parturini suuttui kun sanoin, että en aio maksaa 35 euroa parturileikkauksesta ja vaihdan liikettä
Kommentit (72)
20-25€ on normaali hinta leikkauksesta
Minä olen miehenä maksanut aikoinaan usein 90 euroa per kerta ja laatu huippu tasoa. Nykyjään asun eri kaupungissa niin ei pysty.
No ei suuttunut. Et ole tänään edes poistunut kotoontasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä maksanut aikoinaan usein 90 euroa per kerta ja laatu huippu tasoa. Nykyjään asun eri kaupungissa niin ei pysty.
Kysy joltain parturilta, olen melko varma että saat maksaa niin paljon kuin haluat normaalitaksan yli
Vierailija kirjoitti:
Moitteetonta laatua saa paljon halvemmakin.
Toivottavasti sanoit tämän ennen leikkausta tai edes ajanvarausta.
15 e on hinta irakilaisten parturissa. aina vapaita aikoja ja jälki hyvää.
Oletteko huomanneet että parturit eivät koskaan anna kuittia, jollei erikseen pyydä?
En minäkään ois maksannu 35 € liian kallis
Googlemaps paljastaa monta mamuparturia joilla on 4.9-5.0 arvosanat ja leikkaavat 15-25€.
Näin pk seudulla.
Kaikem huippu oli m-room joka veloitti 49€ kun kesti niin kauan. Normitaksa oli 35€. Etukäteen ei kerrottu extraveloituksesta.
Nykyisin menen suosiolla mamuparturille ja jälki on vähintäãn yhtä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että parturit eivät koskaan anna kuittia, jollei erikseen pyydä?
Antaa ne jos käyt isoissa ketjuissa.
Paljon tullut meidän seudulle, noita Lähi-Idän partureita. Hinnat 10-15 euroa. Muutaman vuoden käynyt ja hyvin ovat toimineen. Nuo kun tulivat ja havaitsin, että leikkaavat hyvin, niin kipuraja itselläni nykyisin 20 euroa. Ja käteviä, kun vain kävelee sisälle ja eikä aikaakaan tuhlaannu, koska osaavat leikata hyvin ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
0/5 Olet sitäpaitsi kalju.
Kyllä se varmaan on totta, paitsi tuo että sanoi mitään parturille. Ap on sellainen vätys ettei se mitään parturille uskaltanut sanoa.
Partureilla, tarjoilijoilla ja renkaan vaihtajilla on oikeus vähintään 5000€/kk palkkaan.
Soo soo ap.
Mulle parturointi maksaa suurinpiirtein sen minkä 5 minuuttia sähköä leikkuulaitteeseen, eli ehkä noin 0,008 €. Halvemmallakin voisi päästä, yhdellä partahöylällä voi ajaa hiukset ainakin kymmenen kertaa. 😁👍
Suomessa pitää maksaa aina työstä, vaikka laatu olisi mikä. Palaute sanotaan erikseen. Korvausta tuskin saa. 35e on pieni summa työn tekijälle, siitä menee verot ja vuokrat. Vaikka pienituloiselle asiakkaalle se on kallis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Maksupäätteen kuitin saa jos maksaa kortilla muttei kassakoneesta. Ikivanha veronkiertotapa jota jokainen palveluammattilainen tekee. Jotkut jopa kymmeniä vuosia ja tienaavat kymmeniä tuhansia euroja.
Onnea vaan etsintään. Halpahan tuo olisi ollut. Typerys loukkaa tahallaan. Fiksu vaihtaa numeroa tekemättä.