Minkälainen ihminen pystyy syömään 6 nakkia yhdellä aterialla
Kommentit (102)
Kuka hyvänsä ihminen, paitsi vegaani ja sekin pystyy, mutta kun ei halua.
En tykkää nakeista enkä ylipäätän makkaroista, ryynimakkarat kunnolla grillattuna menettelee.
Pystyn silti syömään uunissa tai grillissä rapeaksi paistettuja nakkeja tusinan verran - silloin se rakenne ei ole niin oksettava.
Minkälainen ihminen jaksaa aina ja iankaiken kytätä paljonko muut syövät?
Vierailija kirjoitti:
Hirveää paskaa nakit ja ranskalaiset. Syökää mieluummin vaikka lohta ja kasviksia kuten parsakaalia. Sen lisäksi ehkä pieni annos täysjyväriisiä.
Toinen ateria maksaa 3e ja toinen 30e et vedä sinä se lohes vaikka vit. ..
Riittää hyvin 4 kpl napsu nakkeja enempää ei mene. Suursyömäri ja ahmatti syö enemmän noin 6 kpl nakkeja. Heillä menee paljon nakkeja suoraan paketista.
Vierailija kirjoitti:
kaikki pystyy - jos haluaa
Minä en pysty, enkä halua. Syön kaksi nakkia, jos niitä on aterialla tarjolla.
Hampurilaisistahan on sanottu että aina jaksaa syödä vielä yhden ... nakessa on vähän sama juttu, HK Popsi Iso 900 grammaa, 30 kpl nakkeja, menisi varmasti kerralla, mutta harvemmin tulee hulluteltua. Tuo on köyhä versio siitä että käy syömässä Amerikkalaisessa pihvipaikassa 2 kg pihvin yhdeltä istumalta ja saa sen ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen ei pysty?
Sanoisin, että alle 5-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön koko paketin (ison viitosen) ja ranskispussin jos sille päälle satun :D oon urheileva mies
Sekoitit taas homoilun ja urheilun keskenään.
Nälkäinen ihminen syö kevyesti 6 nakkia. Minäkin, jo keski-iän ohittanut 54-kiloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nälkäinen ihminen syö kevyesti 6 nakkia. Minäkin, jo keski-iän ohittanut 54-kiloinen nainen.
Sama, mutta kolme kiloa enemmän painoa. Riippuu tietysti mitä muuta on mutta jos vain keitettyjä nakkeja ja salaattia, ei tuota ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveää paskaa nakit ja ranskalaiset. Syökää mieluummin vaikka lohta ja kasviksia kuten parsakaalia. Sen lisäksi ehkä pieni annos täysjyväriisiä.
Toinen ateria maksaa 3e ja toinen 30e et vedä sinä se lohes vaikka vit. ..
Lohi 10€/kg, parsakaali 2€/kg, ei kovin kallista edes.
6 nakkia vastaa määrällisesti suunnilleen yhtä pihviä. Eli lähes kaikki pystyvät sen määrän syömään.
8 nakkia suihin ja kaksi peppuun.