Tuli viesti, että on tullut postipaketti. Jännittää, että mitähän olen tilannut
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Nää nuoret typerykset eivät ole edes syntyneet, kun vaikkapa yliopistolla rakennettiin tietoturvaa 90-luvulla. Älykääpiöt luulevat olevansa neroja, jos känny pysyy handussa.
Aivan. Kulkevat perseet paljaana.
Yksi tyyppi oli kännissä tilannut traktorin takarenkaan Kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi oli kännissä tilannut traktorin takarenkaan Kiinasta.
Tämä vaikuttaa jo pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja kokoa XXXL
Ok. Tuli tilattua liian isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla korkokengät.
- apEi ollut kenkiä. Oli neljä kappaletta päänhieromisjuttuja.
Mitähän helvettiä oikein olen ajatellut.
- ap
Joululahjahankinta hallituspuolueiden puheenjohtajille? Jos paranisi pään verenkierto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla korkokengät.
- apAp ei tajua?
Tajuaa luultavasti enemmän kuin itse ikinäsi.
Et tajua sinäkään :D
Vierailija kirjoitti:
Nää nuoret typerykset eivät ole edes syntyneet, kun vaikkapa yliopistolla rakennettiin tietoturvaa 90-luvulla. Älykääpiöt luulevat olevansa neroja, jos känny pysyy handussa.
Oletko humalassa kun oletat tuon liittyvän jotenkin aiheeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko paljonkin seuraillut nuorison paljaita perseitä, setämies? Sinähän olet jotain kuudenkympin ja kuoleman väliltä.
Mulle tuli yhteen aikaan toistuvasti ilmoitus lähetyksestä, joka on noudettavissa yli 200 kilometrin päästä postitoimipaikasta.. Niitä noutoilmoituksia tuli monta kertaa aina samanlaisia.
En tiedä oliko oikeesti tilannut ja antanut puhelinnumeronsa väärin, mutta kyllä ne loppui sitten muutaman kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko paljonkin seuraillut nuorison paljaita perseitä, setämies? Sinähän olet jotain kuudenkympin ja kuoleman väliltä.
66 vee mummo olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävästi sanottu. Toivottavasti saat itse elää pitkän elämän.