Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen pystyy syömään 6 nakkia yhdellä aterialla

Vierailija
18.08.2023 |

Neljä pystyn hädin tuskin syömään ja vähän ranskalaisia.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitä pienempiä? Koska kyllä. Lapsena meni jo. Mikä tässä yllättää?

Vierailija
42/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön koko paketin (ison viitosen) ja ranskispussin jos sille päälle satun :D oon urheileva mies

Popsi Iso Viitosen lihapitoisuus on 13%:ia. Kun puhutaan nakeista, niin ei kannatta tuoda sitä keskusteluun mukaan! Lihansyöjät alkaa nauramaan! 😂

Niin?

Naura ihan niin paljon kuin haluat, mutta eipä se sitä asiaa muuksi muuta, että Iso Viitoset ovat hyviä.

No, ei ole. Niitä ostaa vain ne, jotka ei ole varaa ostaa oikeita nakkeja tai eivät ymmärrä nakkien päälle yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen eräs sukulainen, jolla on aika poikkeavat tavat ja on muutenkin erikoinen persoona ja joka sitten ihmettelee suureen ääneen meitä "tavallisia" ihmisiä, miten me ollaan kummallisia.

Sanoisin hänelle kuinka moukkamaista ja sivistymätöntä on ihmetellä ääneen muiden syömisiä ja ruoka-annoksia. Minä en kuuntelisi yhtään ja sanon heti että tee sinä mitä lystäät ja anna muiden elää tyylillään. 

Ei meidän kaikkien ihmisten tarvitse olla samanlaisia. Syömishäiriöiden osa syy on kun verrataan muihin. Ihmisillä, vaikka olisi ihan samaa kokoa niin voi olla ihan erilainen energian tarve ja kulutus. 

Tämmöinen vertailu kuinka paljon menee rahaa ruokaan niin joku voi pärjätä tosi halvalla ja joku ei pärjäisi millään sillä summalla vaikka oltaisiin ihan saman kokoisia. 

Äitini on ollut koko ikänsä syomishäiriöinen, todella kamalat ja huonot ruokatottumukset ja on yli 80v ihmeen terve eikä ole mitään vakavia sairauksia ja syöpiä tullut. Lapsuudessa ollut todella huonot pula-ajan ruuat. Syömishäiriöt periytyvät sukupolvesta toiseen ja ihan omalla kohdallanikin todettu.

Sen perusteella päättelen ettei ruokavaliolla voi kauheasti vaikuttaa ja tehotuotanto ruoka ei ole enää saman makuistakaan kuin ennen. Kasvisten maku on muuttunut kummallisen mauttomaksi. Ei mikä ihme että niitä pitää jo maustaa että maistuisi joltain. Eivät ne ole samalla tavalla ravitsevia kuin ennen jotenka purkista pitää ottaa lisäravinteita jos nekään imeytyvät mutta ainakin tulevat virtsan mukana ulos. Rasvaliukoisten vitamiinien kanssa pitää olla tarkkana. 

Vierailija
44/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä edes alkupalaksi. Pieni ja lihava, hyvällä ruokahalulla varustettu liikkumaton nainen.

Vierailija
45/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen syö ruoaksi ranskalaisia ja nakkeja?

Normaali? Sellainen, joka ei ole ruokavammainen?

Minä olen ainakin ihan kaikkiruokainen, mutta en ymmärrä miksi söisin nakkeja, kun voin syödä myös hyvää ruokaa.

Vierailija
46/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäinen, eikä 6 vielä riitä.

Vierailija
47/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen verran mahtuu mahaan, mutta ne vaan alkaa ällöttään siinä 4-5 nakin kohdalla.

Tiedän tapauksia jotka syö lenkkimakkarapaketin kerralla,mikroon vaa ja ääntä kohti sitte.(hyi stn).

Vierailija
48/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei syönyt muuta? Hän pitää nakeista?

Vierailija
49/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan nakeista eikä makkaroista, en kehtaisi miehenä sanoa, etten pysty syömään kuutta nakkia kerralla. Tosin ei se nyt naisellekaan ole paljoa, mutta jotkut naisethan ylpeilee sillä, että heille yksi pinaattikeittorasia on suunnilleen kolmen päivän ruoka.

En ole koskaan ymmärtänyt että ylpeilee sillä kuinka vähän syö. Kertoo vain siitä, että henkilön elämäntapa ei ole kovin aktiivinen, mikä taas ei ole mikään ylpeilyn aihe.

Minä taas en ymmärrä niitä ketkä ylpeilee kuinka paljon jaksaa syödä. Mitä hyvää siinäkään on? Ylipäätään ruualla ylpeily on typerää. Itse olen pieniruokainen, riittää se 3 nakkia, jos on lisukkeita. Toki pelkkiä nakkeja voi syödä vaikka paketillisen. En vaan jaksa syödä kerralla paljoa ja nytkin on lähes huono olo ruuan jälkeen. En minä tällä ylpeile, mutta en ymmärrä miksi tästä jotkut kommentoi negatiivisesti. Mitä se edes heille kuuluu. Mutta silti kuulee kommenttia että söisit enemmän jne.

Vierailija
50/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön koko paketin (ison viitosen) ja ranskispussin jos sille päälle satun :D oon urheileva mies

Popsi Iso Viitosen lihapitoisuus on 13%:ia. Kun puhutaan nakeista, niin ei kannatta tuoda sitä keskusteluun mukaan! Lihansyöjät alkaa nauramaan! 😂

Niin?

Naura ihan niin paljon kuin haluat, mutta eipä se sitä asiaa muuksi muuta, että Iso Viitoset ovat hyviä.

No, ei ole. Niitä ostaa vain ne, jotka ei ole varaa ostaa oikeita nakkeja tai eivät ymmärrä nakkien päälle yhtään mitään.

Oikeita nakkeja? Onko jotain leikkinakkejakin myynnissä?

Vierailija
51/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka mies ja nainenkin syö metrin makkaraa.

Vierailija
52/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitan höyryssä paketillisen nakkeja ja syön ne saman tien. Silloin en syö muuta, vain kahvit jälkiruoaksi. Hyvin jaksan syödä esim. Kivikylän Vanhan ajan nakkeja vai mitä ne nyt ovatkaan virallisesti, joita on yhdessa pakkauksessa 16 kappaletta.

Lenkkimakkaraa syön myös paketillisen kerralla. 600-grammaisen lenkkimakkarapakkauksen avulla lähtee nälkä.

Vierailija
53/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-mammoille,ja  miehillekkin määrä aina tärkeintä,ei laatu.

Vierailija
54/102 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Jos siinä pötkylässä on 13%:ia lihaa ja se on kuoreton, niin, sorry kyseessä on nakinkaltainen elintarvike, ei oikea nakki. Syön hyviä nakkeja, makkaraa ja olen myös usein tehnyt ihan itse makkaraa ja nakkeja. Tiedän kyllä mistä puhun.

Tämä on hieman kuin IS:n kysely, jossa kysytään parhainta jotain tiettyä elintarviketta. On se sitten grillimakkarat, konvehtirasiat tai joku muu, niin aina voittajana on se jonka kilohinta on halvin. Sitten ihmiset uskottelee itselleen, että tämä on hyvää.

Vierailija
55/102 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Jos siinä pötkylässä on 13%:ia lihaa ja se on kuoreton, niin, sorry kyseessä on nakinkaltainen elintarvike, ei oikea nakki. Syön hyviä nakkeja, makkaraa ja olen myös usein tehnyt ihan itse makkaraa ja nakkeja. Tiedän kyllä mistä puhun.

Tämä on hieman kuin IS:n kysely, jossa kysytään parhainta jotain tiettyä elintarviketta. On se sitten grillimakkarat, konvehtirasiat tai joku muu, niin aina voittajana on se jonka kilohinta on halvin. Sitten ihmiset uskottelee itselleen, että tämä on hyvää.

No enpä tiedä. On minulla ainakin ihan hyvin varaa ostaa vaikka kalleimpia nakkejakin, mutta en viitsi, kun tykkään Iso Viitosistakin.

Ja silloin kun minulla tekee mieli suklaakonvehteja, niin ostan juuri niitä konvehteja, mitä mieli tekee ja saatan ostaa useammankin erilaisen rasian, enkä paljoa hintaa katso.

Sama juttu joidenkin muidenkin asioiden kanssa, eli minulle kelpaa hyvin vaikka cittarin feikkicrocsit, mutta käytössäni on myös parit kalliit merkkivaelluskengät ja lenkkareita. :)

Vierailija
56/102 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein MM-kisanälkään pellillisen nakkipizzaa, valmis taikina + tomaattisose, koko paketin nakkeja laitoin päälle ja emmental-raastetta ja 3 grillileikettä. Syön noita 2 päivää, kun laitoin juustoa turvokkeeksi eli ei mennyt kuin yksi grillileike, pala pizzataikinaa ja 4 nakkia ja sit jo tuntui, että nyt riittää. En laske kaloreita, enkä grammoja.

Vierailija
57/102 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali. Syömishäiriöinen ei varmaan pysty.

Vierailija
58/102 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen omatekemiä makkaroita mobeen kertaan jauhetusta rasvattomasta lihasta. Lisään oliiviöljyä ja muut tarvittavat ainekset. Pyöritän lihapulliksi ja siitä sitten pötkylöiksi. Sitten vähän kaarran pötkylöitä. Paistan uunissa. Kaikki makkaran mausteet tuplana. Eipäole yhtään e- koodia.

Vierailija
59/102 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäinen. Enemmänkin menee, jos on nälkä.

Vierailija
60/102 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä edes alkupalaksi. Pieni ja lihava, hyvällä ruokahalulla varustettu liikkumaton nainen.

Rakastuin juuri, sinuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä