Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että, on 9 snt/kwh määräaikainen sähkösoppari hyvä! Eipä huoleta Olkiluodon seisokit, tuulivoimaloiden pyörimättömyys tai ensi talvikaan!

Vierailija
19.08.2023 |

Eipä tarvitse sähkön tuntihintoja kyttäillä, eikä Olkiluodon seisokista, tuulivoimaloiden pyörimättömyydestä eikä ensi talven mahdollisista pakkasistakaan stressata. Eikä luojan kiitos tarvitse kohdentaa sähkön kulutusta joillekkin aamuyön pikkutunneille, vaan voin käyttää sähköä tähän hintaan milloin vain!

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä yritykseltä tilasit?

Vierailija
2/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis soppari sulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Kuin? Itse maksan parhaillaan toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella n. 17 snt/kWh.

Vierailija
4/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä hinta. Varmuudesta, että hinta pysyy samana voi jonkin verran maksaakin vs. halvin mahdollinen vaihtuvahintainen soppari.

Vierailija
5/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Kuin? Itse maksan parhaillaan toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella n. 17 snt/kWh.

Mitäs alapeukuttamista tässä on? Veikkanpa, etten ole ainoa suurehkon kaupungin sähköyhtiön pääsopimuksen omaava sähkönkuluttaja. 😂

Vierailija
6/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Mulla on 5,3 snt määräaikainen soppari vuoden loppuun asti, sen jälkeen jatkuu 8,2 snt/12kk määräaikainen

Sua on kustu silmään.

Vierailija
7/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Mitäs alapeukuttamista tässä on? Veikkanpa, etten ole ainoa suurehkon kaupungin sähköyhtiön pääsopimuksen omaava sähkönkuluttaja. 😂

Et ehkä ainoa, mutta helposti höynäytettävä.

Vierailija
8/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Mulla on 5,3 snt määräaikainen soppari vuoden loppuun asti, sen jälkeen jatkuu 8,2 snt/12kk määräaikainen

Sua on kustu silmään.

No huijui. En ota periaatteessa mitään määräaikaisia. Laskut on tuollakin sen verran pieniä, ettei paljon kiinnostele alkaa etsimään halvinta mahdollista.

Vierailija
9/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Siinä on ollut sähkönmyyjällä naurussa pitelemistä, varmaan melkoiset röhönaurut päästäneet sinun sopimuksesi tekemisen jälkeen

Vierailija
10/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Et ehkä ainoa, mutta helposti höynäytettävä.

Kylläpä minua ja varmaankin kymmeniä tuhansia onkin nyt höynäytetty pahasti. Plus tietysti ne kaikkien muidenkin sähköhtiöiden asiakkaat, joiden toistaiseksi olevat sopparit ovat jotakuinkin samanhintaisia.

Vierailija
11/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Siinä on ollut sähkönmyyjällä naurussa pitelemistä, varmaan melkoiset röhönaurut päästäneet sinun sopimuksesi tekemisen jälkeen

Ihan on netissä nuo hinnat, kaikilla muillakin yhtiöillä.

Vierailija
12/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Sua on kustu silmään.

Kerrot varmaan vielä yhtiönkin? Ihan heti ei esim. sähkön kilpailutuspalveluista löydy 12kk määräaikaisia tuolla hinnalla.

Vierailija
13/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Sua on kustu silmään.

Mistä sai 12 kk 8,2 sentillä? Lumme taisi olla nyt halvin (24 kk 8,3 senttiä).

Vierailija
14/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään helenin provikkamyyjillä ole edes viikonloput vapaata , vissiin on konkurssi edessä kun tuosta pörssihinnasta jää 0.38 c / myyty kw......

Vierailija
15/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Anna kun arvaan, chattailet komean amerikkalaisupseerin kanssa netissä myös ja laittelet hänelle rahaa jotta saa yrityksensä jaloilleen?

Vierailija
16/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

😂😂😂

Vierailija
17/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis soppari sulla

Sua on kustu silmään.

Sama! Tosin vielä on 4,3snt/kwh.

Vierailija
18/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk. koht. en ala minkään epämääräisen pelkkää sähkön myyntiä harjoittavan kepulifirman asiakkaaksi, vaikka hinta hieman pienempi olisikin. Maksan luotettavuudesta ja palvelusta mielelläni, muidenkin palveluiden kohdalla kuin pelkästään sähkössä.

Vierailija
19/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä menty n.4c/kWh ja edelleen näyttää kuukauden keskiarvo olevan alle 4c. Näillä jatketaan, jos ei kummempia tapahdu.

-pörssisähkö

Vierailija
20/93 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helen on ihan kuusessa näiden pörssihintojen kanssa , katetta tulee vain 0.38c , myyty kilowatti kun vuoden alusta pysty kuusettaa 39c myyty kw.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä