Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muoti on niin hirveän rumaa nykyään?

Vierailija
18.08.2023 |

Jokaisella vuosikymmenellä tähän mennessä on ollut sentään jotain kivojakin juttuja. Nyt tuntuu että ei tee mieli ostaa vaatteita enää ollenkaan kun kaikki on niin järkyttävän näköistä ja huonolaatuista. Naisten paidat esim. alkaa järjestään olla jotain omituisesti leikattuja napapaitavirityksiä ja housut joko säkittää tai on kalsarimallia, tai sitten sellaiset 10 senttiä liian lyhyet liehulahkeet.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla koska ne kuvottavat leveälahkeiset housut poistuu muodista lopullisesti. Ei pue ketään vartalon mallista riippumatta

Ei poistu vielä pitkään aikaan. Ainakaan mun päältä. Mä olen just alkanut oikein hamstraamaan niitä.

Kyllästyin pillifarkkuihin ihan totaalisesti.

Vierailija
42/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mistään löydy sulle mieleisiä vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään nyt, kun ihme viritysten ja kirkkaiden värien jälkeen muotia on klassisuus ja ruskea, beige, navy, musta, valkoinen ja maastonvihreä.

Tykkään leveistä puvunhousuista, maxihameista, puvunliiveistä, puvuntakeista, loafereista, ballerinoista, klassisista farkuista, paitapuseroista, neuleliiveistä. Silkistä, pellavasta, villasta ja puuvillasta.

Miten näitä voisi inhota? Nythän muoti on pitkästä aikaa ajatonta ja nättiä.

Mistä sä ostat noita?

Vierailija
44/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täältäkin on ollut pakko poistaa kymmenittäin viestejä? Näinkin vaarallinen aihe niin pitää liputtaa viesti jossa esitetään vääränlainen mielipide kukkaprintin käytöstä? Hohhoijaa.

Onko montakin viestä hävinnyt? Omituista.

Vierailija
45/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeet tosiaan on usein liian lyhyitä. Tai sitten ihan liian pitkiä.

Housumuoti selvästikin suosii lyhytjalkaisia ja sitten tosi pitkiä.

Vierailija
46/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bazooka kirjoitti:

H&M on ainakin laihoille miehille hyvä kauppa. Ylipainoisen on paljon vaikeampi löytää sieltä vaatteita.

Naisten vaatteista en tiedä, mutta oletan, että niissäkin löytyy H&M:ltä paljon vaihtoehtoja hoikalle naiselle.

No sieltä löytyy juuri niitä kummallisesti leikattuja keinokuiturytkyjä jotka kulahtaa ensimmäisessä pesussa. Enkä nyt oikein tiedä mikä meriitti on jos jostain löytyy vaatteita vain hoikalle naiselle. Bisneksen päälle ymmärtävä toimija kai yrittäisi palvella mahdollisimman laajalti maksukykyistä asiakaskuntaa eikä vain 45-kiloisia lukiolaistyttöjä.

Mulla ei ole hennesin vaatteet kulahtaneet, monet paljon kalliimmat on.

Vierailija
47/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään nyt, kun ihme viritysten ja kirkkaiden värien jälkeen muotia on klassisuus ja ruskea, beige, navy, musta, valkoinen ja maastonvihreä.

Tykkään leveistä puvunhousuista, maxihameista, puvunliiveistä, puvuntakeista, loafereista, ballerinoista, klassisista farkuista, paitapuseroista, neuleliiveistä. Silkistä, pellavasta, villasta ja puuvillasta.

Mistä sä ostat noita?

Massimo Dutti on mun suosikki ja Cos, joskus Gant ja jopa Reserved. Verkosta tilaan. H&M premium -mallisto on yllättävän hyvä.

Vierailija
48/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ostat noita?

Massimo Dutti on mun suosikki ja Cos, joskus Gant ja jopa Reserved. Verkosta tilaan. H&M premium -mallisto on yllättävän hyvä.

Tilaatko massimo duttia sieltä suoraan vai jonkun muun kaupan kautta?

Mun niin tekisi mieli Sezane merkkisiä vaatteita mutta niitä pitäisi kai tilata suoraan Ranskasta

Vierailija
49/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua ihmetyttää ne superleveälahkeiset housut joiden lahkeet laahaa maassa.

Vierailija
50/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa jo 15 vuotta.

Irakin sodat tuli kalliiksi ja se heijastuu ihan kaikkeen. Muoti ja viihde on ihan paskaa nykyään. Asioita ei enää tehdä kunnolla, koska ei ole rahoitusta. 90 luvulla oli vielä värikkyyttä.

Vierailija
51/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Nythän on muotia minimalistisuus ja klassisuus. Eli helppo olla tyylikäs. Zaran, Hennesin, Massino Duttin, Cosin jne syysmallistot ova tosi kivoja. Ostan kaiken netistä niin en tiedä, mitä kaupoissa on.

Tässä syysmuotia:

https://www.whowhatwear.co.uk/what-to-buy-for-autumn/slide2

Tämä. Ihme ulinaa taas, jos vähän viitsis nähdä vaivaa ja etsiä? Olen vaateliikkeessä töissä, ja tiedän että klassisia vaatteita löytyy.

Vierailija
52/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää ne superleveälahkeiset housut joiden lahkeet laahaa maassa.

Jep. Eikö se häiritse että lahkeet on ihan likaiset ja/tai märät?

Vierailija
53/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti kiertää ja eri vuosikymmenien muoti nostaa päätään aika ajoin uudestaan.

Nyt nuoret pukeutuvat samoin kuin itse pukeuduin yläasteella. On se varmaan ihan tervettäkin, ettei tänään kiinnostu pukeutua samoin kuin nuorena :) Toisaalta, en ole kovin innokasta ostamaan joka hetki vaatteita muutenkaan, joten en ole niin huolissani, ettei tämän päivän muoti ole minun juttuni.

Vierailija
54/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pukeutuu säkkeihin.

Rasisti.

Vierailija
55/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Nythän on muotia minimalistisuus ja klassisuus. Eli helppo olla tyylikäs. Zaran, Hennesin, Massino Duttin, Cosin jne syysmallistot ova tosi kivoja. Ostan kaiken netistä niin en tiedä, mitä kaupoissa on.

Tässä syysmuotia:

Tämä. Ihme ulinaa taas, jos vähän viitsis nähdä vaivaa ja etsiä? Olen vaateliikkeessä töissä, ja tiedän että klassisia vaatteita löytyy.

Siis nämähän on juuri ketjussa kuvattuja hirvityksiä. Mahdatte olla aika nuoria, kun ette tiedä mitä on istuvat vaatteet. Klassiset trenssit ym on pilattu jättämällä pois hyvät leikkaukset ja lisäämällä sitä halpisrytkykangasta +50%.

Sitten näitä laatikkomaisia kaapuja yhdistetään maajoukkuehiihtäjän kilpatrikoiden näköisiin riemunkirjaviin legginseihin ja ekstrapaksupohjaisiin koristennareihin tai juoksulenkkareihin. Komeuden kruunaa kädessä roikotettava Vuittoni.

Jep. Olen vanha, en ymmärrä.

Vierailija
56/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on päinvastoin joka puolella paljon kivoja vaatteita, olen ostanut useita varastoon. Niin mekkoja kuin housujakin.

Vierailija
57/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri sellaiset.

N52

Vierailija
58/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostan. Laatu ei tosin ole hyvää mutta sieltä saa ihan perusvaatteita legginsejä,pooloja,mekkoja.

N26

Vierailija
59/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa tuossa juuri Puuvillassa kiertelemässä. Vaikka samapa se mihin kauppakeskukseen menee kun samat ketjulumppuliikkeet kaikissa. Aina kun näin jonkun potentiaalisen vaatteen rekillä, tuli joku näistä ongelmista:

- valmiiksi nyppyinen kangas

- napapaita-leikkaus

- AINA se oversized joukkueteltta -mitoitus. Toi ylimitotus tuli vastaan ihan kaikkialla. Tavallisissa paitapuseroissa, huppareissa ja flanelleissa. Ihan mahdotonta löytää normaalia hyvin istuvaa.

Katsoin taas tosi kateellisena miesten osastolle miten siellä oli kivoja perusvaatteita. Mutta ei nekään istu nätisti lyhyelle S-kokoiselle naiselle joten turha sovittaa edes

Vierailija
60/110 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä syysmuotia:

Hirveitä laatikkomaisia telttoja, en sovittais noista mitään