Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kumppanin kanssa teette iltaisin ja vkl?

Vierailija
16.08.2023 |

Itse ollut 10v nyt yksin ja sitä edelliset 10v exä istui kaikki illat koneella ja mä hoidin lapsia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelen arkipäivät ja mies yrittäjänä. Auttelen miehen omistamassa liikkeessä myös mukana välillä ja teen itse koruja lisämyyntiin. Ajellaan lämpimillä keleillä avoautolla ja miehen moottoripyörällä, matkustellaan suomessa ja ulkomailla, ulkoillaan, käydään kuntosalilla, katsellaan sarjoja ja leffoja, elokuvissa, ravintoloissa syömässä ja kokkaillaan kotona yhdessä tai toinen toiselle. Monipuolista seksiä harrastamme päivittäin 2-4krt edelleen, molemmat rakastamme sitä ja on ihan parasta:D Lapsia emme (miehelle ne kävisivät mutta rakastan liikaa olla jaa touhuta kahdestaan vapaasti) ja yhdessä ollaan oltu 3v. Mies on paras ystäväni sen lisäksi että on elämäni rakkaus.

Vietetään aikaa myös erikseen välillä omissa jutuissa ja harrastuksissa.

Vierailija
22/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan omillamme, joten näemme viikonloppuisin ja lomilla. Yleensä käymme pitkillä kävelyillä, teemme ruokaa, katsomme urheilua telkkarista tai leffoja/sarjoja suoratoistopalvelusta. Vietämme teemaviikonloppuja, viimeksi pidimme rapujuhlat. Tai katsomme jonkun leffan, jonka teeman mukaisesti sitten teemme ruokaa.

Joka viikonloppu ei tarvitse olla mitään erityistä ohjelmaa.

Joskus käymme leffassa, museossa tai näyttelyissä, tai keskustassa pyörimässä muuten vaan (asumme pk-seudulla). Kirjakauppoja tulee kuluttua lähes joka viikonloppu. Muutaman kerran vuodessa varaamme hotellin viikonlopuksi, joko ihan lähistöltä tai jostain muusta kaupungista. Käymme myös urheilutapahtumissa ja konserteissa. Kesällä vuokraamme aina mökin pariksi viikoksi. Ulkomailla on käyty paljon, mutta viime vuosina se on jäänyt (Tukholmaa ei lasketa).

Yhdessä on oltu jo 15 vuotta, ja kivaa on edelleen.

Ettekö te piiloita lihaa koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan kumpikin koneillamme, toinen toisessa päässä asuntoa. Välillä keitetään iltatee ja lenkitetään koira. Yleensä jompi kumpi (=minä), toisinaan yhdessä. Mies katsoo jotain sarjaa koneeltaan yleensä, itse pyörin netissä. Fb-myyntiryhmissä ja tällä palstalla , toisinaan yliksellä ja muualla

Vierailija
24/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasta alle kolmen vuoden suhde, mutta illat harrastetaan seksiä.

Viikonloppuisin keikoilla, teatterissa etc.

Vierailija
25/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään vältellä toisiamme.

Vierailija
26/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä kirjoitusvirhe, Lapsia emme siis hanki*** Mulle riittää mun kummipoika Ihana 6v joka on meillä välillä yökylässä ja vietetään aikaa myös molempien perheiden kanssa yleensä syöminkien merkeissä😊 terkuin 22

Niin joo ja rakastan huvipuistoja, toissapäivänä oltiin lintsillä kahdestaan ja vinkkinä vielä että kannattaa mennä sinne koulujen alettua, kaikkiin laitteisiin pääsi suoraan jonottamatta vaikka sää oli huippu.

Vierailija
27/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumme telkkarin ääressä, vaimo toisessa ja meikäläinen toisessa päässä ja selaamme puhelimiamme, lapsi huutaa joskus vessassa, se vähä on häirinny ja tullu riitaa vaimon kanssa kumpi menee.

Vierailija
28/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen sinkku. Kuulostaa tekemiset niin teennäisiltä.

Sano elä muuta 🤢

Vierailija
29/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen :) 

Siis tuosta seksistä

Vierailija
30/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaa, pussataa, urheillaan kimpassa ja naida naksautellaan.

Aina yhtä huvittavaa lukea tällaisia kun samaan aikaan se, että kirjoittelet tälle palstalle, kumoaa kommenttisi.

(Ai niin, tietysti satuit vain olemaan täällä juuri nyt juuri tämän ketjun aikaan sillä aikaa, kun miehesi on pesemässä hampaitaan ;-DDD)

Vierailija
31/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaan yhdessä vauva ja kotihommat. Sitten kaadutaan sänkyyn. Ei tässä mitään parisuhdeaikaa ehdi elämään.

Vierailija
32/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan omillamme, joten näemme viikonloppuisin ja lomilla. Yleensä käymme pitkillä kävelyillä, teemme ruokaa, katsomme urheilua telkkarista tai leffoja/sarjoja suoratoistopalvelusta. Vietämme teemaviikonloppuja, viimeksi pidimme rapujuhlat. Tai katsomme jonkun leffan, jonka teeman mukaisesti sitten teemme ruokaa.

Joka viikonloppu ei tarvitse olla mitään erityistä ohjelmaa.

Joskus käymme leffassa, museossa tai näyttelyissä, tai keskustassa pyörimässä muuten vaan (asumme pk-seudulla). Kirjakauppoja tulee kuluttua lähes joka viikonloppu. Muutaman kerran vuodessa varaamme hotellin viikonlopuksi, joko ihan lähistöltä tai jostain muusta kaupungista. Käymme myös urheilutapahtumissa ja konserteissa. Kesällä vuokraamme aina mökin pariksi viikoksi. Ulkomailla on käyty paljon, mutta viime vuosina se on jäänyt (Tukholmaa ei lasketa).

Yhdessä on oltu jo 15 vuotta, ja kivaa on edelleen.

Ettekö te piiloita lihaa koskaan?

Pitääkö se jotenkin erikseen mainita?

Vierailija
33/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teitte korona rajoitusten aikaan milloin suhteenne on alkanut?

Vierailija
34/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään pihahommia, tavataan ystäviä, ulkoillaan, käydään uimassa, kaupassa, leffassa, ravintolassa, jätskillä, kuskataan lapsia, katsotaan netflixiä, tehdään ruokaa, liikutaan, tehdään yleensä aina jotain yhdessä puolison kanssa tai perheenä.

Vierailija
35/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen :) 

Siis tuosta seksistä

Aivan varmasti olet puutteessa kun vastailet itsellesi.

Vierailija
36/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies räplää olohuoneessa kännykkää. Minä räplään makuuhuoneessa itseäni.

Vierailija
37/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panaskellaan, syödään ja katotaan telkkua.

Vierailija
38/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidetaan yhdessä vauva ja kotihommat. Sitten kaadutaan sänkyyn. Ei tässä mitään parisuhdeaikaa ehdi elämään.

Ei ehdi nettiin koskaan.

Vierailija
39/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaan yhdessä sarjoja, leffoja, käydään ulkoilemassa, kaupassa, tehdään ruokaa, hoidetaan lapset yleensä joka toinen ilta on ns omaa aikaa ja joka toinen vietetään yhdessä. Käyn lenkillä, luen kirjaa, mies käy salilla tai golfaamassa. Iltaisin yleensä tehdään iltapala kuitenkin yhdessä ja köllötellään vierekkäin.

Normaalia arkea. :)

Vierailija
40/45 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään lenkillä, kavereilla, katotaan leffoja, tehdään ruokaa ja lähes päivittäin harrastetaan seksiä, ollaan oltu yhdessä 2 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän