Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mika Aaltola puhui eilen vaalipanelissa kieltä, jota äänestäjä ei ymmärrä. Ymmärsikö itsekään

Vierailija
17.08.2023 |

Ei mennyt oikein hyvin. Hän teki monesta kysymyksesä "elämää suurempaa" ja hänen ajatus ja puhe rönsyili niin korkealentoisesti, että ajatus hukkui matkan varrella.

Kommentit (545)

Vierailija
101/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle ehdokkaana oleminenkin on kansainvälinen meriitti.

Omien sanojensa mukaan, olihan hänellä suoranainen pakko asettua ehdolle, koska hänen kykynsä ovat niin ylivoimaisesti paremmat,kuin kenenkään muun ehdokkaan.

Jotenkin näin vaatimattomasti kuvasi itseään ja sai aikaan melkoisen somemylläkän.😂

Somemylläkän ihan aiheesta. Olihan tuo kuolematon lausahdus omasta erinomaisuudesta ja täydellinen kilpakumppanien aliarvioiminen. Olisko tollasta käyttäytymistä hyväksytty noilta muilta. Aaltola on erittäin arvaamaton tyyppi, ties millainen diktaattori hänestä kehkeytyisi presidenttinä. Suorastaan pelottava. Lisänä tietenkin lapselliset runolliset ilmaisut ja ihme romantisointi omasta lapsuudesta jossain köyhässä mökissä, siellä kai sitten elettiin niillä kuuluisilla nauriilla. Luuleeko tuo, että joku heltyy häntä äänestämään tuollaisella roskalla. Never ever.

Ei  Aaltola ole  elänyt  lapsuuttaan  köyhässä  mökissä.   Isä  professori   ja  äiti opettaja. Kyllä niiden palkalla  on  talon pystynyt ostamaan.

Eihän isä vielä silloin ollut proffa, kun Mika oli lapsi. Eiköhän tilanne olut sama, kuin monen muun nuoren perheen tuohon aikaan? Opiskeluista oli suuret velat maksettavana ja esim asuntoon oli vasta sitten mahdollisuus, kun opintolainat olivat maksettu takaisin.

Minä olen se, joka otin tämän asian esille. Minulle on yksihailee, millainen lapsuus aaltolalla on ollut. Ärsyttää vaan hänen tapansa pää kenossa katse kaukaisuuteen kohdistettuna tilittää näitä täysin asiattomasta horinoita.

Mihin tuolla pyrkii. Ärsyttävä.

Vierailija
102/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaltolan myöhäisen iän pariutuminen ja isäksi vasta nyt rupeaminen on muuten outoa.

Tulee ihan jopa tunne, että hän on Suomelle suunniteltu Zelensky-hahmo eli "raikas mies politiikan ulkopuolelta". Ja sitten maan arvojohtajana hän vie meidät myös uhraamaan verta Venäjän heikentämiseksi. Taustavaikuttajina sotateollisuus ja jenkkilä.

Toivottavasti tähän mieheen ei äänestäjät haksahda. Kovin suunnitellulta tuntuu koko hahmo ihanine tuoreine perhe-elämineen. Etenkin kun tätä yksityistä elämää pitää julkisuuteen jakaa niin paljon, että vaikuttaa se julkisuus olevan kuitenkin sitä perhettä tärkeämpää.

Uskon, että sua Aaltola ahdistaa. Se nimittäin on uhka Pekalle.

Äänestän oikeistoa. Olen todella konservatiivinen. Mm. abortista ajatukseni ovat varmaan aika samanlaiset kuin uskovaisella Aaltolalla: pidän periaatteessa murhana.

Valehtelijatutkani vain hälyttää ja kovaa Aaltolan suhteen.

Yleensä olen ihmisarvioissa oikeassa. Aika monet myöhemmin paljastuneet hämäryydet olen aistinut ennalta.

Et kunnioita naisten oikeuksia? Tiesitkö, että maissa joissa abortti on laiton, tyttöjä ja naisia kuolee jatkuvasti laittomiin abortteihin. Irlannissa lääkärit eivät auttaneet luonnollisen keskenmenon saanutta naista, (hän olisi tarvinnut kaavinnan) koska pelkäsivät syytteitä. Näin hänet sitten jätettiin vain kuolemaan. 

Abortin kieltämisellä on ollut tällainenkin vaikutus, että naiset eivät saa tarvitsemaansa terveydenhuoltoa.

En voisi todellakaan äänestää Aaltolaa.

En minäkään. Abortin kieltäminen on vaarallista ja polkee naisten oikeuksia. Ilmeisesti näitä abortin kiellon kannalla olevia ei kiinnosta pätkääkään naisten fyysinen eikä psyykkinen terveys.

No voi sentään.  Tutustu ensin onko abortti asia yleensäkkään preidentin toimialaan kuuluvaa?  EI ole. Toisekseen oletat, vain siksi että sinusta konservatismi tuo mukanaan amerikkalaisten pahimmat älymölöt. EI tuo.  Suomi on suomi ja suomena pysyy.  Tiktok sukupolvi on lyhytnäköistä ekoismia. Tutustu oikeaan demokratiaan ja mitä se merkitsee. Lue mitkä asiat suomessa ovat presidentin toimialaa.

ps. mitä mieltä Aaltola on abortista en tiedä. Kuitenkaan sillä ei ole merkitystä suomen lainsäädännön kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien sanojensa mukaan, olihan hänellä suoranainen pakko asettua ehdolle, koska hänen kykynsä ovat niin ylivoimaisesti paremmat,kuin kenenkään muun ehdokkaan.

Jotenkin näin vaatimattomasti kuvasi itseään ja sai aikaan melkoisen somemylläkän.😂

Somemylläkän ihan aiheesta. Olihan tuo kuolematon lausahdus omasta erinomaisuudesta ja täydellinen kilpakumppanien aliarvioiminen. Olisko tollasta käyttäytymistä hyväksytty noilta muilta. Aaltola on erittäin arvaamaton tyyppi, ties millainen diktaattori hänestä kehkeytyisi presidenttinä. Suorastaan pelottava. Lisänä tietenkin lapselliset runolliset ilmaisut ja ihme romantisointi omasta lapsuudesta jossain köyhässä mökissä, siellä kai sitten elettiin niillä kuuluisilla nauriilla. Luuleeko tuo, että joku heltyy häntä äänestämään tuollaisella roskalla. Never ever.

Ei  Aaltola ole  elänyt  lapsuuttaan  köyhässä  mökissä.   Isä  professori   ja  äiti opettaja. Kyllä niiden palkalla  on  talon pystynyt ostamaan.

Eihän isä vielä silloin ollut proffa, kun Mika oli lapsi. Eiköhän tilanne olut sama, kuin monen muun nuoren perheen tuohon aikaan? Opiskeluista oli suuret velat maksettavana ja esim asuntoon oli vasta sitten mahdollisuus, kun opintolainat olivat maksettu takaisin.

Tuo on totta, itse pikkusen Aaltolaa nuorempana muistan miten tiukkaa meillä oli, vaikka vanhemmilla oli yliopistotutkinnot, tai äidillä vielä opinnot kesken lasten saamisten takia. Asuttiin pienessä kaksiossa, vanhemmat ja kaksi lasta. Tosi köyhää meillä oli monta vuotta juuri opintolainojen maksamisen takia.

Ei tehty matkoja, ei ollut autoa. Omistusasunto saatiin vasta -80 luvun alussa, kun olin jo 10-vuotias.

Vierailija
104/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät kuin vähä-älyisellä. Lähekkäin. Suusta tulee typerää juttua. Keksii lennosta ja aihe rönsyilee.

Vierailija
105/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, joka otin tämän asian esille. Minulle on yksihailee, millainen lapsuus aaltolalla on ollut. Ärsyttää vaan hänen tapansa pää kenossa katse kaukaisuuteen kohdistettuna tilittää näitä täysin asiattomasta horinoita.

No miksi katsot sellaista? En ole mitään Aaltolan tilityksiä katsellut, vaan miten hän on asiantuntijana esiintynyt Ukrainan sodan kommentaattorina.

Vierailija
106/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola on jenkkien valinta. Epäaito maksettu näyttelijä, joka ei aja suomen etua. Vain typerys ei tajua kuviota. Hän on PUPPET!

Vierailija
107/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaltolan myöhäisen iän pariutuminen ja isäksi vasta nyt rupeaminen on muuten outoa.

Tulee ihan jopa tunne, että hän on Suomelle suunniteltu Zelensky-hahmo eli "raikas mies politiikan ulkopuolelta". Ja sitten maan arvojohtajana hän vie meidät myös uhraamaan verta Venäjän heikentämiseksi. Taustavaikuttajina sotateollisuus ja jenkkilä.

Toivottavasti tähän mieheen ei äänestäjät haksahda. Kovin suunnitellulta tuntuu koko hahmo ihanine tuoreine perhe-elämineen. Etenkin kun tätä yksityistä elämää pitää julkisuuteen jakaa niin paljon, että vaikuttaa se julkisuus olevan kuitenkin sitä perhettä tärkeämpää.

Äänestän oikeistoa. Olen todella konservatiivinen. Mm. abortista ajatukseni ovat varmaan aika samanlaiset kuin uskovaisella Aaltolalla: pidän periaatteessa murhana.

Yleensä olen ihmisarvioissa oikeassa. Aika monet myöhemmin paljastuneet hämäryydet olen aistinut ennalta.

Et kunnioita naisten oikeuksia? Tiesitkö, että maissa joissa abortti on laiton, tyttöjä ja naisia kuolee jatkuvasti laittomiin abortteihin. Irlannissa lääkärit eivät auttaneet luonnollisen keskenmenon saanutta naista, (hän olisi tarvinnut kaavinnan) koska pelkäsivät syytteitä. Näin hänet sitten jätettiin vain kuolemaan. 

Abortin kieltämisellä on ollut tällainenkin vaikutus, että naiset eivät saa tarvitsemaansa terveydenhuoltoa.

Onko Aaltola kertonut mielipiteensä abortista, ei tietääkseni?

On puhunut aiheesta mm. Kirkko & Koti lehdessä.

http://www.kirkkojakoti.fi/elama/uskonnon-merkitys-vain-kasvaa/

Artikkeli " Uskonnon merkitys vain kasvaa:"

Tällaiset kysymykset liittyvät Aaltolan mukaan maallisen ja pyhän erotteluun julkisessa elämässä. Mitä pitäisi pitää pyhänä? Mitkä tulisi jättää rauhaan?

Aborttikysymys liittyy paljolti käsitykseen elämästä pyhänä lahjana. Samassa yhteydessä perhe heteronormatiivisesti määriteltynä nähdään lapsen elämän takeena. Vastustetaan avioliiton moninaisempia tulkintoja. Käsitetään, että perheen perinteiset määritelmät ovat keskeisiä ja luonnollisia osia terveelle ja hyveelliselle yhteisölliselle elämälle.

Pluralistinen liberalismi puolestaan kokee tasa-arvoisuuden ja ihmisoikeudet hyveellisen elämän lähtökohtana:

Tasa-arvoisuus ja ihmisoikeudet ovat tavallaan pyhiä asioita pluralistille. Valistuksen ajan hengessä kyseenalaistetaan avoimesti kristilliset käsitykset pyhyydestä.

Aaltola jättää puheensa sopivan epämääräiseksi kuten tapansa mukaan. Mutta voi miettiä, kummalla kannalla hän on, kun tällaisia mietteitä tuo esille julkisesti uskonnollisessa lehdessä.

Vierailija
108/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät kuin vähä-älyisellä. Lähekkäin. Suusta tulee typerää juttua. Keksii lennosta ja aihe rönsyilee.

Aika ala-arvoista tekstiä toisen ulkonäöstä.

Se tekee mitättömäksi kaiken muunkin sanomisesi.

Vierailija
109/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltola on jenkkien valinta. Epäaito maksettu näyttelijä, joka ei aja suomen etua. Vain typerys ei tajua kuviota. Hän on PUPPET!

Olen alkanut epäillä tätä. Kun puheet ovat kuin googlella ohjelmoidulla puppugeneraattorilla, joka ei osaa kunnolla suomea.

Vierailija
110/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hämärää tuossa tyypissä todentotta on. Onko päätetty et vie suomen sotaan vai mikä?

Vierailija
111/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mediassa tuo paneli oli? Löytyykö tallenne linkki?

linkki (videossa esiintyy pätkimistä)

Videosta on näköjään editoitu kohtia pois.

Onko alkuperäinen jossain saatavilla?

Vierailija
112/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti  opettaja  ja  jos   isästä  tullut  proffa jossain vaiheessa, joka asia  viittaa  siihen, että  ihan  hyvä  koulutus,  ei  elämä  ole voinut  olla  kovin köyhää tavalliseen   suomalaiseen  verrattuna. Vanahsen isä  on  proffa   eikä hän  ole koskaan  valittanut  eläneensä  köyhänä  jossain  mökissä.

Itse  maksoin 4  velkaa  nuoruusvuosina,  talolainasta  oli  18 %  korkoa,  mutta  talossa asuttiin ei  mökissä.

Vierailija
113/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, itse pikkusen Aaltolaa nuorempana muistan miten tiukkaa meillä oli, vaikka vanhemmilla oli yliopistotutkinnot, tai äidillä vielä opinnot kesken lasten saamisten takia. Asuttiin pienessä kaksiossa, vanhemmat ja kaksi lasta. Tosi köyhää meillä oli monta vuotta juuri opintolainojen maksamisen takia.

Ei tehty matkoja, ei ollut autoa. Omistusasunto saatiin vasta -80 luvun alussa, kun olin jo 10-vuotias.

Et kuitenkaan  asunut  köyhässä  mökissä.

Vierailija
114/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto toi tärkeitä asioita esille vaalipaneelissa:

Haavisto nosti esiin Saudi-Arabiassa pidetyn kokouksen, johon myös Kiina osallistui. Kokous oli tärkeä myös Olli Rehnin mielestä.

Se oli aika mittava diplomaattinen viesti Venäjälle, että näin suuri ryhmä maita yhdessä, näin erilaisia maita, etsii ratkaisua sen rauhansuunnitelman pohjalta joka [Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyillä] on ollut. Mielestäni tämä on oikea suunta ja sitä Suomen on tuettava, Haavisto sanoi.

Haaviston mukaan diplomatia on ollut koko ajan käytössä Venäjän hyökkäyssodan aikana.

Kolme asiaa on ollut sellaista, joista on pystytty sopimaan. Ensin nämä viljakuljetukset, jotka tosin nyt ovat pysähtyneet. Sitten sotavankien vaihto ja kolmantena Zaporižžjan ydinvoimalan turvallisuustilanne, jossa kansainvälinen atomienergiajärjestö on pystynyt toimimaan. On erittäin tärkeä, että diplomaattisia kanavia on olemassa.

Haavisto etsii asiallisesti ratkaisua, pitäen pään kylmänä. Nuo viljakuljetukset ovat äärimmäisen tärkeä asia Ukrainan taloudelliselle selviämiselle, maatalousmaa kun on. Sen lisäksi on tärkeää, että Afrikan maat saavat ostamansa viljan, jotta myös lännen suhteen Afrikkaan säilyvät hyvänä.

Muuten ne saattavat ajautua tukemaan Venäjää tai Kiina.

Zelenskyn suunnitelmien mukaan varmaan hyvä edetä.

Tämän tyyppistä asiaosaamista minä odotan presidentiltä.

http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/mika-aaltola-suomessa-harhakuvia…

Vierailija
115/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Aaltola ole täyskiellon kannalla, älä nyt valehtele.

Eikä presidentillä ole moisiin kysymyksiin suomessa valtaa, ne ovet eduskunnan ja hallituksen välisiä.  Ota asioista selvää ennenkuin äriset.

Presidentti on arvojohtaja.

Olen lukenut Aaltolan tekstejä ihan tarpeeksi. Tyyppi matkii ajattelussaan, puheessaan ja kirjoittelussaan sellaista taantumuksellista jenkkityyliä, joka ei istu Suomeen. Muutenkin hänessä on jotain selittämätöntä hämärää, joka vaivaa minua.

Hän on ehdokkaista ainut, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta politiikasta.

Monet jotka kannattavat häntä, eivät ole ottaneet selvää hänen arvomaailmastaan. 

Just tämä on itseäkin vaivannut melkein siitä lähtien kun Aaltola alkoi jatkuvasti olla esillä televisiossa ja lehtien palstoilla. Siinä tyypissä on jotain joka tekee hänet vastenmieliseksi itselle.

Olen samaa mieltä myös taantumuksellisesta jenkkityylistä.

Vierailija
116/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain hämärää tuossa tyypissä todentotta on. Onko päätetty et vie suomen sotaan vai mikä?

Olisiko palkattu vaaleihin showmieheksi, jotta hän söisi ääniä Halla-Aholta? Ehkä joku pelkää, että Hallasta tulisi pressa, vaikka hän on oikeasti vain pienen porukan suosikki. ( eivätkä tämän fanit mitenkään automaattisesti mene Aaltolaa äänestämään) Ehkä on myös niitä homofoobikkoja, jotka siitä syystä nostivat Aaltolan, koska eivät hyväksy Pekka Haaviston siviilisäätyä.

Vierailija
117/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Aaltola kertonut mielipiteensä abortista, ei tietääkseni?

On puhunut aiheesta mm. Kirkko & Koti lehdessä.

http://www.kirkkojakoti.fi/elama/uskonnon-merkitys-vain-kasvaa/

Artikkeli " Uskonnon merkitys vain kasvaa:"

Tällaiset kysymykset liittyvät Aaltolan mukaan maallisen ja pyhän erotteluun julkisessa elämässä. Mitä pitäisi pitää pyhänä? Mitkä tulisi jättää rauhaan?

Aborttikysymys liittyy paljolti käsitykseen elämästä pyhänä lahjana. Samassa yhteydessä perhe heteronormatiivisesti määriteltynä nähdään lapsen elämän takeena. Vastustetaan avioliiton moninaisempia tulkintoja. Käsitetään, että perheen perinteiset määritelmät ovat keskeisiä ja luonnollisia osia terveelle ja hyveelliselle yhteisölliselle elämälle.

Pluralistinen liberalismi puolestaan kokee tasa-arvoisuuden ja ihmisoikeudet hyveellisen elämän lähtökohtana:

Tasa-arvoisuus ja ihmisoikeudet ovat tavallaan pyhiä asioita pluralistille. Valistuksen ajan hengessä kyseenalaistetaan avoimesti kristilliset käsitykset pyhyydestä.

Aaltola jättää puheensa sopivan epämääräiseksi kuten tapansa mukaan. Mutta voi miettiä, kummalla kannalla hän on, kun tällaisia mietteitä tuo esille julkisesti uskonnollisessa lehdessä.

Luin koko jutun ja minusta hän ei  avannut henkilökohtaisia ajatuksiaan, vaan pyöritteli asioita tutkijan tapaan.

Vierailija
118/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tuosta aloituksesta mitään.

Vierailija
119/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtiomiesmäisin oli rehellisesti sanottuna esiintymisessään Rehn. Enkä edes haluaisi näin olevan, sanon pakon edessä.

Sama ajatus.  Halla-aho on älykkyydestään huolimatta aina ihan hukassa olevan oloinen.  Haavisto on semmoinen "liukas ja jotenkin jotain", Aaaltla ei ollut tilateessa kotonaan.

Rehn oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan. En hauaisi, mutta joo, jos noista 4 on pakko, jäjelle jää Rehn ja Aaltola.  Urpilainen pudottaa itsensä (valitettavasti) kun tulee kilpaan vasta marraskuussa. Olisi edes sanonut Lokakuun alussa. Stubbia ei suomalaiset jaksa.

Stubbia jaksaa erinomaisen hyvin tämä suomalainen. Stubb on täysin omassa kategoriassaan, täydellinen valinta presidentiksi.

Minulla on Stubista mielikuva, että hän kokee itsensä eurooppalaiseksi eikä suomalaiseksi.

Eikä sellainen sovi presidentille.

Sopii eurooppalaisen maan presidentiksi, joka ensisijaisesti työskentelee toisten Euroopan maiden kanssa.

Vierailija
120/545 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Aaltola ole täyskiellon kannalla, älä nyt valehtele.

Eikä presidentillä ole moisiin kysymyksiin suomessa valtaa, ne ovet eduskunnan ja hallituksen välisiä.  Ota asioista selvää ennenkuin äriset.

Presidentti on arvojohtaja.

Olen lukenut Aaltolan tekstejä ihan tarpeeksi. Tyyppi matkii ajattelussaan, puheessaan ja kirjoittelussaan sellaista taantumuksellista jenkkityyliä, joka ei istu Suomeen. Muutenkin hänessä on jotain selittämätöntä hämärää, joka vaivaa minua.

Hän on ehdokkaista ainut, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta politiikasta.

Monet jotka kannattavat häntä, eivät ole ottaneet selvää hänen arvomaailmastaan. 

Enemmän hänellä on politiikasta tietoa kuin esim Ahtisaarella oli. Onhan hän toiminut nimenomaan asiantuntijana UPI:ssa, jonka asiantuntijuutta mm poliitikot käyttävät.