Minkälainen ihminen pystyy syömään 6 nakkia yhdellä aterialla
Neljä pystyn hädin tuskin syömään ja vähän ranskalaisia.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Mä syön koko paketin (ison viitosen) ja ranskispussin jos sille päälle satun :D oon urheileva mies
Sumopainija ?
6 nakkia menee välinäppäsenä, kun käy vilkaisemassa olisiko jääkaapissa mitään. Seuraavan kerran vartin päästä uudelleen. Ateriaan tarvitaan jo toista tusinaa nakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön koko paketin (ison viitosen) ja ranskispussin jos sille päälle satun :D oon urheileva mies
HK:n iso viitonen on ihan roskaa. Nakeissa pitää olla suutuntuma ja vain luonnonkuorinakit kelpuutetaan!
Onko miehelläsi ja kavereillaan prinssinnakki vai HK Blå, se voi vaikuttaa asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Hahaa!! 😀 Minä saan syötyä ongelmitta sen toisen puoliskon nakkipaketista yhdellä istumalla tai vaikka seisomallakin. Nakit kun ovat ihan parhaita suoraan siinä jääkaapin ovella syötynä. Ja olen nainen, keskiraskasta fyysistä työtä tekevä ja liikunnasta pitävä.
Helposti menee. T: Melko pienikokoinen urheileva nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumopainija ?
Siis tavallisia pieniä nakkeja? Mitä ihmeellistä siinä on?
Mun 3v söisi helposti vaikka kymmenen jos sille antaisi. Ei kai tuo kuus tee tiukkaakaan jos nakeista tykkää.
Millainen ihminen syö ruoaksi ranskalaisia ja nakkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HK:n iso viitonen on ihan roskaa. Nakeissa pitää olla suutuntuma ja vain luonnonkuorinakit kelpuutetaan!
Ihan sama mitä muut ajattelevat niistä, mutta itse en voi sietää lihaisia nakkeja, jossa on ällöttäviä klönttejä. Ja luonnonsuolinakeista leikkaan aina ne nakkien välissä olevat sitkeät ruttukortsut pois.
Jos puhutaan nakeista eikä makkaroista, en kehtaisi miehenä sanoa, etten pysty syömään kuutta nakkia kerralla. Tosin ei se nyt naisellekaan ole paljoa, mutta jotkut naisethan ylpeilee sillä, että heille yksi pinaattikeittorasia on suunnilleen kolmen päivän ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen syö ruoaksi ranskalaisia ja nakkeja?
Normaali? Sellainen, joka ei ole ruokavammainen?
Sellainen joka ei syö mitään ranskalaisia, perunoita, pastaa eikä riisiä. Nakkeja ja salaattia. Niitä nakkeja joissa hiilarit alle 2. Eli hoikat ihmiset jotka liikkuvat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se suihinotto tähän kuuluu?
Nälkäinen ihminen pystyy syömään vaikka kymmenen nakkia yhteen menoon.
Nehän ovat pieniä ohuita, höttöruokaa.
Miehet napsii nakit kahdella haukkauksella.
Mulla menee aina pussi ranskiksia ja paketti Snelmannin juustonakkeja kerralla.