parturini suuttui kun sanoin, että en aio maksaa 35 euroa parturileikkauksesta ja vaihdan liikettä
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä maksanut aikoinaan usein 90 euroa per kerta ja laatu huippu tasoa. Nykyjään asun eri kaupungissa niin ei pysty.
Niin siis sisältäen amerikkalaisen parranajon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei suuttunut. Et ole tänään edes poistunut kotoontasi.
Kotoasi. Onko kotoontasi edes mikään sana vai keksitkö itse?
Etelä-Karjalan puhetapaa
Sinä et perkele tunge mitään saatanan murteita kirjoituksiin, puheet erikseen. Kirjoita täydellistä kirjakieltä.
Puolen päivän palkka. Aika kova hinta.
En itsekään maksaisi.
5e on sopiva.
35€ ???
Vitsi, miten halvalla te miehet pääsette ja silti kehtaatte vielä pahoittaa mielenne.
Itse joudun puluttamaan n. 50€ hiustenleikkauksesta.
En ymmärrä, en kertakaikkiaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
35€ ???
Vitsi, miten halvalla te miehet pääsette ja silti kehtaatte vielä pahoittaa mielenne.
Itse joudun puluttamaan n. 50€ hiustenleikkauksesta.En ymmärrä, en kertakaikkiaan ymmärrä.
Kyse on ostovoimasta eikä mielen pahoituksesta.
Puolenpäivän palkka on aika kova summa hiusten leikkuusta. Tuo kolmekymppiä tarkoittaa sitä että on varaa leikkauttaa hiukset kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
15 e on hinta irakilaisten parturissa. aina vapaita aikoja ja jälki hyvää.
Kyllä, mutta harmaatalous kukoistaa.
Jos haluat tukea yrityksiä, jotka maksavat veroja eikö loisi yhteiskunnan yritystuilla niin älä mene partureihin/kampaamoihin missä et saa kuittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Karjalan puhetapaa
Sinä et perkele tunge mitään saatanan murteita kirjoituksiin, puheet erikseen. Kirjoita täydellistä kirjakieltä.
Elähän keuhkoa siellä ja määrää.
Vierailija kirjoitti:
35€ ???
Itse joudun puluttamaan n. 50€ hiustenleikkauksesta.En ymmärrä, en kertakaikkiaan ymmärrä.
Puluttaminen :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35€ ???
Puolenpäivän palkka on aika kova summa hiusten leikkuusta. Tuo kolmekymppiä tarkoittaa sitä että on varaa leikkauttaa hiukset kerran vuodessa.
Kyllä, mutta 35€ on halpa.
Sen verran pitäisi hiuksiaan arvostaa, että voi maksaa sen puolen päivän palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Karjalan puhetapaa
Elähän keuhkoa siellä ja määrää.
Mä olen aina oikeassa, joten miksen määräisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kotoonta?
Onko murresanat tosiaan sulle ihan uusi käsite? Kuulutko näihin "kotoota" -sanaa käyttäviin juntteihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 e on hinta irakilaisten parturissa. aina vapaita aikoja ja jälki hyvää.
Juu ja on yksi ainoa malli minkä kaikille leikkaavat. Mieheni kävi kerran ja kertoi miten toivoo hiuksensa leikattavan. No, leikkasi sitten sen oman mallin ja kun mies sanoi, että eihän tämä ole yhtään sellainen kuin pyysin, vastasi parturi: mutta tämä on oikein hyvä. Arvatkaa menikö toista kertaa.
Täällä niillä on seinällä useampi mallikuva ja sellainen tulee minkä pyytää. Käytin pojan parikertaa ja hyvin leikkasivat halvalla, ongelma täällä on pitkät jonot aina joten aikaa ei kyllä säästä vaikka rahassa ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35€ ???
Puluttaminen :D :D :D
*Pulittaminen, hehehe. Kirjoitusvirhe.
Aika hauska. Puluttaa, se voisi olla uusi suomenkielen sana sanalle nokkia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä maksanut aikoinaan usein 90 euroa per kerta ja laatu huippu tasoa. Nykyjään asun eri kaupungissa niin ei pysty.
Saatanan huono kirjoittamaan, olit sitten mies tai hiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35€ ???
Kyllä, mutta 35€ on halpa.
Sen verran pitäisi hiuksiaan arvostaa, että voi maksaa sen puolen päivän palkkansa.
Ite vedän siiliksi koneella tai kasvatan aina hevitukan jos ei jaksa konetta käyttää.
Siilin jälkeen ei tarvi odetella kuin kuukaus tai pari niin on se kampaus minkä olisi saanut viidellä kympillä parturilta.
Ei nykypalkoilla ole varaa olla hienotukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Karjalan puhetapaa
Juntti. Kirjakieltä ei ole olemassakaan. Se on puhekieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35€ ???
Olen lähihoitaja ja tunti palkkani 15€ ilman mitään lisiä. Että olisi mielenkiintoista tietää mitä teet työksesi kun noin pientä palkkaa saat.
Hirvee summa. Toihan on joltain päivän palkka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35€ ???
Olen lähihoitaja ja tunti palkkani 15€ ilman mitään lisiä. Että olisi mielenkiintoista tietää mitä teet työksesi kun noin pientä palkkaa saat.
Puutarhuri 8e tuntipalkka.
Ei sitä parturille tarvitse ilmoittaa jos on aikeissa vaihtaa parturia, hän huomaa sen kyllä aikanaan jos et enää käy. Eivät parturit ja kampaajat siitä suutu jos asiakas vaihtaa heidät toiseen, ovat tottuneet siihen, että aika ajoin asiakaat vaihtavat parturia/kampaajaa ihan vaihtelunkin vuoksi.