Raflaavalla otsikolla palstahuomiota ;)
Moikka!
Oletteko muut todenneet saman, että tällä palstalla saa paljon viesteillensä lukukertoja, kun lätkäisee asiallensa tarpeeksi raflaavan otsikon? Esimerkki: halusin purkaa jouluhässäkkäväsymystäni ja keksin otsikoksi " teksisi mieli haukkua anoppi" :D Kirjoituksia on 4, lukukertoja 800! Toisissa viesteissä, joissa kirjoituksia on saman verran, lukukertoja on n. 100-200.
Myös aiemmin olen tehnyt vastaavanlaisia havaintoja. Monesti ikävät uutiset, ihmisten haukkumiset (myös muidenkin kuin anopin ;)), mehevät juorut jne. saavat useampia lukukertoja kuin tavanomaisemmat viestit. Joskus tulee toki ilahduttavia poikkeuksia, kun joku keksii hyvän aiheen, ja viestiketju sen kun kasvaa (esim. lastenkirjojen huonosta kielestä -ketju).
Tällaisia mietteitä tällä haavaa.
t. Kolli +3
Kommentit (2)
ihminen on tirkistelijä, ainakin jossain määrin. Eipä nuo lööppilehdetkään muuten myisi.
Onko täällä oikein palstaprofiilejakin? Meinaan tuota, kun sanoit vastaavasi " mujeritamaisesti" . Muistan sinun joskus vastanneen omiin kysymyksiini ja aivan asiallisesti. Kiitos niistä :) No, enpä taida haluta tietää " omaa profiiliani" :DD
terv. >(Kolli)<
(piirsinpäs aikani kuluksi siihen kissan ;))
ja juoruja. Mm noiden piirteiden avulla ihminen on selviytynyt alkuajoista tähän päivään.
Omalta osaltani olen huomannut, jos joku jotain kysyy eikä saa vastauksia, niin jos mä vastaan " mujeritamaisesti" niin pian on kymmeniä vastauksia ap:lle suojaksi minua vastaan. Voin olla väärässä.
_Itsekeskeinenkö_