En kestä katsoa Latelan Laurin remonttia
Meillä kun ei mies remontoi, niin ärsyttää koko ohjelma.
Kommentit (27)
Paljon parempaa viihdettä tuo on kuin mainokset ja jenkki "huumori" uusinnat.
Vain hullu ostaa hometalon. Halvemmaksi olisi tullut uuden talon rakentaminen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan pelletouhua ja vo sulla on olemattomat tissit...
Siis onko se vo su!?? Luulin että se on pieni mies.
Minäkään en kestä. Sellaista säätämistä, mutta viihteeksihän se on tarkoitettu.
Mä tykkään. Yllättyin itsestäni, mutta kiva katsoa niiden säätämistä. Kivan oloisia ihmisiä.
Mukava seurata, ja tuttuja kasvoja ruudussa vähän väliä. Aikamoinen työmaa, mut onhan heillä varmasti rahaakin tuohon laittaa.
Se häiritsee kun siinä sanotaan että Sarkun koti on Siurossa. Ei ole. On Kauniaistenkylässä. Eri asia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan pelletouhua ja vo sulla on olemattomat tissit...
Siis onko se vo su!?? Luulin että se on pieni mies.
Semmonen mulukun mittanen.
Kylläpä on taas niin älykästä keskustelua!
On kyllä topakka ja ahkera nainen ja Lauri myös.
Hmmm helppoa, ei tarvitse katsoa. Tv kiinni tai käännä kanavaa. Mitä miehellä tekee, tee itse.
En ole ikinä katsonut kyseistä ohjelmaa, en tiedä siitä mitään. Juuri ja juuri tunnistan tyypin ulkonäöltä kun välillä iltapäivälehtien sivuilla.
En ole koskaan kestänyt katsella Latela sarjaa, mutta tämä remonttiohjelma on ihana ja miten upean naisen Lauri on löytänyt!
Odottanut että Väinö Linnalla ollut jokin muu koti kuin Nikkari tyyliin rakennettu torppa pienellä rahalla kun aikanaan säästäminen sitten näkyy.
Hevoset unohda sitten lomat ja ylimääräiset rahat.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä topakka ja ahkera nainen ja Lauri myös.
No ei vi tu ssa ole nainen se!
Tosi herttainen ja nätti tuo Sarkku!
Vierailija kirjoitti:
Herttainen?! Kylläpä ihmiset näkevät asioita eri tavoin. Pahantuulisen ja tympeän oloinen mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttainen?! Kylläpä ihmiset näkevät asioita eri tavoin. Pahantuulisen ja tympeän oloinen mielestäni.
Mä ajattelen että hän on aika kärsivällinen kun jaksaa noinkin coolina Laten säätämistä. Harva jaksaisi. Sopivat yhteen (ainakin toistaiseksi:))
Ohjelma sinänsä kiinnostaisi, ja olen muutaman kerran yrittänyt katsoa mutta alkaa välittömästi rasittaa pariskunnan kielenkäyttö ja jatkuva kiroilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen että hän on aika kärsivällinen kun jaksaa noinkin coolina Laten säätämistä. Harva jaksaisi. Sopivat yhteen (ainakin toistaiseksi:))
Se on kyllä totta.
Molemmat jotenkin adhd:n oloisia kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta.
Molemmat jotenkin adhd:n oloisia kuitenkin.
Todellakin! Ihan päätöntä ostaa yhteinen talo tollasen tuntemisen jälkeen!! Eli samanlaisia ovat :)
Ymmärrän. Vaikka mulla on sama tilanne, on silti mukava katsoa heidän valtavaa urakkaa. Ja vaimokin on tosi etevä.