parturini suuttui kun sanoin, että en aio maksaa 35 euroa parturileikkauksesta ja vaihdan liikettä
Kommentit (72)
Käyn itse mamulla Helsingissä ja paitsi että laatu on todella hyvää 15 eurolla niin yleensä jätän tippiä siihen päälle 5-10e.
Yleensä nämä suomalaiset jotka ottavat 30-35 taksoja menevät vuodessa konkurssiin. Nuo mamuketjut pysyvät pystyssä toistakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle parturointi maksaa suurinpiirtein sen minkä 5 minuuttia sähköä leikkuulaitteeseen, eli ehkä noin 0,008 €. Halvemmallakin voisi päästä, yhdellä partahöylällä voi ajaa hiukset ainakin kymmenen kertaa. 😁👍
Minulle maksaa 0€ kun leikkaan pitkät suorat hiukset itse. No sakset maksaa mutta nehän kestää vuosikymmeniä kun ostaa hyvät. Käy muuhunkin leikkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
20-25€ on normaali hinta leikkauksesta
Niin on ollut minullakin kun ei tarvitse edes pestä.
Vierailija kirjoitti:
15 e on hinta irakilaisten parturissa. aina vapaita aikoja ja jälki hyvää.
Juu ja on yksi ainoa malli minkä kaikille leikkaavat. Mieheni kävi kerran ja kertoi miten toivoo hiuksensa leikattavan. No, leikkasi sitten sen oman mallin ja kun mies sanoi, että eihän tämä ole yhtään sellainen kuin pyysin, vastasi parturi: mutta tämä on oikein hyvä. Arvatkaa menikö toista kertaa.
Otan nykyään vain koneleikkauksia. Säästö n. kympin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 e on hinta irakilaisten parturissa. aina vapaita aikoja ja jälki hyvää.
Juu ja on yksi ainoa malli minkä kaikille leikkaavat. Mieheni kävi kerran ja kertoi miten toivoo hiuksensa leikattavan. No, leikkasi sitten sen oman mallin ja kun mies sanoi, että eihän tämä ole yhtään sellainen kuin pyysin, vastasi parturi: mutta tämä on oikein hyvä. Arvatkaa menikö toista kertaa.
Oliko kenties se kuuluisa ananas-malli kyseessä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Käyn itse mamulla Helsingissä ja paitsi että laatu on todella hyvää 15 eurolla niin yleensä jätän tippiä siihen päälle 5-10e.
Yleensä nämä suomalaiset jotka ottavat 30-35 taksoja menevät vuodessa konkurssiin. Nuo mamuketjut pysyvät pystyssä toistakymmentä vuotta.
Niinpä. Veloittaako 35€ ja liike tyhjillään vai 20€ ja täynnä maksavia asiakkaita...
Vaikea valinta mutta kyllä me tiedetään minkä ahne ja laiska suomalainen valitsee.
Vierailija kirjoitti:
No ei suuttunut. Et ole tänään edes poistunut kotoontasi.
Mikä on kotoonta?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että parturit eivät koskaan anna kuittia, jollei erikseen pyydä?
Ja vaikka kuitti tulostetaan se on otettava matkaan. Aina.
Mamuparturit ja verot on aivan oma kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kotoonta?
Sulla on huonot hoksottimet.
Parturoikaa itse kotona. Ei maksa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kotoonta?
Sulla on huonot hoksottimet.
Tulin ulkoonta koneenta katsoonta.
Vierailija kirjoitti:
Mamuparturit ja verot on aivan oma kysymys!
Parempi niin kuin kortistossa.
Mutta todella kovan hinnan suomi maksaa noista "halvoista" partureista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että parturit eivät koskaan anna kuittia, jollei erikseen pyydä?
Ja vaikka kuitti tulostetaan se on otettava matkaan. Aina.
Mitä sillä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Kotoasi. Onko kotoontasi edes mikään sana vai keksitkö itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Maksupäätteen kuitin saa jos maksaa kortilla muttei kassakoneesta. Ikivanha veronkiertotapa jota jokainen palveluammattilainen tekee. Jotkut jopa kymmeniä vuosia ja tienaavat kymmeniä tuhansia euroja.
Miksi verottaja ei tee diiliä maksupäätteiden toimittajien kanssa? Kaikki tiedot samalla verottajalle kun ne menee pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoasi. Onko kotoontasi edes mikään sana vai keksitkö itse?
Etelä-Karjalan puhetapaa
Olla kolme kympi. Jos ei halua kuiti olla kaksi kympi.
35€ on kyllä ihan yläkanttiin, tyyliin joku stadin trendihipsteri pelleparturin hinta. Esim dick johnson.