Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että, on 9 snt/kwh määräaikainen sähkösoppari hyvä! Eipä huoleta Olkiluodon seisokit, tuulivoimaloiden pyörimättömyys tai ensi talvikaan!

Vierailija
19.08.2023 |

Eipä tarvitse sähkön tuntihintoja kyttäillä, eikä Olkiluodon seisokista, tuulivoimaloiden pyörimättömyydestä eikä ensi talven mahdollisista pakkasistakaan stressata. Eikä luojan kiitos tarvitse kohdentaa sähkön kulutusta joillekkin aamuyön pikkutunneille, vaan voin käyttää sähköä tähän hintaan milloin vain!

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Kuin? Itse maksan parhaillaan toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella n. 17 snt/kWh.

😂😂😂

Niin, tiedän kyllä itsekin, että halvemmallakin saisi. Minulla on vain sellainen onnellinen tilanne, etten todellakaan ole persaukinen rotta jota asia jaksaisi sen suuremmin kiinnostella. 😂😂😂

Vierailija
22/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Kuin? Itse maksan parhaillaan toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella n. 17 snt/kWh.

Mitäs alapeukuttamista tässä on? Veikkanpa, etten ole ainoa suurehkon kaupungin sähköyhtiön pääsopimuksen omaava sähkönkuluttaja. 😂

Anna kun arvaan, chattailet komean amerikkalaisupseerin kanssa netissä myös ja laittelet hänelle rahaa jotta saa yrityksensä jaloilleen?

Taidat olla vähän hölmö, jos vertaat Suomen suurimpien sähköyhtiöiden asiakkaana olemista johonkin nettihuijareihin. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Mulla on 5,3 snt määräaikainen soppari vuoden loppuun asti, sen jälkeen jatkuu 8,2 snt/12kk määräaikainen

Sua on kustu silmään.

Mistä sai 12 kk 8,2 sentillä? Lumme taisi olla nyt halvin (24 kk 8,3 senttiä).

Ei nämä vastaa, koska eivät kehtaa mainita millaiselta epämääräisiltä huijarifirmoilta sähköä ostavat. 😂

Vierailija
24/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kuukautta jouduit odottamaan että pörssisähkön hinta ylitti taas muutaman päiväsaikaan sijoittuvan tunnin ajan sen hinnan jota maksat jatkuvasti 24/7?

Vierailija
25/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Mulla on 5,3 snt määräaikainen soppari vuoden loppuun asti, sen jälkeen jatkuu 8,2 snt/12kk määräaikainen

Sua on kustu silmään.

Ei nämä vastaa, koska eivät kehtaa mainita millaiselta epämääräisiltä huijarifirmoilta sähköä ostavat. 😂

en tiedä 8,2snt hinnoista, mutta itse tein vastikään tämän kilpailuttaja.fi kautta ja oli selkeästi halvin 12kk hinta kuin muuta kautta kilpailuttaen:

Sähkön­myyjä:

Lumme Energia Oy

Sähkö­tuote:

Vuosisähkö 12 kk

Sopimuksen kesto:

Määräaikainen 12 kuukautta

Perus­maksu:

3,99 € / kk

Kulutus­maksu, yleissähkö:

8,30snt / kWh

Vierailija
26/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta tuohan on kallista kuin mikä.

Vierailija
27/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Sua on kustu silmään.

en tiedä 8,2snt hinnoista, mutta itse tein vastikään tämän kilpailuttaja.fi kautta ja oli selkeästi halvin 12kk hinta kuin muuta kautta kilpailuttaen:

Sähkön­myyjä:

Lumme Energia Oy

Sähkö­tuote:

Vuosisähkö 12 kk

Sopimuksen kesto:

Määräaikainen 12 kuukautta

Perus­maksu:

3,99 € / kk

Kulutus­maksu, yleissähkö:

8,30snt / kWh

Jep. Tuota vasten hieman ihmettelen, että ap:n mainitsema 9 snt/kWh on monen mokeltajan mielestä ihan hirveän ylihintainen. 😂

Vierailija
28/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,67 senttiä tammikuuhun saakka

Vierailija
29/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta tuohan on kallista kuin mikä.

Persaukiselle kaikki on kallista.

Vierailija
30/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kuukautta jouduit odottamaan että pörssisähkön hinta ylitti taas muutaman päiväsaikaan sijoittuvan tunnin ajan sen hinnan jota maksat jatkuvasti 24/7?

Viime talvena oli varmaan pörssisähkön ottajille hieman eri tilanne kuin aiemmin määräaikaisen sopparin ottaneilla.

Vierailija
31/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö on aina ollut halpaa. 300m2 kolmessa kerroksessa ja 30c kwh hinta, minusta ihan sopiva.

Ihme vinkumista taas

Vierailija
32/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin itkin kun sähkönhinta meni miinuksen puolelle. Btw, tänään on saunapäivä.

Vierailija
33/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans loppui vanha 6,5c/kwh sopimus ja otettiin tilalle 12kk kestävä 9,35c/kwh sopimus. Toki pari päivää myöhemmin kun oltas otettu niin olis saanut vielä peruutettua ja otettua tuon 8,2c/kwh, mutta ei se meidän kulutuksella ole kuin 5-10€/kk.

Pörssisähköä en halua sähkölämmityksen takia kun ei aina pysty tai kiinnosta kulutuksen ajankohtaan vaikuttaa. Vuoden päästä varmaan määräaikaisia saa halvemmalla niin sitten voisi 2 vuodenkin sopimusta taas harkita.

Vierailija
34/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähkö on ollut puoli-ilmaista jo yli 4kk tai jotain. Eläminen ja sähköautolla ajaminen ollut hyvin edullista.

Juuri katsottiin menneitä sähkölaskuja. Ne olivat alhaisempia kuin viime vuonna samaan aikaan. Oli melkein nollassa välillä ja yksi lasku -25€ kun tuli ilmeisesti myös niitä valtion tukia jossain kohtaa. Mutta halpaa ollut jo pitkään. Paria centtiä tai vähän päälle. Useita ilmaisia päiviä.

Olemme yllättyneet positiivisesti. Neljän hengen perhe, 2 sähköautoa, sähkölämmitteinen talo jne. Tarvittaessa lämmitämme talon talvella oman metsän puilla puilla, jos pörssisähkön hinta on korkea. Niin tehtiin viime talvenakin.

Sähkökriisi lässähti jo aikoja sitten, mutta eihän pisitiivisista asioista uutisoida. Vain kun parina päivänä on vähän kalliimpaa :D

Vierailija
35/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

😂😂😂

Niin, tiedän kyllä itsekin, että halvemmallakin saisi. Minulla on vain sellainen onnellinen tilanne, etten todellakaan ole persaukinen rotta jota asia jaksaisi sen suuremmin kiinnostella. 😂😂😂

Poltatko sä muuten seteleitä huvin vuoksi? :D Ei ihme, että suomalaisten taloustaito on mitä on, kun on näin yksinkertaista ajattelua.

Vierailija
36/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähkö on ollut puoli-ilmaista jo yli 4kk tai jotain. Eläminen ja sähköautolla ajaminen ollut hyvin edullista.

Juuri katsottiin menneitä sähkölaskuja. Ne olivat alhaisempia kuin viime vuonna samaan aikaan. Oli melkein nollassa välillä ja yksi lasku -25€ kun tuli ilmeisesti myös niitä valtion tukia jossain kohtaa. Mutta halpaa ollut jo pitkään. Paria centtiä tai vähän päälle. Useita ilmaisia päiviä.

Olemme yllättyneet positiivisesti. Neljän hengen perhe, 2 sähköautoa, sähkölämmitteinen talo jne. Tarvittaessa lämmitämme talon talvella oman metsän puilla puilla, jos pörssisähkön hinta on korkea. Niin tehtiin viime talvenakin.

Sähkökriisi lässähti jo aikoja sitten, mutta eihän pisitiivisista asioista uutisoida. Vain kun parina päivänä on vähän kalliimpaa :D

Meillä ei pysty polttamaan puita eikä ole sähköautoa, mutta muuten sama! Pelotti ottaa pörssisähkö mutta itselläni oli yhtä hölmöjä ajatuksia kuin tässäkin ketjussa. Pitää kytätä ja seurata. Tänään on kallis sähkö ja ihan pyörii normaalisti pesukone ja ruokaa laitetaan. Kyttäillä ei tarvitse ja laskut olleet ihan minimaalisia helmikuusta. Tai siis sähköhyvityksen takia ilmaista :D

Vierailija
37/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääkö joku oikeasti sähkön hintoja ihan sentin tarkkuudella :D

Sähköä tulee ja kuluu. En oikeastaan edes tiedä, mitä se maksaa. Sopimuksen teen aina paikallisen sähköyhtiön kanssa pariksi vuodeksi eteenpäin. Onko lasku sitten 100 vai 200 euroa kuussa, niin eipä tuolla nyt kovin suurta merkitystä ole. Hyvä vaan, että eurot jäävät hyödyttämään kotikuntaa.

Vierailija
38/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan itse sähkökäyttösopimuksella ei ole juuri merkitysyä meillä, kun siirto maksaa hemmetisti, eikä sitä voi kilpailuttaa. Sähkölasku 25 euroa, siirtomaksu 115.

Vierailija
39/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun alusta asti ollut sähkön keskihinta sähkölaskussa 2-4c/kWh🤣. Ei paljoa ole huolettanut.

Vierailija
40/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Nyt on kyllä tyhmää viety kuin litran mittaa. Mitä ihmettä sun päässä on liikkunut kun tuommoisen ääliömäisen sopparin olet tehnyt?

Me mentiin pörssillä ne pari kallista kk ja sen jälkeen on ollut törkyhalpaa sähköä.