Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Maskun kunnanviraston lippusaloista revittiin sateenkaariliput alas ja poltettiin Vaikea ymmärtää

Vierailija
22.08.2023 |

Kommentit (917)

Vierailija
761/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin helppo ymmärtää. Ihmiset kyllästyneet wokeismiin ja tuputukseen.

Revi siitä vihervassu.

Toivon sulle kaikkea pahaa!

Eri. Ihan kuulostaa juurikin sateenkaariporukan kommentilta. Näin hienoa porukkaa sieltä löytyy. Henkilö on eri mieltä asiasta ja sille toivotaan pelkkää pahaa :-) Ja tuommosia sitten pitäisi ymmärtää?

Kyllä. Kellään ei ole oikeutta olla eri mieltä ulkopuolisten ihmisten seksuaalisuudesta.

Olen sitä mieltä, että homous on sairaus siinä missä bedofiliousmikin. Et voi asialle mitään.

Vierailija
762/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revi siitä vihervassu.

Eri. Ihan kuulostaa juurikin sateenkaariporukan kommentilta. Näin hienoa porukkaa sieltä löytyy. Henkilö on eri mieltä asiasta ja sille toivotaan pelkkää pahaa :-) Ja tuommosia sitten pitäisi ymmärtää?

Kyllä. Kellään ei ole oikeutta olla eri mieltä ulkopuolisten ihmisten seksuaalisuudesta.

Olen sitä mieltä, että homous on sairaus siinä missä bedofiliousmikin. Et voi asialle mitään.

Olen sitä mieltä, että tuollaisen kommentin kirjoittaja on mieleltään sairas ja kyvytön muodostamaan mielipidettä. Et voi asialle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VT:n lait eivät koske kristittyjä.

Jo vain!

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän ja nehän juuri todistavat minusta.

Meidän kykymme on saatu Jumalalta,ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi. Jo kuolemaa palveleva virka, jonka säädökset oli kaiverrettu kivitauluihin, säteili sellaista kirkkautta, että israelilaiset eivät voineet katsoa Moosesta kasvoihin. Ja kuitenkin hänen kasvojensa kirkkaus oli katoavaa. Kuinka paljon suurempaa kirkkautta säteileekään Hengen palveluvirka! Jos kerran tuomion julistamisen virkaa ympäröi kirkkaus, paljon kirkkaampi loiste ympäröi silloin vanhurskauden julistamisen virkaa. Sen kirkkaus on niin ylivoimainen, että sen rinnalla himmenee se, mikä ennen säteili kirkkaana. Sillä jos sekin, mikä on katoavaa, säteilee kirkkautta, vielä paljon kirkkaampaa on se, mikä on pysyvää. Koska meillä on tällainen toivo, esiinnymme aivan avoimesti, toisin kuin Mooses, joka pani kasvoilleen peitteen, jotteivät israelilaiset näkisi katoavaisen loisteen häviämistä. Heidän mielensä paatuivat. Sama peite pysyy edelleenkin paikoillaan, kun he lukevat vanhan liiton kirjoituksia, sillä vasta Kristus sen poistaa. Yhä vieläkin heidän sydämensä päällä on peite Mooseksen lakia luettaessa. Mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran puoleen, peite otetaan pois. Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus.

Niille juutalaisille, jotka nyt uskoivat häneen, Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.  Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

En jaksanut lukea noin sekavaa kirjoitusta, mutta Suomessa on lakiin perustuva oikeus uskonnon vapauteen ja sen tuputtamainen on yhtä sivistymätöntä, kuin johonkin Stalin juttuihin.

Nyt jotain rajaa näihin juttuihin, tämä on keskustelupalsta.

Ennemmin uskonnon tuputtamista, kuin dransuilun, bedofilousmim tai muiden vastaavien mielenhäiriöiden tuputtamista. Näin se vaan menee.

Vierailija
764/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisia lippuja sallitaan jotka ärsyttävät normaaleja ihmisiä? Tarviiko sitä omaa seksuaalista poikkeavuutta kaikille tyrkyttää? Eläkää omaa elämäänne ja antakaa muiden olla rauhassa.

Ehkä tasavertaisuudelle on kysyntää, kun sinäkin leimaat kanssasi erilaiset ihmiset epänormaaleiksi?

Tasavertaisuutta on se, että vieressä on toinen lipputanko, jossa on heteroitten lippu.

Vuodessa on 51 hetero-viikkoa. Yksi Pride-viikko ei sinunkaan maailmaa kaada mitenkään. Et vain halua antaa kanssasi erilaisille ihmisille mitään näkyvyyttä.

Nuo 51 hetero-viikkoa ovat sellaisia että ihmiset vain elävät elämäänsä. Mikseivät homot voi tehdä samoin ilman paraateja ja paasausta?

Vierailija
765/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revi siitä vihervassu.

Olen sitä mieltä, että tuollaisen kommentin kirjoittaja on mieleltään sairas ja kyvytön muodostamaan mielipidettä. Et voi asialle mitään.

Jos tarkkoja ollaan, kyseessä ei edes ole mielipide, vaan tieteellinen fakta. Näin se vaan on.

Vierailija
766/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, miksi se sateenkaari lippu on edes pitänyt vetää salkoon?

Vierailija
767/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi se sateenkaari lippu on edes pitänyt vetää salkoon?

Itse ihmettelen, miksi sitä pitää ihmetellä.

Vierailija
768/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo ja mun mielestä sateenkaariliput ei kuulu kunnanvirastoihin.

Vierailija
769/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Miksi ei voi olla esim. lesbo ilman liputusta ja koko maailmalle kertomalla. Miksi se on nykyään niin kauhean vaikeaa?

Vierailija
770/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet joku valelesbo.

Vierailija
771/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisia lippuja sallitaan jotka ärsyttävät normaaleja ihmisiä? Tarviiko sitä omaa seksuaalista poikkeavuutta kaikille tyrkyttää? Eläkää omaa elämäänne ja antakaa muiden olla rauhassa.

Ehkä tasavertaisuudelle on kysyntää, kun sinäkin leimaat kanssasi erilaiset ihmiset epänormaaleiksi?

Tasavertaisuutta on se, että vieressä on toinen lipputanko, jossa on heteroitten lippu.

Vuodessa on 51 hetero-viikkoa. Yksi Pride-viikko ei sinunkaan maailmaa kaada mitenkään. Et vain halua antaa kanssasi erilaisille ihmisille mitään näkyvyyttä.

Nuo 51 hetero-viikkoa ovat sellaisia että ihmiset vain elävät elämäänsä. Mikseivät homot voi tehdä samoin ilman paraateja ja paasausta?

Koska satoja vuosia homoseksuaalit eivät ole voineet tehdä niin. Kuvittele, että heteroiden avioliitot olisivat olleet kiellettyjä tai heteroseksuaalisuus rikos ja naisten olisi täytynyt tavata miehiä salaa salaisissa baareissa. He nauttivat nyt siitä oikeudesta, joka on kuulunut heteroille jo ikuisuuden: olla avoimesti se kuka on ja avoimesti rakastaa samaa sukupuolta olevaa.

Ei mua haittaa. Heteronormatiivisisuus on ollut niin kauan vallalla.

Vierailija
772/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarilippu edustaa yhtä paljon yhdenvertaisuutta kuin Venäjän lippu vapautta.

Tosiasiassa molemmat misinformaatiota levittämällä peittelevät todellista, äärimmäistä luonnettaan.

Pride edustaa koko wokeismia ja wokeismi on uhka demokratialle.

Ei ole olemassa mitään wokeismia.

Internetistä nyt jokainen löytää itselleen sopivan mielipiteen. Se ei tarkoita vielä sitä, että olisi oikeassa.

Vierailija
773/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revi siitä vihervassu.

Oletpa aggressiivinen.

Mitä tuputusta on siinä, että puolustetaan kaikkien ihmisten välistä tasa-arvoa?

Taitaa ne toiset olla tasa-arvoisempia kuin me "normot". Sama juttu kuin jatkuva rasismista jauhaminen TV:ssä, uutisissa ja lehdissä; ei enää vain kiinnosta. Sama kävi koronalle ja nyt ukrainan sodalle. LGBT-pakotus on mennyt myös jo liian pitkälle ja kestänyt liian kauan, ei ihmisten mielipiteet muutu sillä että tuputetaan. Heidän pitäisi tehdä tekoja jotta sulautuisivat joukkoon ja niihin tekoihin ei kuulu oman seksuaalisuuden mainitseminen joka lauseessa, dildo-kävelyiden pitäminen tai transseksuaalien satutunnit ala-asteella. Jos he haluavat tasa-arvoa, käyttäytyköön kuten heterot.

Vierailija
774/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarilippu edustaa yhtä paljon yhdenvertaisuutta kuin Venäjän lippu vapautta.

Tosiasiassa molemmat misinformaatiota levittämällä peittelevät todellista, äärimmäistä luonnettaan.

Internetistä nyt jokainen löytää itselleen sopivan mielipiteen. Se ei tarkoita vielä sitä, että olisi oikeassa.

Aivan. Sinun mielipiteesi on väärä.

Vierailija
775/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Sinun mielipiteesi on väärä.

Sinun mielestäsi ehkä kyllä, omasta mielestäni ei.

Vierailija
776/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Masku! Hyvä maskulaiset!

T: M Nousiaisista

Vierailija
777/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vois olla sateenkaarilippu salossa ihan vaan sen takia, että hihhuleita ärsyttää.

Vierailija
778/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalistit ovat omineet pridelipun, kätevää heille. Pianaikaa tangoissa ei muita lippuja olekaan. Tosi tasa-arvoista sitten vai mitä.

Vierailija
779/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä vois olla sateenkaarilippu salossa ihan vaan sen takia, että hihhuleita ärsyttää.

Ärsyttää se sateenkaarisuus muitakin kuin vain hihhuleita, jopa monia homoja. Alkanut sotia itseään vastaan jo tässä vaiheessa.

Vierailija
780/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä päteä myös sinuun?