Minkälainen ihminen pystyy syömään 6 nakkia yhdellä aterialla
Neljä pystyn hädin tuskin syömään ja vähän ranskalaisia.
Kommentit (102)
Syön joskus 4 nakkia ns. pieneen nälkään, joten nälkäisenä 6 menee heittämällä eikä enempikään olisi pahitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan nakeista eikä makkaroista, en kehtaisi miehenä sanoa, etten pysty syömään kuutta nakkia kerralla. Tosin ei se nyt naisellekaan ole paljoa, mutta jotkut naisethan ylpeilee sillä, että heille yksi pinaattikeittorasia on suunnilleen kolmen päivän ruoka.
En ole koskaan ymmärtänyt että ylpeilee sillä kuinka vähän syö. Kertoo vain siitä, että henkilön elämäntapa ei ole kovin aktiivinen, mikä taas ei ole mikään ylpeilyn aihe.
Häh? Syön helposti 1/2 HK:n sinistä lenkkiä, ellen 3/4:aa.
163cm nainen olen.
Hmph. Nyt täytyy lähteä jääkaapille. Nakkihimo iski.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön koko paketin (ison viitosen) ja ranskispussin jos sille päälle satun :D oon urheileva mies
Popsi Iso Viitosen lihapitoisuus on 13%:ia. Kun puhutaan nakeista, niin ei kannatta tuoda sitä keskusteluun mukaan! Lihansyöjät alkaa nauramaan! 😂
Sitä menee 10kpl ihan huomaamatta ku on huutava nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan nakeista eikä makkaroista, en kehtaisi miehenä sanoa, etten pysty syömään kuutta nakkia kerralla. Tosin ei se nyt naisellekaan ole paljoa, mutta jotkut naisethan ylpeilee sillä, että heille yksi pinaattikeittorasia on suunnilleen kolmen päivän ruoka.
En ole koskaan ymmärtänyt että ylpeilee sillä kuinka vähän syö. Kertoo vain siitä, että henkilön elämäntapa ei ole kovin aktiivinen, mikä taas ei ole mikään ylpeilyn aihe.
Näin on ja jos joku tuollaisesta ylpeilee, niin hänellä on aivan varmasti joku ongelma ruuan ja syömisen kanssa, joten siinä on varoituslippu, joka kannattaisi huomata.
Höh, 6 kpl Sinistä lenkkipakettia menee alkupaloina, sitten pari tankoa Lauantaita ja Sipuliteetä ja niiden päälle mausteeksi meetvurstia. Miten vähän te ihmiset oikein syötte? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön koko paketin (ison viitosen) ja ranskispussin jos sille päälle satun :D oon urheileva mies
Popsi Iso Viitosen lihapitoisuus on 13%:ia. Kun puhutaan nakeista, niin ei kannatta tuoda sitä keskusteluun mukaan! Lihansyöjät alkaa nauramaan! 😂
Niin?
Naura ihan niin paljon kuin haluat, mutta eipä se sitä asiaa muuksi muuta, että Iso Viitoset ovat hyviä.
Wanhan ajan nakki-paketti menee ykkösellä, tulista zipappia kylkeen. Ja kaliaa !
Vierailija kirjoitti:
Hmph. Nyt täytyy lähteä jääkaapille. Nakkihimo iski.
Ja mun pitää mennä kauppaan töiden jälkeen! Jääkaapissa ei olekaan ollut varmaan viikkoon nakkeja. N49
Tulee mieleen eräs sukulainen, jolla on aika poikkeavat tavat ja on muutenkin erikoinen persoona ja joka sitten ihmettelee suureen ääneen meitä "tavallisia" ihmisiä, miten me ollaan kummallisia.
En tykkää sianliha makkaroista ja tämä naudanlihanakki on herkkua. Tai kasvisnakkeja toinen vaihtoehto.
https://snellman.fi/fi/tuotteet/kunnon-naudanlihanakki-320-g/
Kun teen pellillisen makkara ranskalaisia niin laitan puoli pakettia näitä nakkeja ja
https://www.oolannin.fi/tuote/oolannin-uunirapeat-sileat-ranskanperunat…
Kaikilla mausteilla. Raakaa sipuli rengasta ja kurkkusalaattia. Kyllä on herkkua ja jos sattuu sitä jäämään niin kyllä sitä myöhemmin mikrossakin lämmittelee.
Onkohan sitten nakeissakin, kuten perunoissa, että kokonaiset täyttää nopeammin?