Yleisurheilu MM-kisat
Niin toivoisi Suomi urheilijoiden menestystä mutta ikävä kyllä suurin osa valituista on väärässä sarjassa. Suomi "urheilijat" ovat vain nauttimassa talon antimista ja kotiin tultuaan kehuvat että kyllä oli mukavaa.
Kommentit (1594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Ella nyt samanlaisia hyppyjä tuleviin korkeuksiin kuin tämä 190 ylitys!
Hirvee tuuletus ja ainut joka joutui käyttämään 190 senttiin kolme yritystä. Muut meni ensimmäisellään yli.
Siinä se sitten olikin Junnilan finaali.
Kaikki muuteivät todellakaan päässeet ensimmäisellään yli tuota korkeutta. Kaikki eivät ylittäneet lainkaan.
Hodgkinson taisi ensimmäistä kertaa päihittää Mu:n, mutta ei ole vielä onnistunut päihittämään Moraa:ta.
"Mulla ei vauhti ny riittäny"
Hyvä että valkoisetkin pärjää juoksulajeissa.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään Jaakoppia ei saa arvostella.
Saa toki mutta muita saa solvata sitten aivan ylettömästi koska Jakob voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo korkeushyppääjä pitää päiväkirjaa.
Mielestäni kivan näköinen tapa. Olen nähnyt Wilmankin joskus kirjoittelevan hyppyjen jälkeen samalla tavalla.
Ei ole päiväkirja vaan oma "tilastokirja".
On toi Pakistanin jässikkä kova!
Bye bye keihäsmitali Suomelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kivan näköinen tapa. Olen nähnyt Wilmankin joskus kirjoittelevan hyppyjen jälkeen samalla tavalla.
Soisin urheilijoiden ennemmin keskittyvän suoritukseensa kuin kirjoittelevan turhuuksia päiväkirjoihin.
Nadeem on ihan paikallisen kebab-yrittäjän näköinen. Tämä ei ole haukkumista vaan kunnianosoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole päiväkirja vaan oma "tilastokirja".
Tosikko
Intia ja Pakistan, vanhat naapurukset. Pientä keskinäistiä kilvoittelua ja ydinaseella uhittelua maaotteluhengessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soisin urheilijoiden ennemmin keskittyvän suoritukseensa kuin kirjoittelevan turhuuksia päiväkirjoihin.
No ehkäpä tämä on osa sitä henkistä keskittymistä. Leukojako sitä pitäisi vetää?
Vierailija kirjoitti:
Yksi suosikkiurheilijoistani, Nicola Olyslagers
Niin toivon että Chopra voittaa. Tai Pakistanin heittäjä. Hienoja teknisiä, tyylikkäitä urheilijoita. Suomalaiset heittää pitkälle kerran kaudessa ja muuten ovat loukkaantuneena tai hyppivät mahalleen vauhdinotossa.
Kaikki intialaiset kolmelle viimeselle kierrokselle. Ei ole enää pienintäkään epäilystä siitä, mikä on tällä hetkellä maaiman ylivoimaisesti paras keihäsmaa.
Junnila finaalin toiseksi viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin toivon että Chopra voittaa. Tai Pakistanin heittäjä. Hienoja teknisiä, tyylikkäitä urheilijoita. Suomalaiset heittää pitkälle kerran kaudessa ja muuten ovat loukkaantuneena tai hyppivät mahalleen vauhdinotossa.
Ja Chopra ja Pakistanin heittäjä on olleet loukkaantuneena, mutta palautuneet arvokisoihin ennätyksensä tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki intialaiset kolmelle viimeselle kierrokselle. Ei ole enää pienintäkään epäilystä siitä, mikä on tällä hetkellä maaiman ylivoimaisesti paras keihäsmaa.
Kun menestyvät niin maassa panostetaan lajiin entistä enemmän. Seurauksen varmaan kaikki arvaavat. Samoin ovat löytäneet jo yleisurheilua muutoinkin. Tänään vielä Intia pitkässä viestissä mukana.
Näköjään Jaakoppia ei saa arvostella.