Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maskun kunnanviraston lippusaloista revittiin sateenkaariliput alas ja poltettiin Vaikea ymmärtää

Vierailija
22.08.2023 |

Kommentit (917)

Vierailija
401/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein, tankoon kuuluu suomen lippu, ei mikään hihhuleitten lippu, minkä arvoilla koetetaan tehdä rahaa sanomalla että hei; me ollaan tälläinen yritys vaikka on kaukana siitä. Pride liput saa vaikka kieltää lailla, liputtakoot muualla vaikka Ruotsissa

No tässä nyt yksi oikeuksien kieltäjä niitä penääville.

Penäämme esimerkkejä oikeuksista jotka homoilta puuttuvat.

No aika monessa paikassa mm. oikeus elää. Juuri kaltaistenne oikeuksien kieltäjien vuoksi.

Jaa, moneltako homolta tai transulta esim minä olen penännyt oikeuden elää? Onko ne kuolla kupsahtanut ihan vain minun ajatukseni voimasta?

No välillisesti ihan jokaiselta, koska jos kaltaisiasi ihmisiä ei olisi missään, ei homoja tuomittaisi kuolemaan missään.

Välillisesti? Eli väität, että minä olen osasyyllinen siihen, että homoja tuomitaan jossain kuolemaan? Miten pimee sä oikein olet? Siis oikeesti... että voi ihminen olla sekaisin päästään.

Sinä varmaan otat sitten ilomielin omalle kontollesi ja omaksi syyksesi sen, että kristittyjä tuomitaan kuolemaan? Niinkö?

Jos toivoisin kristittyjä kuolemaan ja heille täällä kaikkea pahaa niin tavallaan juu

Toivomalla kukaan ei kenenkään kuolemaa aiheuta 🤦. Sulla on tosi lapsellinen ajatusmaailma, kun tuollaisiin uskot. Uskotko myös joulupukkiin ja muihinkin satuihin?

Enkä tuossa edes ollut toivonut kenenkään kuolemaa, pösilö. Opettele lukemaan.

Vierailija
402/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun puhutaan homouden luonnonmukaisuudesta niin minusta on ihan mielenkiintoista että evoluution näkökulmasta homon geenit eivät etene yhtä sukupolvea pidemmälle. 

Miten niin ei? Harva niin umpihomo on ettei mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa kykene

Kykenee varmaan fyysisesti mutta onko haluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puhutaan homouden luonnonmukaisuudesta niin minusta on ihan mielenkiintoista että evoluution näkökulmasta homon geenit eivät etene yhtä sukupolvea pidemmälle. 

Taitaa olla suurin osa tästä ketjusta sellaisia heteroita, että ihan hyvä, ettei nekään geenit etene.

Vierailija
404/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein, tankoon kuuluu suomen lippu, ei mikään hihhuleitten lippu, minkä arvoilla koetetaan tehdä rahaa sanomalla että hei; me ollaan tälläinen yritys vaikka on kaukana siitä. Pride liput saa vaikka kieltää lailla, liputtakoot muualla vaikka Ruotsissa

No aika monessa paikassa mm. oikeus elää. Juuri kaltaistenne oikeuksien kieltäjien vuoksi.

Jaa, moneltako homolta tai transulta esim minä olen penännyt oikeuden elää? Onko ne kuolla kupsahtanut ihan vain minun ajatukseni voimasta?

Taitaa ainoa este olla ettei sulla ole mitään keinoja tätä toteuttaa

Öhööhöhö, kukas se siellä nyt öyhöttää, kun ei muutakaan keksinyt.

Palataanpa aiheeseen. Miten olen keneltäkään kieltänyt tai penännyt oikeuden elää?

Vastaa, ole hyvä.

Kirjota nimimerkin kanssa jatkossa jos noin paljon vihaat väärinkäsityksiä. Kuvitteletko sä idiootti että ihmiset jotenkin maagisesti näkee mitkä viestit on sun ja mitkä ei

Idiootti olet sinä, kun kirjoitit tuollaista mitä kirjoitit:

"Taitaa ainoa este olla ettei sulla ole mitään keinoja tätä toteuttaa"

Tuossa viestiketjussa ei kukaan haaveillut tai suunnitellut kenenkään tap pamisesta. Eli aika pösilö olet ja kerrot vain itsestäsi moisilla aivopieruilla.

Ja yritä nyt vihdoin ja viimein tarttua siihen itse asiaan, ja vastata moneen kertaan esitettyyn kysymykseen!

Mihin v'tun kysymykseen. Lakkaa jauhamasta tyhmää paskaa 

Etkö sä osaa lukea?! Etkö sä tiedä mikä on KYSYMYS?

Pieni vinkki: lause, jonka perässä on KYSYMYSmerkki.

Vaatisi tosin sen, että tajuaisi ensin, mikä on lause...

Vierailija
405/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No välillisesti ihan jokaiselta, koska jos kaltaisiasi ihmisiä ei olisi missään, ei homoja tuomittaisi kuolemaan missään.

Välillisesti? Eli väität, että minä olen osasyyllinen siihen, että homoja tuomitaan jossain kuolemaan? Miten pimee sä oikein olet? Siis oikeesti... että voi ihminen olla sekaisin päästään.

Sinä varmaan otat sitten ilomielin omalle kontollesi ja omaksi syyksesi sen, että kristittyjä tuomitaan kuolemaan? Niinkö?

Jos toivoisin kristittyjä kuolemaan ja heille täällä kaikkea pahaa niin tavallaan juu

Toivomalla kukaan ei kenenkään kuolemaa aiheuta 🤦. Sulla on tosi lapsellinen ajatusmaailma, kun tuollaisiin uskot. Uskotko myös joulupukkiin ja muihinkin satuihin?

Enkä tuossa edes ollut toivonut kenenkään kuolemaa, pösilö. Opettele lukemaan.

Sanoilla ei oo sun mielestä mitään merkitystä? 

Vierailija
406/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmisoikeuksia näiltä muilta kuin heteroilta oikein puuttuu?

Minä en ole nähnyt heitä millään tavalla sorrettavan.  Samat asiat heitä koskeee kuin ketä muuta tahansa.  

Edelleen enemmän romaneja sorretaan, jos siitä kyse on.  

No lue tämä ketju niin näet.

Et siis osaa yhden yhtäkään asiaa sanoa. Yllätys.... not.

Tästä ketjusta löydät aika montakin asiaa, en koe kovinkaan järkeväksi toistaa jokaista persuöyhöjen viestiä.

Jaa, että persutko ne nyt onkin öyhöttämässä ja vaatimassa sateenkaariväestölle ihmisoikeuksia?

P.s. jos tietäisit mistä puhut, ei sinun edes tarvitsisi käydä kopsailemassa jotain vanhoja viestejä vaan osaisit sanoa jotain ihan lonkaltakin 😉

Jos ei 17 sivua pelkkää vihaa, haukkumista ja öyhötystä kerro sinulle että kaikki ei ole kunnossa niin en voi asialle mitään. Olet liian tyhmä osallistumaan tähän keskusteluun siinä tapauksessa.

Suomalaiselle erilaisuus ei ole ongelma vaan se että sitä tullaan hieromaan naamaan.

Minä olen suomalainen eikä se kyllä ole minkään valtakunnan ongelma minulle, joten olet väärässä.

Ei tietenkään koska homous ei sinulle ole erilaisuutta.

Eikä se ole sitä kenellekään muuallekaan. Ihan tavallista normaalia kahden tai useamman ihmisen välistä seksuaalisuutta ja rakkautta. Mikä voisi sen tavallisempaa ja samanlaisempaa olla kaikilla?

Seksuaalisuuden biologinen tarkoitus on lisääntyminen, joten seksuaalinen kanssakäyminen kahden samaa sukupuolta olevan välillä on luonnonvastaista.

Käytännössä jokainen vähänkään kehittyneempi eläinlaji harrastaa seksiä tyydytyksen vuoksi ja homoseksuaalisuus on luonnossa enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Joten ei, siinä ei ole mitään luonnonvastaista.

Eläimet eivät pyydä toisiltaan suostumusta seksiin vaan hyökkäävät kiimoissaan heikommin kimppuun. Kissaeläimet tappavat toisen uroksen siittämät pennut, että emo tulisi nopeammin kiimaan. Esim. koirien tai kädellisten "homoseksuaalisuus" on urosten pyrkimystä alistaa heikompaa eikä mitään keskinäisen nautinnon etsimistä.

Ihmisen ja eläimen välillä on eroa.

Vierailija
407/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin helppo ymmärtää. Ihmiset kyllästyneet wokeismiin ja tuputukseen.

Revi siitä vihervassu.

Oletpa aggressiivinen.

Mitä tuputusta on siinä, että puolustetaan kaikkien ihmisten välistä tasa-arvoa?

Pridessä ei todellakaan ole enää kyse tasa-arvosta, vaan ihan etuoikeuksien vaatimisesta.

Vierailija
408/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tehtiin Suomen lipuille itsenäisyyspäivän aikaan muutama vuosi sitten ja kukaan ei paheksunut. Ilmeisesti pride-lippu on merkittävämpi kuin Suomen lippu.

Selvä uskonrauhan rikkominen. Sateenkaarilippu symboloi Jumalan ja lihan liittoa. Toivottavasti kirkko tekee tuosta tutkintapyynnön.

Vierailija
409/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole mitään argumentteja?

Vierailija
410/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys on synti. Ja synnillä ilakointi nimenomaan ylpeyteen vedoten.. säälin heitä.. :(

Vierailija
411/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko vielä kerran, selkeästi niin että kaltaiseni hidasälyinenkin ymmärtää:

Millä tavalla pride on keltään pois?

Miksi vastustatte ihmisoikeuksia? Omat ihmisoikeutenne eivät yhtään vähene, jos vähemmistöilläkin on ihmisoikeudet. Ihmisoikeuksista riittää kyllä teillekin.

Ei pride ihmisillä ole yhtään sen vähempää ihmisoikeuksia kuin muillakaan Suomessa 🙄.

Hyvä! Ymmärsit pointin! 👏 Eli koska mielestäsi kaikilla on samanlaiset, yhtäläiset ihmisoikeudet eikä kellään enempää kuin toisilla, niin silloin kannatat tietysti pridea. Pride tarkoittaa tasa-arvoa ja yhtäläisiä ihmisoikeuksia.

Kiitos tuestasi. 🏳🌈

En kannata Pridea, miksi kannattaisin? Se on aivan turhaa hihhulointia, muka "ihmisoikeuksien lisäämiseksi", vaikka kaikilla täällä Suomessa on jo ihmisoikeudet. Menkää hihhuloimaan johonkin, missä niitä ei ole kaikilla.

Sinä olet osoitus siitä että Suomessa ei ihmisoikeudet toteudu kaikilla.

Edelleen: mikä ihmisoikeus muka ei toteudu Suomessa kaikilla? Miksi jauhat ihmisoikeuksista vaikka et edes tiedä, mitä niihin kuuluu?

Vierailija
412/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhööhöhö, kukas se siellä nyt öyhöttää, kun ei muutakaan keksinyt.

Palataanpa aiheeseen. Miten olen keneltäkään kieltänyt tai penännyt oikeuden elää?

Vastaa, ole hyvä.

Kirjota nimimerkin kanssa jatkossa jos noin paljon vihaat väärinkäsityksiä. Kuvitteletko sä idiootti että ihmiset jotenkin maagisesti näkee mitkä viestit on sun ja mitkä ei

Idiootti olet sinä, kun kirjoitit tuollaista mitä kirjoitit:

"Taitaa ainoa este olla ettei sulla ole mitään keinoja tätä toteuttaa"

Tuossa viestiketjussa ei kukaan haaveillut tai suunnitellut kenenkään tap pamisesta. Eli aika pösilö olet ja kerrot vain itsestäsi moisilla aivopieruilla.

Ja yritä nyt vihdoin ja viimein tarttua siihen itse asiaan, ja vastata moneen kertaan esitettyyn kysymykseen!

Mihin v'tun kysymykseen. Lakkaa jauhamasta tyhmää paskaa 

Etkö sä osaa lukea?! Etkö sä tiedä mikä on KYSYMYS?

Pieni vinkki: lause, jonka perässä on KYSYMYSmerkki.

Vaatisi tosin sen, että tajuaisi ensin, mikä on lause...

En jaksa sun paskaa lukea kokonaista viestiketjua

Et jaksa... Et osaa. Aivan. Surkeaksi on Suomen koulujärjestelmä mennyt, kun nykypentujen lukutaito on käytännössä pyöreä nolla.

Vierailija
413/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole nähnyt heitä millään tavalla sorrettavan.  Samat asiat heitä koskeee kuin ketä muuta tahansa.  

Tästä ketjusta löydät aika montakin asiaa, en koe kovinkaan järkeväksi toistaa jokaista persuöyhöjen viestiä.

Jaa, että persutko ne nyt onkin öyhöttämässä ja vaatimassa sateenkaariväestölle ihmisoikeuksia?

P.s. jos tietäisit mistä puhut, ei sinun edes tarvitsisi käydä kopsailemassa jotain vanhoja viestejä vaan osaisit sanoa jotain ihan lonkaltakin 😉

Jos ei 17 sivua pelkkää vihaa, haukkumista ja öyhötystä kerro sinulle että kaikki ei ole kunnossa niin en voi asialle mitään. Olet liian tyhmä osallistumaan tähän keskusteluun siinä tapauksessa.

Suomalaiselle erilaisuus ei ole ongelma vaan se että sitä tullaan hieromaan naamaan.

Minä olen suomalainen eikä se kyllä ole minkään valtakunnan ongelma minulle, joten olet väärässä.

Eikä se ole sitä kenellekään muuallekaan. Ihan tavallista normaalia kahden tai useamman ihmisen välistä seksuaalisuutta ja rakkautta. Mikä voisi sen tavallisempaa ja samanlaisempaa olla kaikilla?

Seksuaalisuuden biologinen tarkoitus on lisääntyminen, joten seksuaalinen kanssakäyminen kahden samaa sukupuolta olevan välillä on luonnonvastaista.

Käytännössä jokainen vähänkään kehittyneempi eläinlaji harrastaa seksiä tyydytyksen vuoksi ja homoseksuaalisuus on luonnossa enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Joten ei, siinä ei ole mitään luonnonvastaista.

Eläimet eivät pyydä toisiltaan suostumusta seksiin vaan hyökkäävät kiimoissaan heikommin kimppuun. Kissaeläimet tappavat toisen uroksen siittämät pennut, että emo tulisi nopeammin kiimaan. Esim. koirien tai kädellisten "homoseksuaalisuus" on urosten pyrkimystä alistaa heikompaa eikä mitään keskinäisen nautinnon etsimistä.

Itse asiassa eläimillä on soidinrituaalit. Naaras joko antaa suostumuksensa tai ei. Ja eläimet eivät sekaannu seksuaalisesti keskenkasvuisiin, toisin kuin osa näistä "ylpeilijöistä"..

Vierailija
414/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko vielä kerran, selkeästi niin että kaltaiseni hidasälyinenkin ymmärtää:

Miksi vastustatte ihmisoikeuksia? Omat ihmisoikeutenne eivät yhtään vähene, jos vähemmistöilläkin on ihmisoikeudet. Ihmisoikeuksista riittää kyllä teillekin.

Ei pride ihmisillä ole yhtään sen vähempää ihmisoikeuksia kuin muillakaan Suomessa 🙄.

Hyvä! Ymmärsit pointin! 👏 Eli koska mielestäsi kaikilla on samanlaiset, yhtäläiset ihmisoikeudet eikä kellään enempää kuin toisilla, niin silloin kannatat tietysti pridea. Pride tarkoittaa tasa-arvoa ja yhtäläisiä ihmisoikeuksia.

Kiitos tuestasi. 🏳🌈

En kannata Pridea, miksi kannattaisin? Se on aivan turhaa hihhulointia, muka "ihmisoikeuksien lisäämiseksi", vaikka kaikilla täällä Suomessa on jo ihmisoikeudet. Menkää hihhuloimaan johonkin, missä niitä ei ole kaikilla.

Sinä olet osoitus siitä että Suomessa ei ihmisoikeudet toteudu kaikilla.

Edelleen: mikä ihmisoikeus muka ei toteudu Suomessa kaikilla? Miksi jauhat ihmisoikeuksista vaikka et edes tiedä, mitä niihin kuuluu?

Se on näille aivopesun uhreille ulkoaopetettu mantra, jota ne toitottaa aivottomina kuin apinat. Mistään mitään ymmärtämättä... Onhan se jo nähty moneen kertaan.

Vierailija
415/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin helppo ymmärtää. Ihmiset kyllästyneet wokeismiin ja tuputukseen.

Revi siitä vihervassu.

Millaiset ihmiset näihin moraalipaniikkeihin lähtee mukaan? Uskotte kaiken, mitä jotkut twitter-propagandistit, Donald Trumpin minionit tai naapurin Keijo sanoo lgbtq-ihmisistä? Ja sitten vaan mukaan aivottomaan joukkoon lgbtq-pelkoa ja paniikkia lietsomaan. Poliittisestihan tuo on kätevä keino ohjata ihmisten huomiota pois muista (oikeista) ongelmista ja epäkohdista kuten taloudelliset epäonnistumiset, elinkustannuskriisi, aborttioikeuden heikentäminen jne. Miks ihmiset on näin helposti vietävissä?

Tämä. Heitetään miljardit Tunnissa Turusta pois rataan, leikataan köyhimmiltä ja annetaan rikkaimmille. Kukaan ei huomaa mitään, kun vouhkataan rasismista ja sateenkaarista. Ennenkin nähty keino oikeiston keinovalikoimassa.

Huhhuh mitä salaliittoteoriasontaa, kyllä on vassarit päästänsä sekasin!

Vierailija
416/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim en halua että kirkossa vihitään homoja avioliittoon koska se on Raamatun vastaista. Maistraatissa voivat avioitua ihan ketkä tahansa tasa-arvoisesti mutta miksi pitäisi vihkiä kirkossa? Jos he eivät edes usko Raamattuun, miksi heidät pitäisi vihkiä kirkossa?

Mistä olet saanut päähäsi että he eivät ole kristittyjä? Minä taas en halua että sellaisella instituutiolla joka ei kohtele jokaista ihmistä tasa-arvoisesti on mitään juridisia oikeuksia.

Kirkon täytyy perustua Raamattuun, eihän se ole muuten mikään kirkko vaan ihmisten keksimä klubi. Miksi kukaan haluaisi kuulua kirkkoon, jos ei usko Raamattuun.

Raamattu on ihmisten keksimä kirja, joten mitä muuta kirkkokaan olisi kuin ihmisten keksimä klubi?

Miksi ne siihen uskovat ihmiset eivät saa olla klubissaan keskenään vaan klubiin tunkee vihkimistä vaatimaan ihmisiä, jotka eivät kunnioita mainitun klubin sääntöjä? Miksi he eivät käy vihillä maistraatissa?

Vierailija
417/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiaahan tuo kirjoittaa, lippuksi kuuluu suomen lippu. Kyllä teillä pride kansalla työtä on, sitten kun tilanne rauhoittuu niin voi aloittaa Venäjästä ja mennä sinne levittään sanomaa ja sen kautta jonnekkin islamisti maahan, voitte yllättyä miten käy. Huomaatte sitten, että asiat on jo nyt hyvin.

Kai sinä nyt edes sen ymmärrät, että juuri sen takia niitä marsseja järjestetään koska asiat eivät ole hyvin mm. Venäjällä tai uskonnollisissa valtioissa?

No miksette mene sinne venäjälle marssimaan sitten, jos kerran asiat ovat siellä mielestänne huonosti?

Miksi te täällä perseilette?

Koska siellä EI SAA JÄRJESTÄÄ NÄITÄ MARSSEJA! Oikeasti, kuinka saatanan tyhmää porukkaa täällä oikein on?

Kysyisin edelliseen viitaten: Kuinka saatanan tyhmiä pervot oikein ovat järjestäessään mielenosoituksen KOKONAAN TOISESSA MAASSA kun siinä, jonka oloihin ne haluavat vaikuttaa?  

Sori. Olet liian tyhmä. En pysty jatkamaan. En vain pysty.

Parempikin, että sä lopetat tuon tyhjän jankkaamisen.

Eri

Vierailija
418/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs vaikkapa delfiinien vastaavat ovat? Tai bonobojen suu- ja käsityöt? Yrittävät lisääntyä ottamalla suikkiin?

Vierailija
419/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit hallituksessa:

Jee ihanaa ei rasismia ja kaikilla ihmisoikeudet jihuu.

Oikeistohallitus, yhdessä yössä:

SUOMI FASISTINEN NASSEMAA RASSISSMI JA IHMISOIKEUDET MENI!!

Vasemmistolla lievät psykoosit akuuttivaiheessa.

Vierailija
420/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim en halua että kirkossa vihitään homoja avioliittoon koska se on Raamatun vastaista. Maistraatissa voivat avioitua ihan ketkä tahansa tasa-arvoisesti mutta miksi pitäisi vihkiä kirkossa? Jos he eivät edes usko Raamattuun, miksi heidät pitäisi vihkiä kirkossa?

Mistä olet saanut päähäsi että he eivät ole kristittyjä? Minä taas en halua että sellaisella instituutiolla joka ei kohtele jokaista ihmistä tasa-arvoisesti on mitään juridisia oikeuksia.

Kirkon täytyy perustua Raamattuun, eihän se ole muuten mikään kirkko vaan ihmisten keksimä klubi. Miksi kukaan haluaisi kuulua kirkkoon, jos ei usko Raamattuun.

Raamattu on ihmisten keksimä kirja, joten mitä muuta kirkkokaan olisi kuin ihmisten keksimä klubi?

Miksi ne siihen uskovat ihmiset eivät saa olla klubissaan keskenään vaan klubiin tunkee vihkimistä vaatimaan ihmisiä, jotka eivät kunnioita mainitun klubin sääntöjä? Miksi he eivät käy vihillä maistraatissa?

Koska he voivat. Jos kirkko haluaa luopua veroistaan ja vihkimisoikeuksistaan niin voivat sen jälkeen puolestani siunata enää vaikka pelkästään 18-25 vuotiaita ensimmäiseen liittoon astuvia sinisilmäisiä ja vaaleatukkaisia arjalaisia. Mutta niin kauan kun he kuppaavat koko kansan rahoja, edellytän että he tarjoavat myös palvelujaan koko kansalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän