Ulkonäköön vaikuttava sairaus, voisitko kuvitella
suhdetta ihmisen kanssa, jolla on esim.jokin ihosairaus (paha akne, vitiligo), näkyviä vammoja (arpia, palovammoja) tai vaikka kasvohalvaus?
Rehellisesti.
Kommentit (11)
Puolisollani on psoriasis. Nuorena ollut myös akne, josta on jäänyt arpia.
Itselläni on "sairaus", joka vaikuttaa käyttäytymiseen. (Eikös se ole vielä pahempi turn off, kuin ihosairaudet?)
Voisin kuvitella. Itselläni on arpia kasvoissa ja mietin, olisiko jotain keinoa niiden poistamiseen. Muiden arvet eivät minua haittaa, enkä niitä välttämättä edes huomaisi.
Perussuomalaisuus.
Aiheuttaa myös aivojen harmaan aineen katoa, hallitsematonta nylkytystä ja ihon kalvakoitumista. Silmissä tyhjä katse.
Kyllä. Kun aloin seurustella mieheni kanssa, hänellä oli todella paha akne. Itselläni oli "vain" keskivaikea. Miehelläni on myös vitiligo. Valkoiset läikät lisääntyvät koko ajan. Ei haittaa yhtään.
Ei se kasvohalvauskaan olisi mikään ongelma ainakaan ulkonäöllisesti (en tiedä, onko siitä jotain muuta isoa haittaa ihmiselle itselleen).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kun aloin seurustella mieheni kanssa, hänellä oli todella paha akne. Itselläni oli "vain" keskivaikea. Miehelläni on myös vitiligo. Valkoiset läikät lisääntyvät koko ajan. Ei haittaa yhtään.
Ei se kasvohalvauskaan olisi mikään ongelma ainakaan ulkonäöllisesti (en tiedä, onko siitä jotain muuta isoa haittaa ihmiselle itselleen).
Mulla on vitiligo, joten alapää on väritykseltään lehmä, osa karvoista valkoisia, osa mustia ja iho osittain valkoinen/ruskea/normaalin ihon värinen ja siinä vielä roikkuvat häppärit. Juuei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vitiligo, joten alapää on väritykseltään lehmä, osa karvoista valkoisia, osa mustia ja iho osittain valkoinen/ruskea/normaalin ihon värinen ja siinä vielä roikkuvat häppärit. Juuei.
En usko että haittaisi 99,99% ainakaan miehistä.
Mun eksälläni oli vitiligo. Ei sen takia eroa tullut.
Yksi mies kuvaili mulle joskus seksikumppaniaan, jolla oli onnettomuudesta isot arvet. Hänen mielestään ne arvet olivat ihania, kun niitä pystyi sormella seuraamaan iholla kuin viivoja.
Eli ei kaikille ole isotkaan vammat rumia.
Mulla on sairaus joka pitää minut nuoren näköisenä. Kaikki ihmettelee, mutta en sano syytä. N59.
Kyllä voisin. Itselläni on vammoja, jotka eivät näy päällepäin (onnettomuudesta). Minulle ihmisen sisin ratkaisee, ei ulkonäkö.