaaloissa ja vanhainkodeissa.

Vierailija
31/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkia niitä, jotka tekevät töitä, joita ei voi jouluksi tosta noin vaan jättää tekemättä, niin hetkittäin on ihmetyttänyt.

Omat vanhempani olivat yhdessä vaiheessa aina jouluaattona töissä, siis ihan iltaan asti, silloin kun olimme jo isompia.

Vierailija
32/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa ole.

Vierailija
33/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria kaupat ovat edes auki aattona, kyllä sen pitäisi olla rauhoitettu juhla, varsinkin kaupallisesti edes aatto!!

Myyjän palkalla en itsekään tekisi töitä, vaikka saisi mitkä lisät.

Olen mielummin kotona perheen kanssa.

Vierailija
34/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä maailmanajatus sulla! Hyvät joulut myös sulle.

t: ei myyjä

Vierailija
35/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, palomies, poliisi, ymv. ovat tärkeitä, mutta myyjä, perustele mitä tärkeää siinä on? Sekö että et saisi jotain unohtunutta joululahjaa ostettua aattona?

Vierailija
36/36 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se " tärkeä" lääkärisetä tai poliisitäti voi olla juuri tuolloin vapaalla, ja käydä ostamassa viimeisimmät ostokset rauhassa.

Katso peiliin, onneksi en VARMANA tunne sinua IRL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi