Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Maskun kunnanviraston lippusaloista revittiin sateenkaariliput alas ja poltettiin Vaikea ymmärtää

Vierailija
22.08.2023 |

Kommentit (917)

Vierailija
741/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ovat harmittomia.

Transiutuminen saa meidät perikatoon.

Vierailija
742/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VT:n lait eivät koske kristittyjä.

Jo vain!

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän ja nehän juuri todistavat minusta.

Meidän kykymme on saatu Jumalalta,ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi. Jo kuolemaa palveleva virka, jonka säädökset oli kaiverrettu kivitauluihin, säteili sellaista kirkkautta, että israelilaiset eivät voineet katsoa Moosesta kasvoihin. Ja kuitenkin hänen kasvojensa kirkkaus oli katoavaa. Kuinka paljon suurempaa kirkkautta säteileekään Hengen palveluvirka! Jos kerran tuomion julistamisen virkaa ympäröi kirkkaus, paljon kirkkaampi loiste ympäröi silloin vanhurskauden julistamisen virkaa. Sen kirkkaus on niin ylivoimainen, että sen rinnalla himmenee se, mikä ennen säteili kirkkaana. Sillä jos sekin, mikä on katoavaa, säteilee kirkkautta, vielä paljon kirkkaampaa on se, mikä on pysyvää. Koska meillä on tällainen toivo, esiinnymme aivan avoimesti, toisin kuin Mooses, joka pani kasvoilleen peitteen, jotteivät israelilaiset näkisi katoavaisen loisteen häviämistä. Heidän mielensä paatuivat. Sama peite pysyy edelleenkin paikoillaan, kun he lukevat vanhan liiton kirjoituksia, sillä vasta Kristus sen poistaa. Yhä vieläkin heidän sydämensä päällä on peite Mooseksen lakia luettaessa. Mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran puoleen, peite otetaan pois. Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus.

Niille juutalaisille, jotka nyt uskoivat häneen, Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.  Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarilippu edustaa yhtä paljon yhdenvertaisuutta kuin Venäjän lippu vapautta.

Tosiasiassa molemmat misinformaatiota levittämällä peittelevät todellista, äärimmäistä luonnettaan.

Pride edustaa koko wokeismia ja wokeismi on uhka demokratialle.

Vierailija
744/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista miten vihaisia ja pelokkaita ihmisiä tuolla maalla on. Meillä Vantaalla oli Pride-viikolla kaupungintalon kuudessa lipputangossa Pride-lippu, eikä sitä kukaan vastustanut eikä somettanut. Onko teillä maalla mitään elämää?

Vierailija
745/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä äärioikeiston uhriutimista.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009791622.html

Vierailija
746/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarilippu edustaa yhtä paljon yhdenvertaisuutta kuin Venäjän lippu vapautta.

Tosiasiassa molemmat misinformaatiota levittämällä peittelevät todellista, äärimmäistä luonnettaan.

Ei ole olemassa mitään wokeismia.

Vierailija
747/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään wokeismia.

Vierailija
748/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikea teko kirjoitti:

tekijät esiin heidät pitää palkita kunnia suomalaisina. mädätystä tulee jo joka tuutista miksi lipputankotkin häpäistään

Siellähän oli miespari asialla, persuja hyvinkin.

Midäkin talossa persu homo miespari.. Kukaan asukkaista ei tee yhtään mitään numeroa siitä. Siinähän elelevät omaa elämäänsä.. 👍

Juurihan sinä teit asiasta numeron.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta ei hän mitään numeroa asiasta tehnyt. Hän vain totesi, että talossa asuu homo miespari. Et taida ymmärtää, mitä tarkoittaa jos jostakin asiasta tehdään numero.

Vierailija
749/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkisivät sillä sateenkaari lipulla p.....ä

Vierailija
750/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain!

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän ja nehän juuri todistavat minusta.

Meidän kykymme on saatu Jumalalta,ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi. Jo kuolemaa palveleva virka, jonka säädökset oli kaiverrettu kivitauluihin, säteili sellaista kirkkautta, että israelilaiset eivät voineet katsoa Moosesta kasvoihin. Ja kuitenkin hänen kasvojensa kirkkaus oli katoavaa. Kuinka paljon suurempaa kirkkautta säteileekään Hengen palveluvirka! Jos kerran tuomion julistamisen virkaa ympäröi kirkkaus, paljon kirkkaampi loiste ympäröi silloin vanhurskauden julistamisen virkaa. Sen kirkkaus on niin ylivoimainen, että sen rinnalla himmenee se, mikä ennen säteili kirkkaana. Sillä jos sekin, mikä on katoavaa, säteilee kirkkautta, vielä paljon kirkkaampaa on se, mikä on pysyvää. Koska meillä on tällainen toivo, esiinnymme aivan avoimesti, toisin kuin Mooses, joka pani kasvoilleen peitteen, jotteivät israelilaiset näkisi katoavaisen loisteen häviämistä. Heidän mielensä paatuivat. Sama peite pysyy edelleenkin paikoillaan, kun he lukevat vanhan liiton kirjoituksia, sillä vasta Kristus sen poistaa. Yhä vieläkin heidän sydämensä päällä on peite Mooseksen lakia luettaessa. Mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran puoleen, peite otetaan pois. Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus.

Niille juutalaisille, jotka nyt uskoivat häneen, Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.  Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

En jaksanut lukea noin sekavaa kirjoitusta, mutta Suomessa on lakiin perustuva oikeus uskonnon vapauteen ja sen tuputtamainen on yhtä sivistymätöntä, kuin johonkin Stalin juttuihin.

Nyt jotain rajaa näihin juttuihin, tämä on keskustelupalsta.

Vierailija
751/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaari : Jumalan lupaus eikä ylpeyden lippu. Kuinka Saatana on ominut sateenkaaren omaan kieroutuneeseen käyttönsä.

http://scripturetruthministries.com/2018/03/21/rainbow-a-promise-of-god…

täysin samaa mieltä

Vierailija
752/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sateenkaarilipusta mitä mieltä tahansa, ei oikea teko ole polttaa sitä. Demokraattisessa yhteiskunnassa enemmistö päättää, mitä siellä salossa liehuu. Sitä olisi jokaisen syytä kunnioittaa.

Koska tuosta on ollut kansanäänestys? Koska se on ainoa tapa varmistaa kansanmielipide.

Vierailija
753/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaari : Jumalan lupaus eikä ylpeyden lippu. Kuinka Saatana on ominut sateenkaaren omaan kieroutuneeseen käyttönsä.

http://scripturetruthministries.com/2018/03/21/rainbow-a-promise-of-god…

Jumala nimenomaan hukutti ihmis kunnan syntimme takia mutta ihmisillä on huono muisti ja eivät osaa lukea

Vierailija
754/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain!

En jaksanut lukea noin sekavaa kirjoitusta, mutta Suomessa on lakiin perustuva oikeus uskonnon vapauteen ja sen tuputtamainen on yhtä sivistymätöntä, kuin johonkin Stalin juttuihin.

Nyt jotain rajaa näihin juttuihin, tämä on keskustelupalsta.

Ei uskonnon- ja sananvapaus perustu lakiin tai sen kunnioittamiseen vaan toisen ihmisen mielipiteiden kunnioittamiseen.

Vierailija
755/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tehtiin Suomen lipuille itsenäisyyspäivän aikaan muutama vuosi sitten ja kukaan ei paheksunut. Ilmeisesti pride-lippu on merkittävämpi kuin Suomen lippu.

Kyllä se mulle ainakin on.

Kristilliset symbolit muutenkin pois.

Vierailija
756/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhkisivät sillä sateenkaari lipulla p.....ä

Persyä?

Vierailija
757/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hullua nykypäivää, kun Jeesuksesta kertominen lapsille on pahaa "tuputtamista", mutta woke- ja genderideologian tuputtaminen, kunnes mukula ei tiedä edes kumpaa sukupuolta edustaa, on sitten muka jotain sivistystä. Pahimmillaan lasten päiden sekoittaminen johtaa nuoruudessa täysin tarpeettomiin ja peruuttamattomiin lääketieteellisiin operaatioihin.

Vierailija
758/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisia lippuja sallitaan jotka ärsyttävät normaaleja ihmisiä? Tarviiko sitä omaa seksuaalista poikkeavuutta kaikille tyrkyttää? Eläkää omaa elämäänne ja antakaa muiden olla rauhassa.

Ehkä tasavertaisuudelle on kysyntää, kun sinäkin leimaat kanssasi erilaiset ihmiset epänormaaleiksi?

Tasavertaisuutta on se, että vieressä on toinen lipputanko, jossa on heteroitten lippu.

Vuodessa on 51 hetero-viikkoa. Yksi Pride-viikko ei sinunkaan maailmaa kaada mitenkään. Et vain halua antaa kanssasi erilaisille ihmisille mitään näkyvyyttä.

Nyt puhut soopaa. Vuodessa ei ole 51 hetero-viikkoa. Ei vuodessa ole 51 viikkoa, joiden aikana juhlistettaisiin heteroita. Ei heteroiden puolesta liputeta tai järjestetä mitään juhlallisuuksia. Typerää väittää, että 51 viikon aikana juhlistetaan heteroita, ne ovat vain tavallisia viikkoja.

Vierailija
759/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woket, pridet ja setat alas!

Ihan hyvä, että ottavat liput pois. 👏👏

Vierailija
760/917 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vaan mieleen, että Vantaan Hiekkaharjun vanhalla asemarakennuksella on vuosikausia roikkunut sellainen valtava supernolo aito avioliitto -julistuslakana. Joka kerta sen nähdessä myötähäpeä herää ja mietin, että miten kukaan ei ole käynyt kiskomassa sitä alas. Mutta kaipa sabotointi on enemmän sateenkaarivastaisten porukoiden juttuja.