Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muoti on niin hirveän rumaa nykyään?

Vierailija
18.08.2023 |

Jokaisella vuosikymmenellä tähän mennessä on ollut sentään jotain kivojakin juttuja. Nyt tuntuu että ei tee mieli ostaa vaatteita enää ollenkaan kun kaikki on niin järkyttävän näköistä ja huonolaatuista. Naisten paidat esim. alkaa järjestään olla jotain omituisesti leikattuja napapaitavirityksiä ja housut joko säkittää tai on kalsarimallia, tai sitten sellaiset 10 senttiä liian lyhyet liehulahkeet.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sieltä prismasta niiden vaatteiden osto nii löytyy ehkä jotain kivaakin.

Vierailija
2/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ei kyllä tiedä, minkälaiselle kantajalle noi on tarkoitettu. Olen pitkä, laiha ja pitkäraajainen, ja tällä hetkellä kaupoista ei löydy mitään, mikä istuisi tälle kropalle edes yhtään sinnepäin. Noita napapaitoja inhosin jo ysärillä ja ne neliskanttiset lyhyet laatikkomalliset paidat on aivan järkkyjä. Housut on säkkejä, joissa kuitenkin jää lahkeet vajaamittaisiksi pellehermannityyliin.

Yritin ostaa bleiseriä työkäyttöön jokin aika sitten. Löysin lopulta ainoan vähänkään istuvan mallin miesten XS vai oliko XXS-kokoisesta puvuntakista.

Vierailija
4/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot ovat kuin pussilakanoita, vähän vaan muotoja ommeltu sinne tänne.

Vierailija
5/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista ei kyllä tiedä, minkälaiselle kantajalle noi on tarkoitettu. Olen pitkä, laiha ja pitkäraajainen, ja tällä hetkellä kaupoista ei löydy mitään, mikä istuisi tälle kropalle edes yhtään sinnepäin. Noita napapaitoja inhosin jo ysärillä ja ne neliskanttiset lyhyet laatikkomalliset paidat on aivan järkkyjä. Housut on säkkejä, joissa kuitenkin jää lahkeet vajaamittaisiksi pellehermannityyliin.

Yritin ostaa bleiseriä työkäyttöön jokin aika sitten. Löysin lopulta ainoan vähänkään istuvan mallin miesten XS vai oliko XXS-kokoisesta puvuntakista.

Olen katsellut itselleni laadukasta paitapuseroa. Päädyin siihen, että käyn ostamassa miesten osastolta. Vaaleansinisen ja valkoisen peruspaitapuseron.

Vierailija
6/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta taas tämän vuoden muoti on ollut poikkeuksellisen kivaa, mekot varsinkin. Oon ostanut monta mekkoa ja aion käyttää niihä sittenkin, kun eivät enää ole muodissa.

Vierailija
7/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida punkeroita nyt muoti suosia.

Vierailija
8/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siihen sitten tennarit jalkaan. En voi sille mitään, mutta näyttää minun päälläni siltä, että olisin pukeutunut pimeässä tai rääpinyt asun kasaan kirppari alelaarista.

Vierailija
9/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen keslivartalopunkero ja voin kertoa, ettei mikään muoti suosi tätä vartaloa. Nyt tosin on paljon löysiä mekkoja jne. Paremmin nuo ehkä suosii ounketoa kuin tyköistuva muoti.

Vierailija
10/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa jo 15 vuotta.

Vierailija
11/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Netistä löytyy vaatteita joka makuun. Siitä vaan sivuja pläräämään.

Vierailija
12/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen keslivartalopunkero ja voin kertoa, ettei mikään muoti suosi tätä vartaloa. Nyt tosin on paljon löysiä mekkoja jne. Paremmin nuo ehkä suosii ounketoa kuin tyköistuva muoti.

keskivartalopunkero* punkeroa*

Vierailija
13/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuositkin sellaisia, että monet näyttävät yöpaidoilta.

Vierailija
14/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen kun rahat säästyy, kaapista shoppailen vanhoja vaatteita päälle. Ostan sitten, kun taas löytyy kaunista kaupoista.

Vierailija
15/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri Zarassa eileen tummansinisiä pikkutakkeja ja siihen sopivat suorat housut kultanapeilla.Todella kauniit . Ja muitakin vaatteita , Olipa upea syyskokoelma. 

Massimo Dutti on myös minun suosikki. Tilatkaa verkosta. 

Vierailija
16/110 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri Zarassa eileen tummansinisiä pikkutakkeja ja siihen sopivat suorat housut kultanapeilla.Todella kauniit . Ja muitakin vaatteita , Olipa upea syyskokoelma. 

Massimo Dutti on myös minun suosikki. Tilatkaa verkosta. 

Niinkö? Hieno neuvo. Eipä ole tullut mieleenkään...

Vierailija
17/110 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Netistä löytyy vaatteita joka makuun. Siitä vaan sivuja pläräämään.

Mitä niillä kymmenellä eri nettikaupalla tekee kun kaikissa myydään samoja krapulaoksennuksen näköisellä kuosilla varustettuja akryylihirvityksiä?

Vierailija
18/110 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää jos sinullakin punkerona on tuo kokemus. Itse olen tällainen pitkä, liikunnallinen ja normaalipainoinen nainen, ja tuntuu että muoti ei ole suosinut minua pituuden osalta koskaan ja tyylitajun puolesta ei enää kymmeneen vuoteen. -ap

Vierailija
19/110 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä suosi missivartaloakaan tämä muoti. Rumaa ihan minkä vain päällä.

Vierailija
20/110 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pukeutuu säkkeihin.