Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2023 OFFICIAL

Vierailija
18.08.2023 |

Aloitetaanpa jo tämän vuotinen EA-ketju! Joko on tiedossa milloin ohjelma alkaa tulla ulos? Tässä kesäisessä jutussa ulostulopäivämäärää ei vielä ole, mutta asiantuntijoina nähdään viime kaudelta tutut kirkkoherra Kari Kanala, ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Myllymaa ja erityistason seksuaaliterapeutti Tapani Alanen.

Onko kenelläkään tietoa onko tämä syksyn ohjelma se vanha kunnon versio, eikä se kamala 2.0 joka nähtiin viime vuonna?

https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-alttarilla-ohjelmaan-muutos-tam…

Kommentit (10963)

Vierailija
181/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet kerta ovat niin kivan näköisiä niin siitä vaan instaboksit laulamaan treffipyynnöillä!!!

Vierailija
182/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensivaikutelmassa tärkein on ulkonäkö ja se ei tässä toimi puolin ja toisin. Valitettavasti. Kukaan ei esim. baarissa kiinnostaisi. Maailma on tyly ja sisäinen kauneus jää aina toiseksi

Tämä on sinun maailmankuvasi, ei ainakaan minun eikä useimpien ystävienikään. Siisti ja kivan oloinen toki pitää olla, mutta ei ne muutamat ylikilot tms. haittaa kunhan silmissä on paloa, korvien välissä älyä ja intoa tutkailla maailmaa ja sen ilmiöitä. Pätee molempiin sukupuoliin. 

Oi, miten suloista! Kyllä tällä kommentilla pärjäisi missikisojen haastatteluosiossa :)

Todellinen maailma on sitten hieman erilainen ja raadollisempi - ainakin suurelle enemmistölle meitä ihmisiä.

Jos "suuri enemmistö" ihmisistä ajattelisi kuten sinä niin Suomessa olisi vain muutama aviopari. Loput jäisivät koko elämänsä ajaksi sinkuiksi.

Tunnusta vain rehellisesti että itse olet pinnallinen äläkä yritä piiloutua mielipiteinesi jonkin kuvitellun enemmistön selän taakse.

T. Eri

Vaiettu totuushan on se, että suurin osa ihmisistä joutuu tyytymään kumppaninsa ulkonäköön. Siihen on sitten haettu annos copiumia ja selitetään kuinka "rakkaus näkee sisälle sydämeen" :)

Kyynisyydestä kärsit eniten sinä itse. Onnea matkaan!

Oma miehesi on maailman komein, eikö? Ainakin sinun silmiisi, vai kuinka?

Tällä hetkellä olen sinkku, mutta kyllä vain: jokainen pitkäaikainen kumppanini on alkanut näyttää silmissäni maailman kuumimmalta siinä vaiheessa kun olemme tutustuneet paremmin ja rakastuneet. Helpottaa todella paljon hyvän parisuhteen löytämistä kun voi valita seuransa persoonan eikä ulkonäön perusteella.

Harmittaako olla niin pinnallinen että joudut elämään koko elämäsi tyytymissuhteissa?

Olen pinnallinen kyllä, mutta olen myös kaunis, joten ei ole ongelmia tyytymisen osalta.

Minun ulkonäköni on riittänyt mm. mallina toimineen miehen kanssa seurusteluun. Mutta en huoli pinnallisia ihmisiä kumppaneiksi, joten kaltaisillesi jää lähinnä muita pinnallisia. Onko kiva miettiä kuinka monta ryppyä kasvoihisi saa tulla ennen kuin kumppanisi dumppaa sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet kerta ovat niin kivan näköisiä niin siitä vaan instaboksit laulamaan treffipyynnöillä!!!

Ei-ulkonäkökeskeiselle ihmiselle se hyväkään ulkonäkö ei riitä herättämään kiinnostusta. Persoonallisuus ratkaisee. Miten tämä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
184/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti tänne pesiytyi joku ulkonäköä haukkuva tasojankkaaja. Mene/menkää johonkin muuhun ketjuun.

Minusta kaikki osallistujat ovat kivan näköisiä ja oloisia, ihanaa kun olivat rohkeita ja lähtivät tähän mukaan!

Tästä voi tulla tänä vuonna aiempaa pahempi inkkelien invaasiokeskustelu, ottaen huomioon että y-lauta muuttui juuri maksulliseksi. Eihän näillä ressukoilla ole varaa maksaa palstailusta, joten tulevat sitten tänne purkamaan sisäistä pahaa oloaan.

Onneksi aiempina vuosina, kuten nytkin tässä ketjussa, on ilmeisesti ollut vain yksi ja ainoa ulkonäöstä jankkaava keskustelija.

Huoh...olen siis lukenut usean kauden ajan näitä vauvan ensitreffit-ketjuja ja aina näissä on ollut suuri joukko ulkonäöstä jauhavia kirjoittelijoita. Ei se mikään uusi ilmiö ole ja rajoitu vain miespuolisiin inceleihin. Vähän nyt itsekritiikkiä mukaan, mammat.

Miespuolisiin? Ootko sekaisin? Joka kausi naiset aloittaa vertailun ja pitävät naisia parempitasoisina. Mene sivulle 13, siellä sulle. Ja tämä on toistunut A I N A.

Miten tämänkin sai miesten syyksi taas???

Vierailija
185/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kaikki miehet ihan hyviltä näyttävät..kuvittele esim. Prismaan asioimaan, ihan parhaasta päästä olisivat siellä.

Vierailija
186/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensivaikutelmassa tärkein on ulkonäkö ja se ei tässä toimi puolin ja toisin. Valitettavasti. Kukaan ei esim. baarissa kiinnostaisi. Maailma on tyly ja sisäinen kauneus jää aina toiseksi

Tämä on sinun maailmankuvasi, ei ainakaan minun eikä useimpien ystävienikään. Siisti ja kivan oloinen toki pitää olla, mutta ei ne muutamat ylikilot tms. haittaa kunhan silmissä on paloa, korvien välissä älyä ja intoa tutkailla maailmaa ja sen ilmiöitä. Pätee molempiin sukupuoliin. 

Oi, miten suloista! Kyllä tällä kommentilla pärjäisi missikisojen haastatteluosiossa :)

Todellinen maailma on sitten hieman erilainen ja raadollisempi - ainakin suurelle enemmistölle meitä ihmisiä.

Jos "suuri enemmistö" ihmisistä ajattelisi kuten sinä niin Suomessa olisi vain muutama aviopari. Loput jäisivät koko elämänsä ajaksi sinkuiksi.

Tunnusta vain rehellisesti että itse olet pinnallinen äläkä yritä piiloutua mielipiteinesi jonkin kuvitellun enemmistön selän taakse.

T. Eri

Vaiettu totuushan on se, että suurin osa ihmisistä joutuu tyytymään kumppaninsa ulkonäköön. Siihen on sitten haettu annos copiumia ja selitetään kuinka "rakkaus näkee sisälle sydämeen" :)

Tällä hetkellä olen sinkku, mutta kyllä vain: jokainen pitkäaikainen kumppanini on alkanut näyttää silmissäni maailman kuumimmalta siinä vaiheessa kun olemme tutustuneet paremmin ja rakastuneet. Helpottaa todella paljon hyvän parisuhteen löytämistä kun voi valita seuransa persoonan eikä ulkonäön perusteella.

Harmittaako olla niin pinnallinen että joudut elämään koko elämäsi tyytymissuhteissa?

Olen pinnallinen kyllä, mutta olen myös kaunis, joten ei ole ongelmia tyytymisen osalta.

Minun ulkonäköni on riittänyt mm. mallina toimineen miehen kanssa seurusteluun. Mutta en huoli pinnallisia ihmisiä kumppaneiksi, joten kaltaisillesi jää lähinnä muita pinnallisia. Onko kiva miettiä kuinka monta ryppyä kasvoihisi saa tulla ennen kuin kumppanisi dumppaa sinut?

Jos kerran olet niin hyväsydäminen ja moraalisesti täydellinen ihminen, niin miksi hyökkäät minua kohtaan henkilökohtaisesti ja toivot minulle ikäviä asioita? Minähän vain totesin sellainen yleisen asian, en hyökännyt ketään kohtaan yksilöllisesti. Sinä sen sijaan kävit minuun kiinni ja aloit suoltamaan loukkauksia.

Vierailija
187/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti tänne pesiytyi joku ulkonäköä haukkuva tasojankkaaja. Mene/menkää johonkin muuhun ketjuun.

Minusta kaikki osallistujat ovat kivan näköisiä ja oloisia, ihanaa kun olivat rohkeita ja lähtivät tähän mukaan!

Tästä voi tulla tänä vuonna aiempaa pahempi inkkelien invaasiokeskustelu, ottaen huomioon että y-lauta muuttui juuri maksulliseksi. Eihän näillä ressukoilla ole varaa maksaa palstailusta, joten tulevat sitten tänne purkamaan sisäistä pahaa oloaan.

Onneksi aiempina vuosina, kuten nytkin tässä ketjussa, on ilmeisesti ollut vain yksi ja ainoa ulkonäöstä jankkaava keskustelija.

Huoh...olen siis lukenut usean kauden ajan näitä vauvan ensitreffit-ketjuja ja aina näissä on ollut suuri joukko ulkonäöstä jauhavia kirjoittelijoita. Ei se mikään uusi ilmiö ole ja rajoitu vain miespuolisiin inceleihin. Vähän nyt itsekritiikkiä mukaan, mammat.

Miespuolisiin? Ootko sekaisin? Joka kausi naiset aloittaa vertailun ja pitävät naisia parempitasoisina. Mene sivulle 13, siellä sulle. Ja tämä on toistunut A I N A.

Miten tämänkin sai miesten syyksi taas???

Sori luin huolimattomasti 😄

Vierailija
188/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä väitettykään ilmiön rajoittuvan vain noihin, vaan ennustettiin että incel-osallistujia voi olla tänä vuonna aiempaa enemmän. Tässäkin ketjussa on jo joku tasoteoreetikko ehättänyt opettamaan muille kuinka naisen taso on kiinni ulkonäöstä ja miehen puolestaan ammatista ja varakkuudesta jne.

Ja toden totta, nämä jutut ovat jo niin loppuun kaluttuja että mieluiten en lukisi niitä enää yhtään lisää.

Vierailija
189/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Juu tämä onkin niin maan perhanan "vaiettu" tämä "totuus". Tälläkään palstalla ei ole yhtään keskustelua jossa joku ei tulisi paasaamaan omasta ulkonäkökeskeisyydestään. Paitsi lähes jokaisessa ketjussa joka päivä.

Vaietkaapa vaihteeksi ihan silleesti oikeasti, jookos?

Tarkoitin tuon "vaietun totuuden" olevan sellainen, mistä ei puhuta julkisesti omilla kasvoilla, vaan nimenomaan anonyymisti keskustelupalstoilla kuten täällä.

Vierailija
190/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenessäkään ei ole mitään vikaa ulkoisesti, mutta taitaa kaudesta tulla nyt kokonaisvaltainen "ihan kiva ei vain riitä" -opetuksen ryydittämä syöksykierre ahdistukseen, jossa häämatkasta eteenpäin kaikki on vaikeaa. 

Vierailija
191/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000009904157.html

Mun veikkaukset

Matti ja Riia

Juulia ja Aleksi

Valtteri ja Pauliina

Vierailija
192/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä väitettykään ilmiön rajoittuvan vain noihin, vaan ennustettiin että incel-osallistujia voi olla tänä vuonna aiempaa enemmän. Tässäkin ketjussa on jo joku tasoteoreetikko ehättänyt opettamaan muille kuinka naisen taso on kiinni ulkonäöstä ja miehen puolestaan ammatista ja varakkuudesta jne.

Ja toden totta, nämä jutut ovat jo niin loppuun kaluttuja että mieluiten en lukisi niitä enää yhtään lisää.

Silloinhan se tilanne vain tasoittuu, jos ylilaudan incelit löytävät tähän ketjuun sankoin joukoin; myös miehet pääsevät iskemään naisten ulkonäköön eikä vain toisinpäin ;)

Feminismiä etten sanoisi!

Vierailija
193/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla -ohjelman onnistumisprosentti on 20 %. Laskin tässä jutussa mainitun 26 parin lisäksi mukaan Marin ja Jounin (eronneet) sekä viime kauden 3 paria, jotka ovat kaikki eronneet. 6 paria on yhdessä 30 parista.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009111754.html

Vierailija
194/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenessäkään ei ole mitään vikaa ulkoisesti, mutta taitaa kaudesta tulla nyt kokonaisvaltainen "ihan kiva ei vain riitä" -opetuksen ryydittämä syöksykierre ahdistukseen, jossa häämatkasta eteenpäin kaikki on vaikeaa. 

Eihän kenessäkään ole mitään vikaa ulkoisesti ja kaikki ovat täydellisiä juuri sellaisina kuin ovat! Ne kuuluisat kemiat sitten lopulta ratkaisee kahden ihmisen välisen pariutumisen. Se on sitä romantiikkaa, taikaa, kohtaloa ja kipinöitä, hei!

Terkuin,

Av-mammat

Vierailija
195/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on mun suosikki, vaikuttaa symppikseltä ja miehekkäästi söpö 😊

Vierailija
196/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Jos kerran olet niin hyväsydäminen ja moraalisesti täydellinen ihminen, niin miksi hyökkäät minua kohtaan henkilökohtaisesti ja toivot minulle ikäviä asioita? Minähän vain totesin sellainen yleisen asian, en hyökännyt ketään kohtaan yksilöllisesti. Sinä sen sijaan kävit minuun kiinni ja aloit suoltamaan loukkauksia.

Sanoin että en ole ulkonäkökeskeinen. Sillä ei ole mitään tekemistä moraalisen täydellisyyden eikä edes hyväsydämisyyden kanssa. Ihan itsekkäästi minä valitsen juuri sen miehen kumppaniksi joka minua eniten miellyttää. 

Sinä yritit väittää, että kaltaisiani ei-ulkonäkökeskeisiä ihmisiä ei ole olemassa, vaan kyseessä on itsepetos ja "copium". No eipä ollut, vaan sinulle kerrottiin että on muitakin tapoja suhtautua ihmisiin ja että ne eivät johda onnettomaan elämään kuten väitit. Jos tämä tuntuu sinusta loukkaavalta, kannattaa jättää tahallinen kärjistäminen jatkossa väliin.

Vierailija
197/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valioyksilöitä, miehet; noh, en sano mitään,

Vierailija
198/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalliset posket noilla kaikilla miehillä. Pullaa ovat popsineet urakalla. Julialla ja Pauliinalla ylähuulessa fyllinkiä. Riia vaikuttaa ainoalta normaalilta.

Karmeita noi ukot. Jotenkin nahjusmaisia ammateiltaankin.

Millaiset ammatit nahjuksilla on?

Vierailija
199/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki tietysti taas Helsingistä niin kuin näissä ohjelmissa valtaosa osallistujista aina on? Se on oikeasti rohkeutta tuotannolta, jos osallistujaksi valitaan joku muu kuin Helsinkiin muualta muuttanut ja tämän takia itseään muita parempana pitävä osallistuja.

Sulta on varmaan jäänyt useampikin kausi katsomatta? Osalistujia on ollut mm. Itä-Suomesta, Tampereen seudulta, Turun seudulta, jne. Viime kaudellakin se Kouvolan maaseudulla asuva Miikka puhui erittäin leveää murretta.

Vierailija
200/10963 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo miehet ois maajusseja niin kaks ois saanu kolme kirjettä, lihavilta itseään 10-20 vuotta vanhemmilta naisilta, ja yksi kuusi kirjettä, joista yhden kirjoittajan olisi kelpuuttanut farmiviikolle.

Ketju on lukittu.