Ensitreffit alttarilla 2023 OFFICIAL
Aloitetaanpa jo tämän vuotinen EA-ketju! Joko on tiedossa milloin ohjelma alkaa tulla ulos? Tässä kesäisessä jutussa ulostulopäivämäärää ei vielä ole, mutta asiantuntijoina nähdään viime kaudelta tutut kirkkoherra Kari Kanala, ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Myllymaa ja erityistason seksuaaliterapeutti Tapani Alanen.
Onko kenelläkään tietoa onko tämä syksyn ohjelma se vanha kunnon versio, eikä se kamala 2.0 joka nähtiin viime vuonna?
https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-alttarilla-ohjelmaan-muutos-tam…
Katso lähetysajat : Ensitreffit Alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10963)
Mä olen katsonut näitä vuoden 2023 jaksoja ja mä vieläkin ihmettelen, että miksi Julia ei ihastunut Waltteriin ja Riia Aleksiin. Ne miehet ovat vaan niin huipputyyppejä. Tuntui, että Juliaa vain ahdisti ja Rooalla ja Aleksilla oli jotain outoja konflikteja ilmeisesti aika mitättömistä syistä.
Eikö tuotantoyhtiöllä ole mitään moraalia ja vastuuta siitä että tällaisia toistuvia nöyryytyssessioita ei näytetä, mitä Jenni harrasti. Herranjestas että on kyllä harkintakyky pettänyt aikuisella naisella, hän tylyttää koko kansan edessä Jykää kuin jossain yksityisessä kaverin kanssa käydyssä keskustelussa missä "oikein avaudutaan" parisuhteen haasteista. Tämä kaikki näytetään estottomasti koko kansalle. Järkyttävää.
Eikö osallistujilla ole mitään oikeuksia ja ns oikeusturvaa tässä ohjelmassa, heidät voidaan lynkata ja raadella miten tahansa ja saada lopun elämän traumat ja mainehaitta osallistujille. Eikö ohjelman juontajilla tia asiantuntijoilla ole mitään sananvaltaa mitkä klipit julkaistaan. Ohjelma oli järkyttävintä katsottavaa miesmuistiin.