Haluaisin mennä töihin joissa ainakin 2500e nettopalkka. Mihin töihin hakeutuisin? Olen ollut yli 10v työttömänä, ja koulutuksena on pelkkä lukio
Olen laskenut että vähemmällä ei juurikaan voi "rakentaa elämää"
Ruoka on kallistunut valtavasti, asuntolaina pitäisi saada, autoa ylläpidettyä, harrastukset maksavat, jne jne...
Mihin töihin väh. 2500e nettopalkalla taustallani kannattaisi hakeutua?
Työajat mielellään 06 ja 18 välillä arkisin.
Kommentit (330)
Sinulla ei siis ole koulutusta ollenkaan. Suosittelen hommaamaan sellaisen ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala myymään itseäsi, jos kertamaksu on 150€
Ja kolmekin kertaa päivässä panet pääsee jo 450€ päivä ansioon eikä tarvitse kummoista koulutusta. Siitä ura alkaa.Olen mies, joten ei onnistu koska naisten luoma kysyntä on ehkä 1% miesten vastaavasta.
ap
Kuka sanoi, että sinun tarvitsee itseäsi naisille myydä?
En voi miehille myydä koska olen hetero.
Ja lisäksi vielä anaaliseksi vahingoittaa pysyvästi sulkijalihasta (Samaa ei tapahdu vaginaalisessa yhdynnässä) joka johtaa mm. pidätysvaikeuksiin.
Myös tautiriski on 10-kertainen miestenvälisessä seksissä vs. heteroseksi.ap
Ei sillä mitään väliä ole, oletko hetero vai et. Ei se työnteko aina mitään ruusuilla tanssimista ole.
Kyllä sillä on väliä.
En usko että nainenkaan myisi seksiä miehille, jos olisi umpilesbo.
Naisille tuo ammatti on helppo koska suurin osa naisista ovat heteroita, ja miesten puolesta kysyntä on niin suurta verrattuan toisin päin.
Lisäksi on nuo muut haitat, joista kerroin jo. Verrattuna heteroseksiin siis.
ap
Voit ottaa myös suihin. Kyllä sillekin kysyntää on ihan varmasti. Taidat olla varsinainen työnvieroksuja. Heti tulee tekosyitä, mikset töihin pysty.
Edelleenkin ei onnistu koska olen hetero.
Et voi mitenkään rinnastaa heteronaisen seksin myyntiä miehille siihen, että heteromies myisi seksiä miehille.
ap
Nyt tulee todellinen uutinen sinulle: heteronaista kiinnostaa se miesasiakas tasan yhtä vähän kuin heteromiestä kiinnostaa miesasiakas. Seksityöllä ei ole mitään tekemistä suuntautumisen tai nautinnon kanssa, siinä ammattilainen tarjoaa asiakkaalle hetken jossa mikään ei ole niin sanotusti aitoa. Sinä voit aivan hyvin tarjota tällaista palvelua miesasiakkaalle, se on vain työtä.
Edellinen jatkaa;
Ja edelleenkin anaaliseksi on äärimmäisen haitallista sulkijalihakselle, varsinkin säännöllisesti ja runsaasti harjoitettuna.
Seksin myynti heterona vastakkaiselle sukupuolelle eiole rinnastettavissa siihen että mies myy miehelle.
Kyllä minäkin voisin myydä seksiä naisille, mutta miehille en ikinä.
M
Kukaan ei käske myymään anaaliswksiä. Ja edellenkin - se touhu on ihan yhtä miellyttävää sille naiselle. Eli ei ole.
Miehellä nyt ei ole vaginaa jota myydä.
Ja homma on varmasti eri tasolla epämiellyttävyydessä heteromiehelle kuin heteronaiselle, kun myydään seksiä miehille...Täytyy olla aika matala ÄO, jos ei tätä tajua.
Voit myydä suihinottamisia ja monenlaisia muitakin seks. toimintoja. Osa seksityöläisistä muuten on lesboja, kolmasosa vähintään.
Ja loput muuten hulluja.
Helpoimmat bussikuski, rekkakuski, jäteautokuski, taxikuski. Vaatii ajokortit.
Vierailija kirjoitti:
2500 on surkea palkka suomen hintatasolla. Muutenkaan mitään töitä ei saa edes koulutettu että työt millään palkalla voi suomalainen työtön unohtaa. Poliitikot ja firmat haikailee kaukomaalaisten työttömine perään ja niitä haluaa palkata. Ei edes 13 miljoonaa euroopan työtöntä kelpaa.
Tässähän justiin kirjoittaa yksi eurooppalainen, joka on elänyt tuilla jo 10 v mutta haluaisi nyt töihin hiukan alle 3000 eur kuukausipalkalla.
Kaupanalalle ehkä, jos teet pitkiä päiviä. Itse tein kesätöitä rautakaupassa ja oli viikonloppuvuoroja ja 12 h työpäiviä, joten liksa oli hyvä, vaikka tuntipalkka surkea. Edellyttää tietysti että vuoroja on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala myymään itseäsi, jos kertamaksu on 150€
Ja kolmekin kertaa päivässä panet pääsee jo 450€ päivä ansioon eikä tarvitse kummoista koulutusta. Siitä ura alkaa.Olen mies, joten ei onnistu koska naisten luoma kysyntä on ehkä 1% miesten vastaavasta.
ap
Kuka sanoi, että sinun tarvitsee itseäsi naisille myydä?
En voi miehille myydä koska olen hetero.
Ja lisäksi vielä anaaliseksi vahingoittaa pysyvästi sulkijalihasta (Samaa ei tapahdu vaginaalisessa yhdynnässä) joka johtaa mm. pidätysvaikeuksiin.
Myös tautiriski on 10-kertainen miestenvälisessä seksissä vs. heteroseksi.ap
Ap on varmaan työtöntä esittävä tekoäly :D
Haet yliopistoon proviisoriksi pelkällä pääsykokeella. 3 vuoden jälkeen olet farmaseutti ja voit tehdä oman alan töitä opintojen ohessa. Maisterintutkinnon saatuasi olet haluamassasi palkkaluokassa siistissä sisätyössä mukavilla työajoilla. Opintotukea+lainaa saat kun kerran et ole vielä opiskellut.
Tietysti tässä kestää muutama vuosi kun et älynnyt opiskella aikaisemmin.
Ole hyvä. :)
Tämä on sama provo, joka provoilee toimeentulotuesta joka päivä.
Itsellä on kaksi ammattitutkintoa, en ole korkeasti koulutettu. Työuraa takana 25 vuotta ja toimin asiantuntijana. Työpaikan vaihdon myötä pääsin nyt tuohon mainitsemaasi nettosummaan kk.
Eli onnea valitsemallesi tiellä, ehkä sulla ei mene 25 vuotta tuohon nettoansioon pääsemiseksi.
Ja siis, olen pärjännyt hyvin pienemmälläkin nettosummalla.
Sun pitää mennä kouluun hankkimaan joku ammattitutkinto ja sitten pääset töihin. Miten saat edes työkkäristä mitään rahaa, jos sinulla ei ole ammattia?
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmat bussikuski, rekkakuski, jäteautokuski, taxikuski. Vaatii ajokortit.
Lisäksi pitää tehdä kolmivuorotyötä ja vielä pyhiä päälle. Tai ylitöitä. Ilman lisoä et 2500€ nettona saa. Lähärinä jos pääset keräämään noita lisiävä voit tuon myös saada.
Kaupan kassalle ja siitä sitten pääministeriksi.
Hae veturin-. raitiovaunun- tai bussinkuljettajaksi.
Menin aikoinaan paperitehtaalle kesätöihin. 2 kuukautta olin ja ne pyysi minua jäämään töihin ja minä jäin. Pikkuhiljaa opin kaikkea ja pian sain vakituisen paikan paperiprosessin hoitajana ja palkka oli 3700 euroa nettona. 11 vuotta olin siellä töissä kunnes paperikone ajettiin alas ja minä sain monoa 160 000 euroa ehdin säästämään. Menin sitten raksatöihin sen jälkeen mutta en saanut mitään vakipaikkaa vaan firmat vaihtuneet ja työmaat samaten mutta palkka oli siinä 1800-2700 nettona 5 vuotta. Sitten alkoi työt vähenee ja olenkin ollut 4 vuotta työtön.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla taustalla jo 2500€ bruttopalkka on haaste.
Kaupan kassalle pääsee, mutta aloitustuntipalkka on kympin korvilla(nousee kokemuksen myötä 12 euroon.) ja harva saa täysiä työtunteja.
25-30h/vk on tavallinen sopimus.
Koulutuksella saa suoraan 3. vuoden palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalle ja siitä sitten pääministeriksi.
Samalla voi sitten suorittaa korkeakouluopintoja ja hankkia paperit yliopistosta niin kuin mainitsemasi esimerkki teki.
Kouluttaudu sähkö/putkimieheksi. Vasta valmistuneet repii 15€/h ja jos pääsee urakka porukkaan 2500€/kk NETTONA ihan normi palkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä omaishoitajan työ kuulostaa? Se on kyllä 24/7 duunia ja varmasti raskasta, ei sovi kyllä monelle. Palkastakaan ei mitään hajua, mutta töitä riittäisi.
Ainoa, mikä tässä osuu AP:n kriteereihin on se, ettei työhön (välttämättä) vaadita mitään koulutusta. Ei yksikään henkilökohtainen avustaja saa melkein 4000€ bruttona.
Oletan myös, että omaishoitajalla tarkoitetaan tässä henkilökohtaista avustajaa. Peruspalkka on pieni, ja jos esim. työpäivän aikana siirrytään työkeikalta toiselle, matka-ajasta ei maksa kukaan. Toki jos saa työn jonkun 24/7 avustettavan ringistä, voi palkka lisien kanssa olla ihan ok.
Ap:n kannattaisi lähteä nyt hankkimaan itselleen jotain osaamista, jolla tuota palkkatoivetta voisi perustella edes jotenkin. Työnantajan kulut on palkanmaksussa aika lailla suuremmat kuin työntekijän käteen jäävä palkka.
Huumekauppias tai koronkiskuri