Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä vaihdevuosissakin "pitää" olla vielä halukas?

Vierailija
16.08.2023 |

Tiedättehän ne kaikki jutut "Seksi voi jatkua elämän loppuun asti", "Maija löysi seksuaalisuutensa vaihdevuosien jälkeen", "Miksi vaihdevuosi-ikäiset eivät hae apua seksiin", "Seksin ei tarvitse loppua vaihdevuosiin", "Vaihdevuosissa seksi on ihana mahdollisuus". Entä jos onkin tyytyväinen siihen, että seksi loppui eikä kaipaa sitä pätkääkään? Tuskin olen ainut. Sanotaan, että halukkaat vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat tabu, mutta todellisuudessa heistä on mediassa jatkuvasti juttuja. Koskaan ei kirjoiteta naisista, jotka eivät seksiä enää kaipaakaan eivätkä ole kokeneet mitään "seksuaalista herätystä" neli- tai viisikymppisenä.

Kommentit (2165)

Vierailija
1041/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikein riitelette?

Todetaan kuinka paskoja miehet ovat. Ei se ole riitelyä.

Vierailija
1042/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt vähän tuota, kun isokin osa ehdottaa sitä, että parisuhteessa halullisen pitäisi saada oikeus hakea seksinsä mistä huvittaa. Miksi? Eivätkö nämä halulliset osaa tyydyttää itseään vai miksi tarvitsevat toimitukseen toisen ihmisen?

Avatkaa tätä te, jotka haluatte hakea seksiä parisuhteen ulkopuolelta. Miksi ette riitä itsellenne?

Jos seksillä ei kerran ole mitään väliä niin miksi murehdit mistä toinen osapuoli hakee sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievää yleistystä. Totta ainakin isäsi kohdalla.

Vierailija
1044/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no sori vaan. Sävy vaikuttaa riitelyltä. En vaan vissiin ole tuohon tottunut.

Vierailija
1045/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt vähän tuota, kun isokin osa ehdottaa sitä, että parisuhteessa halullisen pitäisi saada oikeus hakea seksinsä mistä huvittaa. Miksi? Eivätkö nämä halulliset osaa tyydyttää itseään vai miksi tarvitsevat toimitukseen toisen ihmisen?

Avatkaa tätä te, jotka haluatte hakea seksiä parisuhteen ulkopuolelta. Miksi ette riitä itsellenne?

Eiköhän se himo kohdistu naiseen, eikä omaan k****n

Lopeta sinä syöminen ja tankkaa vitamiinit pillereinä ja IV:nä sokeri ja suolalioksena suoraan suoneen. Pärjäisit varmaan hyvin jonkin aikaa, muttei se syömistä voita.

Aika ontuva vertaus. Jos välttämättä haluat ruokaan vertailla niin ehkä sillein, että kumppanilla on allergia ja sen takia joudut muokkaamaan omia syömisiä ja huomioimaan allergian ruokaa tehdessä. 

Jos himo kohdistuu naiseen, miksi niin usein miehillä on ajatus "tärkeintä, että kaksi nauttii - minä ja muna"? :D Noh, ei kai siinä mitään, ukko himoaa avioliiton ulkopuolisia naisia. 

Jos naista ei kiinnosta olla himon kohteena niin eikös se ole ihan sama jos mies himoaa muita?

Eihän se ole naiselta pois, eikä sellainen asia joka häntä kiinnostaisi.

Vähän sama kun nainen päättäisi ettei käy uimassa, eikä mieskään saa mennä uimaan sen vuoksi.

Vierailija
1046/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haastat riitaa puhumalla isästäni?

Vierailija
1047/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistaa paremmin jos on halukas.

Vierailija
1048/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervekätinen nainen  ei miestä kaipaa, ja tervekätinen nainen saa milloin haluaa. Hyvä stressinhoitokeino ja pysyy hyvällä tuulella. Vaikka vaihdevuosissa.

Mieluummin näin kun yrittää vatkata juhlakuntoon miestä jolla ei seiso.

Se ettei kenelläkään miehellä seiso sun kanssasi ei johdu miehistä.

Vierailija
1049/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttää kaikki ne seksituputusjutut, vaikken tosiaankaan lue semmoisia, jokapuolella niitä otsikoita näkyy. Samoin näitä ihme mainoksia, tuotteista joita en todellakaan ole koskaan ostanut saati tarvinnut, joku liukuvoidekin, ei hyvää päivää. Tulee mieleen vain raiscaajat ja pakkosekstaajat siitä.

Seksistä on tehty jotain, mitä se ei ole. Siitä jankutetaan lakkaamatta ja ihmisten käsketään olemaan seksikkäitä. Miksi ihmeessä pitäisi tulla mieleen ensimmäisenä seksi, kun katsoo toisia ihmisiä? En minä ainakaan halua miettiä ihmisiä erilaisissa seksiasennoissa, koska ovat niin seksikkäästi pukeutuneita että tulisi sellainen kuva mieleen, vaikka ei todellakaan haluaisi. Yök.

Tämä on sitä samaa, että väitetään että ihmisessä on jotakin vialla, kun ei 50-100vuotiaana naiskentele itseään hengiltä.

Kyllä on luonnosta kauas vieraannuttu, jos tämmöistä pitää erikseen perustella ja selitellä seksuaalialan "asiantuntijoille"(jotka on muuten aina selvästi täysiä hörhöjä), miksei 50+ nainen sekstaile.

Täysin luonnollista.

Se taas on iljettävän luonnotonta, ihan pelkästään kun mielessä asian kuvittelee, että pari (50+) keski-ikäistä tai vanhusta(70+) harrastaa yhdyntää. Menee ihan kylmät väreet kun miettiikin, luonnotonta.

Mutta tietenkin sen ikäiset saa paneskella tyrät rytkyen, hirvittää vaan ajatuksenakin. 😬

Kuule, seksiä harrastetaan myös nautinnon vuoksi, ei pelkästään lastenteon. Itse asiassa lapsi on seksin sivutuote, paitsi niillä, jotka yrittämällä yrittävät.

Eivät naiset saa nautintoa seksistä

Mistä tiedät? Minä tiedän omasta kokemuksestani, että nautin erittäin paljon. Saan helposti orgasmin, useitakin.

Uskon palstan kokemuksia enemmän kuin jotain PervoPenaa joka esittää naista.

Vierailija
1050/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän haluttomuus oo enemmänkin vaihdevuosissa olevien miesten ongelma.

Vierailija
1051/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se himo kohdistu naiseen, eikä omaan k****n

Lopeta sinä syöminen ja tankkaa vitamiinit pillereinä ja IV:nä sokeri ja suolalioksena suoraan suoneen. Pärjäisit varmaan hyvin jonkin aikaa, muttei se syömistä voita.

Aika ontuva vertaus. Jos välttämättä haluat ruokaan vertailla niin ehkä sillein, että kumppanilla on allergia ja sen takia joudut muokkaamaan omia syömisiä ja huomioimaan allergian ruokaa tehdessä. 

Jos himo kohdistuu naiseen, miksi niin usein miehillä on ajatus "tärkeintä, että kaksi nauttii - minä ja muna"? :D Noh, ei kai siinä mitään, ukko himoaa avioliiton ulkopuolisia naisia. 

Jos naista ei kiinnosta olla himon kohteena niin eikös se ole ihan sama jos mies himoaa muita?

Eihän se ole naiselta pois, eikä sellainen asia joka häntä kiinnostaisi.

Vähän sama kun nainen päättäisi ettei käy uimassa, eikä mieskään saa mennä uimaan sen vuoksi.

No, henki tässä nyt on se, että jos nainen lopettaa seksin, niin se pitäisi olla miehelle aivan Ok kertailmoituksella.

Jos mies ei nyt aivan tähän tyydy, niin mies on sika ja naisvihamielinen.

Se ei oikein ole selvinnyt, miksi nämä "kuivahtaneet" naiset ylipäätänsä miehen kanssa suhteessa viihtyy.

Tää on vähän outo ketju, jossa ei ole päätä eikä häntää. Ilmeisesti kuohittu sika kelpaa kuitenkin elintasoa ylläpitämään.

Vierailija
1052/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli seksiin ei tule pakottaa, eikä seksittömyyteen tule pakottaa.

Näinkö on?

Miten seksittömyyteen voitaisiin pakottaa, kun jokaisella on oikeus erota ja lähteä suhteesta? Vapaudenriisto on tietenkin rikos. 

Tilastojen mukaan naiset lopettaa suhteen useimmin ja naiset pettää useimmin.

...kertoo incelien tietotoimisto I.D.I.O.T.

Sepä. Vaikka 70% lapsista onkin käenpoikasia, pettäminen tapahtuu yleensä miehen ja naisen kesken.

Vierailija
1053/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikean elämän eläneenä autismikirjolla olevana aseksuuaalina olen onnellinen edes siitä, että olen elänyt elämäni sinkkuna ja velana ja yrittänyt vältellä joutumista mihinkään tekemisiin vieraiden miesten kanssa. Yritän myös pukeutua peittävästi ja osoittaa kaikin tavoin haluavani olla rauhassa. Valitettavasti olen isorintainen ja isojen rintojen peittäminen on vaikeaa. Olen iloinen myös siitä, että olen pidättäytynyt kaikesta seksuaalisesta kanssakäymisestä, enkä myöskään aio koskaan sitä harjoittaa. Tunnen itseni toki syntiseksi, koska olen nähnyt seksuaalisia unia ja seksuaalista sisältöä ihan tavallisissa televisiosarjoissa ja elokuvissa. Haluaisin vain olla tuntematta ja oikeastaan näkemättäkään mitään seksuaalista. Elämässäni on riittänyt ongelmia ja vastoinkäymisiä. Nykyiselläänkin elämäni on todella kuormittavaa. Jos tähän olisi lisännyt vielä seksuaalisuuden ja sen harjoittamisen en olisi pystynyt yhtään mihinkään. Näin neljäkymppisenä tunnen itseni jo aika vanhaksikin. Tässä ei todellakaan enää mitään nuoria olla. En saanut itse valita syntymääni naiseksi ei- toivottuna lapsena tai niitä ankaria ja vaikeita olosuhteissa, joissa olen joutunut kasvamaan ja elämään. Mieluiten olisin syntynyt mieheksi, koska silloin elämäni olisi varmasti ollut helpompaa, mutta eipä sitäkään kysytty.

Ihmisen seksuaalisuus ylipäätään ihan kokonaisuudessaan on todella ällöttävää. Kaikkein ällöttävintä on heteromiesten seksuaalisuus, joka hallitsee yhä maailmaa. Miehet ovat seksuaalisuutensa vietävissä ja valmiit vaikka mihin päästäkseen vain toteuttamaan seksuaalisuuttaan, vaikka se aiheuttaakin paljon vahinkoa ja tuhoa. Jos miehet ajattelesivat enemmän järjellä libidonsa sijaan olisi maailma varmasti edes vähän parempi paikka. Miesten seksuaalisuutta ei myöskään ole kontrolloitu niin kuin naisen seksuaalisuutta. Vielä ei niin kovin kauan sitten kunnollisella naisella ei edes uskottu varsinaisesti olevan seksuaalisuutta, vaan ideaali oli sellainen aseksuaali. Seksuaalisuus liitettiin vain ns. huonoihin ja maksullisiin naisiin. Aseksuaalisuus taitaa olla miehillä olematonta, mutta naisilla oletettua yleisempää. Se on seksuaalisuuden muoto siinä missä muutkin. Kunpa yhä useampi uskaltaisi ympäristön ilmeisesti pakottamien heteroleikkien sijaan vaan olla tässäkin oma itsensä ja elää ihan sinkkuna ja velana. Tällä säästyisi jo paljolta.

Vierailija
1054/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö isäsi ole mies?

Vierailija
1055/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kukaan ihmettelee, että tulee vaihdetuksi nuorempaan naiseen? On niin katkeraa nillitystä @ap ja muut. 

Vierailija
1056/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi halukkaalta ei koskaan kysytä, että oletko ajatellut ettei kumppanisi ehkä enää niin haluaisi seksiä, mutta ei vain kehtaa sanoa sitä. 

Sen sijaan haluttomilta tivataan sivu tolkulla, että eihän kumppani voi mitenkään olla tyytyväinen. 

Eiköhän mies kertoisi sen tavalla tai toisella, jos ei haluaisi. Suostumustahan tiedustellaan joka ikinen kerta. Ellet sinä tee niin, suosittelen opettelemaan mitä pikimmin.

Eihän seksiin suostuminen välttämättä tarkoita, että sitä niin hirveästi haluaisi.

Oletko koskaan kuullut erektiosta?

ok veeti, nyt se sellainen juttu että erektio ei ole halusta kiinni.

Opit sen sitten aikanaan bilsantunneilla.

Vierailija
1057/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö isäsi ole mies?

Miksi haastat riitaa puhumalla isästäni.

Vierailija
1058/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tympii tuo jatkuva seksin tuputus. Kuulemma on jotain pahaa vikaa jollei koko ajan tee mieli, eli paheksutaan kauheasti jos seksi ei kiinnosta ja olisi heti hommattava jotain terapiaa ja hormoneita. Huoh.

Ne jotka haluaa harrastakoon ihan rauhassa vaikka satavuotiaaksi, mutta antakaa haluttomien olla rauhassa. Itse ajattelen kuinka ihanaa on kun halut on kadonneet. Johan kerkisinkin harrastaa tuota puuhaa ihan tarpeeksi kauan. Joskus kivaa, useimmiten haukotutti. Ei vaan sattunut omalle kohdalle kovin taitavia ja asialle omistautuneita kaksilahkeisia. Opettamisesta ei ollut apua asiaan. Kun ukkoa ei kiinnosta oppia uutta niin ei kiinnosta. Nyt sitten seksin sijaan voi harrastaa kaikkea muuta oikeasti mielenkiintoista.

Vierailija
1059/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikean elämän eläneenä autismikirjolla olevana aseksuuaalina olen onnellinen edes siitä, että olen elänyt elämäni sinkkuna ja velana ja yrittänyt vältellä joutumista mihinkään tekemisiin vieraiden miesten kanssa. Yritän myös pukeutua peittävästi ja osoittaa kaikin tavoin haluavani olla rauhassa. Valitettavasti olen isorintainen ja isojen rintojen peittäminen on vaikeaa. Olen iloinen myös siitä, että olen pidättäytynyt kaikesta seksuaalisesta kanssakäymisestä, enkä myöskään aio koskaan sitä harjoittaa. Tunnen itseni toki syntiseksi, koska olen nähnyt seksuaalisia unia ja seksuaalista sisältöä ihan tavallisissa televisiosarjoissa ja elokuvissa. Haluaisin vain olla tuntematta ja oikeastaan näkemättäkään mitään seksuaalista. Elämässäni on riittänyt ongelmia ja vastoinkäymisiä. Nykyiselläänkin elämäni on todella kuormittavaa. Jos tähän olisi lisännyt vielä seksuaalisuuden ja sen harjoittamisen en olisi pystynyt yhtään mihinkään. Näin neljäkymppisenä tunnen itseni jo aika vanhaksikin. Tässä ei todellakaan enää mitään nuoria olla. En saanut itse valita syntymääni naiseksi ei- toivottuna lapsena tai niitä ankaria ja vaikeita olosuhteissa, joissa olen joutunut kasvamaan ja elämään. Mieluiten olisin syntynyt mieheksi, koska silloin elämäni olisi varmasti ollut helpompaa, mutta eipä sitäkään kysytty.

Ihmisen seksuaalisuus ylipäätään ihan kokonaisuudessaan on todella ällöttävää. Kaikkein ällöttävintä on heteromiesten seksuaalisuus, joka hallitsee yhä maailmaa. Miehet ovat seksuaalisuutensa vietävissä ja valmiit vaikka mihin päästäkseen vain toteuttamaan seksuaalisuuttaan, vaikka se aiheuttaakin paljon vahinkoa ja tuhoa. Jos miehet ajattelesivat enemmän järjellä libidonsa sijaan olisi maailma varmasti edes vähän parempi paikka. Miesten seksuaalisuutta ei myöskään ole kontrolloitu niin kuin naisen seksuaalisuutta. Vielä ei niin kovin kauan sitten kunnollisella naisella ei edes uskottu varsinaisesti olevan seksuaalisuutta, vaan ideaali oli sellainen aseksuaali. Seksuaalisuus liitettiin vain ns. huonoihin ja maksullisiin naisiin. Aseksuaalisuus taitaa olla miehillä olematonta, mutta naisilla oletettua yleisempää. Se on seksuaalisuuden muoto siinä missä muutkin. Kunpa yhä useampi uskaltaisi ympäristön ilmeisesti pakottamien heteroleikkien sijaan vaan olla tässäkin oma itsensä ja elää ihan sinkkuna ja velana. Tällä säästyisi jo paljolta.

En tiedä, kuka tietää tai mitä luulee tietävänsä seksuaalisuudestani. En ole siitä kiinnostunut, mutta toisaalta aseksuaalisuuttani on pidetty aina täysin selvänä asiana, josta ei kuitenkaan ole koskaan puhuttu. Aikuisten asioiden kieltäminen oli kohdallani selkeä pidättäytymisen vaatimus vanhemmiltani. Jos olisi tullut ns. kaapista heterona olisi se suunnilleen tuhonnut maailman siinä, missä joillekin vanhemmille oman lapsen homoseksuaalisuus on vastaavaa. Sisarukseni muuten tuli ns. kaapista heterona ja se, että sisarukseni ei ollutkaan aseksuaali oli jo tuollainen järkytys. Täytyy toki myöntää, että sitä se oli itsellenikin.

En koe tarvetta julistaa näitä asioita koko maailmalle tai osallistua mihinkään Prideen. En myöskään koe kokeneeni syrjintää tämän takia. Olen kuitenkin myös työtön ja tämän asian haluaisin julistaa koko maailmalle. Juurikin Pride työttömät- tapahtumaa myös tarvittaisiin, sillä koen joutuneeni tahtomattani syvälle ns. kaappiin työttömänä ja myös juurikin työttömyyteni vuoksi olen kokenut syrjintää ja perustuslainkin vastaista kohtelua, mutta ketään se ei kiinnosta.

Vierailija
1060/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö isäsi ole mies?

Miksi haastat riitaa puhumalla isästäni.

Leikit hölmöä. Tapa tuokin ilmaista itseä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi