parturini suuttui kun sanoin, että en aio maksaa 35 euroa parturileikkauksesta ja vaihdan liikettä
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
No ei suuttunut. Et ole tänään edes poistunut kotoontasi.
Kotoonta? wtf
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoasi. Onko kotoontasi edes mikään sana vai keksitkö itse?
Etelä-Karjalan puhetapaa
Sinä et perkele tunge mitään saatanan murteita kirjoituksiin, puheet erikseen. Kirjoita täydellistä kirjakieltä.
Tungemmepa. Leikkele sää vaan karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 e on hinta irakilaisten parturissa. aina vapaita aikoja ja jälki hyvää.
Kyllä, mutta harmaatalous kukoistaa.
Jos haluat tukea yrityksiä, jotka maksavat veroja eikö loisi yhteiskunnan yritystuilla niin älä mene partureihin/kampaamoihin missä et saa kuittia.
Onko noilla muutakin funktiota. Noilla miehillä on liikeideat väljempiä ja kun on joka paikassa.
Mä lopetin parturien elättämisen 4 vuotta sitten ja hyvin menee ilmankin takatukka liehuen.
Mä käyn paikallisella lähi-idän parturilla, hiusten leikkuu ja parranajo 25€ yhteensä.
Tuoliin pääsee heti ilman ajanvarausta, jälki on parempaa ja tarkempaa kuin yhdelläkään aiemmin koetulla suomiparturilla.
Toimitilat puhtaat ja siistit viimeisen päälle ja leikkaavan parturin ulkonäöstäkin näkee että laittautuminen on elämäntapa.
Palvelu ystävällistä, kahvit tarjotaan kauniista posliinikupeista ja lähtiessä saat vielä paikallisia karkkeja.
Suomalaiset homssuparturit jotka eivät työpistettään siivoa, omaa tukkaansa eivät kampaa, eivätkä edes kahvia tarjoa, "kun ovat vaan töissä täällä", veloittavat samasta viis kymppiä. Kiire on kuitenkin valtava, että pääsevät röökille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 e on hinta irakilaisten parturissa. aina vapaita aikoja ja jälki hyvää.
Kyllä, mutta harmaatalous kukoistaa.
Jos haluat tukea yrityksiä, jotka maksavat veroja eikö loisi yhteiskunnan yritystuilla niin älä mene partureihin/kampaamoihin missä et saa kuittia.
Valitettavasti vuosisäästö on satasia, joten äänestän kukkarollani. Kahden kouluikäisen pojan parturoinnit kustannettavana. Itse käyn kampaajalla pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että parturit eivät koskaan anna kuittia, jollei erikseen pyydä?
Aivan sama mulle. En todellakaan tee sillä kuitilla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen päivän palkka. Aika kova hinta.
En itsekään maksaisi.
5e on sopiva.
5€ on sopiva????
Mistä saat 5€:lla
Kaverilta?
Siis oikea hinta suomalaisten ostovoimalla olisi 5e hiustenleikkuu.
Ei ole varaa maksaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
20-25€ on normaali hinta leikkauksesta
Voi helkkari teitä penninviilaajia.
Suomalaiset menee kuin pikku britanniassa. Takatukat ja hiukset työnnettynä korvien taakse matti näsästi.
Vaatteet on tyyliä mafia nahkatakki ja verkkarit.
Tämä on sitä nykyistä ostovoimaa rillumarein tyylillä.
Samu säästää hiustenleikkuun kolmeenkymmeneen keskikaljaan mieluummin kuin on ulkokultainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kotoonta?
Sulla on huonot hoksottimet.
Tulin ulkoonta koneenta katsoonta.
Mammapalsta ei ole oikea paikka alakoululaisille.
5€ on sopiva????
Mistä saat 5€:lla
Kaverilta?