Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä vaihdevuosissakin "pitää" olla vielä halukas?

Vierailija
16.08.2023 |

Tiedättehän ne kaikki jutut "Seksi voi jatkua elämän loppuun asti", "Maija löysi seksuaalisuutensa vaihdevuosien jälkeen", "Miksi vaihdevuosi-ikäiset eivät hae apua seksiin", "Seksin ei tarvitse loppua vaihdevuosiin", "Vaihdevuosissa seksi on ihana mahdollisuus". Entä jos onkin tyytyväinen siihen, että seksi loppui eikä kaipaa sitä pätkääkään? Tuskin olen ainut. Sanotaan, että halukkaat vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat tabu, mutta todellisuudessa heistä on mediassa jatkuvasti juttuja. Koskaan ei kirjoiteta naisista, jotka eivät seksiä enää kaipaakaan eivätkä ole kokeneet mitään "seksuaalista herätystä" neli- tai viisikymppisenä.

Kommentit (2165)

Vierailija
1081/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikein riitelette?

Todetaan kuinka paskoja miehet ovat. Ei se ole riitelyä.

Mitä miehet edes tekee tässä ketjussa, tai vanhat himonussijat.

Oletteko lukeneet aloitusta yhtään, vai näittekö vain 'halukas' - sanan, ja se veti puoleensa kuin kakka kärpäsiä?

Vierailija
1082/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin 6-kymppisellä kosteus ja halut tallella luomusti? Eli, kun ei käytä hormonivalmisteita. En halua käyttää niitä syöpäriskin vuoksi. Virtsatietulehduksetkin ovat ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikein riitelette?

Todetaan kuinka paskoja miehet ovat. Ei se ole riitelyä.

Mitä miehet edes tekee tässä ketjussa, tai vanhat himonussijat.

Oletteko lukeneet aloitusta yhtään, vai näittekö vain 'halukas' - sanan, ja se veti puoleensa kuin kakka kärpäsiä?

Tiesitkö Veeti että myös miehillä on vaihdevuodet?

Vierailija
1084/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakin 6-kymppisellä kosteus ja halut tallella luomusti? Eli, kun ei käytä hormonivalmisteita. En halua käyttää niitä syöpäriskin vuoksi. Virtsatietulehduksetkin ovat ongelma.

Totta. Voisimme muutenkin lopettaa naisten tarpeettoman tukemisen lääketieteen avulla.

On tarkoitettu että osa kuolee lapsivuoteeseen. Samaten syöpähoidot on ihan turhia. Joko pysyy hengissä luomuna tai sitten ei.

Vierailija
1085/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tympii tuo jatkuva seksin tuputus. Kuulemma on jotain pahaa vikaa jollei koko ajan tee mieli, eli paheksutaan kauheasti jos seksi ei kiinnosta ja olisi heti hommattava jotain terapiaa ja hormoneita. Huoh.

Ne jotka haluaa harrastakoon ihan rauhassa vaikka satavuotiaaksi, mutta antakaa haluttomien olla rauhassa. Itse ajattelen kuinka ihanaa on kun halut on kadonneet. Johan kerkisinkin harrastaa tuota puuhaa ihan tarpeeksi kauan. Joskus kivaa, useimmiten haukotutti. Ei vaan sattunut omalle kohdalle kovin taitavia ja asialle omistautuneita kaksilahkeisia. Opettamisesta ei ollut apua asiaan. Kun ukkoa ei kiinnosta oppia uutta niin ei kiinnosta. Nyt sitten seksin sijaan voi harrastaa kaikkea muuta oikeasti mielenkiintoista.

Sama, vaikka kohdalle on sattunut useitakin taitavia miehiä. Avain onkin juuri tuo, että paneskelusta läpeensä vuosikymmenestä toiseen innoissaan kiinnostunut, ja sitä tärkeimpänä asiana elämässään pitävä EI TIEDÄ muusta. Kun ei tiedä millaista on kun saa olla haluista vapaa, niin sellaisen on mahdotonta ottaa asiaan oikeastaan mitään älyllisesti järkevää kantaa, kun pääkopassa takoo vain jatkuva panetus, eikä muusta ole kokemusta. 

Mutta sellaisiahan nämä ketjut yleensä ovat, että asiasta mitään tietämättömät tulevat vänkäämään toistaitoisina aidan seipäistä, ja vastapuoli lähtee siihen vänkäämiseen mukaan.

Vierailija
1086/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt vähän tuota, kun isokin osa ehdottaa sitä, että parisuhteessa halullisen pitäisi saada oikeus hakea seksinsä mistä huvittaa. Miksi? Eivätkö nämä halulliset osaa tyydyttää itseään vai miksi tarvitsevat toimitukseen toisen ihmisen?

Avatkaa tätä te, jotka haluatte hakea seksiä parisuhteen ulkopuolelta. Miksi ette riitä itsellenne?

Eiköhän se himo kohdistu naiseen, eikä omaan k****n

Lopeta sinä syöminen ja tankkaa vitamiinit pillereinä ja IV:nä sokeri ja suolalioksena suoraan suoneen. Pärjäisit varmaan hyvin jonkin aikaa, muttei se syömistä voita.

Aika ontuva vertaus. Jos välttämättä haluat ruokaan vertailla niin ehkä sillein, että kumppanilla on allergia ja sen takia joudut muokkaamaan omia syömisiä ja huomioimaan allergian ruokaa tehdessä. 

Jos himo kohdistuu naiseen, miksi niin usein miehillä on ajatus "tärkeintä, että kaksi nauttii - minä ja muna"? :D Noh, ei kai siinä mitään, ukko himoaa avioliiton ulkopuolisia naisia. 

Jos naista ei kiinnosta olla himon kohteena niin eikös se ole ihan sama jos mies himoaa muita?

Eihän se ole naiselta pois, eikä sellainen asia joka häntä kiinnostaisi.

Vähän sama kun nainen päättäisi ettei käy uimassa, eikä mieskään saa mennä uimaan sen vuoksi.

Ei mua ainakaan kiinnosta. Itsellänikin on useita miehiä joiden kanssa juttelen asioista joista en mieheni kanssa juttele kun häntä ei kiinnosta jutella henkeviä. 

Vierailija
1087/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus on ihan okei, jos

a) on sinkku

b) on parisuhteessa toisen haluttoman kanssa

Muussa tapauksessa joku kärsii. Jos halut eivät kertakaikkiaan kohtaa, eli toinen ei halua lainkaan tai suostuu äärimmäisen harvoin, ja tilanne on pysyvä, on yksinkertaisesti parempi erota. Kumpikin on eron jälkeen onnellisempi.

Tuskin. Ainakaan minä en ole. Erosin kyllä haluttomasta vaimosta, mutta en todellakaan löytänyt ketään seksiin kanssani sen jälkeen. Arki avioliitossani oli hyvää, olimme ystäviä, meillä oli paljon yhteistä. Typeryyttäni priorisoin seksin. En ymmärtänyt biologiaa - tai halunnut ymmärtää. Ikääntymistä, vanhenemisen kaarta.

Ketuttaa raskaasti.

Vierailija
1088/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

En ole ikinä käyttänyt vv hormonikorvausta ja ehkäisypilleritkin lopetin jo v 90. Liukkaria en ole ikinä edes kokeillut. Tulehduksia ei koskaan.

Hyvin kostuu ja luistaa, intohimosta ja miehestähän se on kiinni miten paikat lämpenee!

Mummo 63v

Vierailija
1089/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikean elämän eläneenä autismikirjolla olevana aseksuuaalina olen onnellinen edes siitä, että olen elänyt elämäni sinkkuna ja velana ja yrittänyt vältellä joutumista mihinkään tekemisiin vieraiden miesten kanssa. Yritän myös pukeutua peittävästi ja osoittaa kaikin tavoin haluavani olla rauhassa. Valitettavasti olen isorintainen ja isojen rintojen peittäminen on vaikeaa. Olen iloinen myös siitä, että olen pidättäytynyt kaikesta seksuaalisesta kanssakäymisestä, enkä myöskään aio koskaan sitä harjoittaa. Tunnen itseni toki syntiseksi, koska olen nähnyt seksuaalisia unia ja seksuaalista sisältöä ihan tavallisissa televisiosarjoissa ja elokuvissa. Haluaisin vain olla tuntematta ja oikeastaan näkemättäkään mitään seksuaalista. Elämässäni on riittänyt ongelmia ja vastoinkäymisiä. Nykyiselläänkin elämäni on todella kuormittavaa. Jos tähän olisi lisännyt vielä seksuaalisuuden ja sen harjoittamisen en olisi pystynyt yhtään mihinkään. Näin neljäkymppisenä tunnen itseni jo aika vanhaksikin. Tässä ei todellakaan enää mitään nuoria olla. En saanut itse valita syntymääni naiseksi ei- toivottuna lapsena tai niitä ankaria ja vaikeita olosuhteissa, joissa olen joutunut kasvamaan ja elämään. Mieluiten olisin syntynyt mieheksi, koska silloin elämäni olisi varmasti ollut helpompaa, mutta eipä sitäkään kysytty.

Ihmisen seksuaalisuus ylipäätään ihan kokonaisuudessaan on todella ällöttävää. Kaikkein ällöttävintä on heteromiesten seksuaalisuus, joka hallitsee yhä maailmaa. Miehet ovat seksuaalisuutensa vietävissä ja valmiit vaikka mihin päästäkseen vain toteuttamaan seksuaalisuuttaan, vaikka se aiheuttaakin paljon vahinkoa ja tuhoa. Jos miehet ajattelesivat enemmän järjellä libidonsa sijaan olisi maailma varmasti edes vähän parempi paikka. Miesten seksuaalisuutta ei myöskään ole kontrolloitu niin kuin naisen seksuaalisuutta. Vielä ei niin kovin kauan sitten kunnollisella naisella ei edes uskottu varsinaisesti olevan seksuaalisuutta, vaan ideaali oli sellainen aseksuaali. Seksuaalisuus liitettiin vain ns. huonoihin ja maksullisiin naisiin. Aseksuaalisuus taitaa olla miehillä olematonta, mutta naisilla oletettua yleisempää. Se on seksuaalisuuden muoto siinä missä muutkin. Kunpa yhä useampi uskaltaisi ympäristön ilmeisesti pakottamien heteroleikkien sijaan vaan olla tässäkin oma itsensä ja elää ihan sinkkuna ja velana. Tällä säästyisi jo paljolta.

Samat tunteet täälläkin. Ongelmanani on vain se että olen niin "erikoinen" etten ole löytänyt kavereita vaikka olen koko elämäni ollut hyvä kaveri, ei minua vain taideta jaksaa koska olen tällainen. Aina kun ajattelen että joku on ystäväni hän halusikin vain hyötyä minusta taloudellisesti, henkisesti (naiset) tai haluaa paisuhteen tai seksiä lopulta kuitenkin (miehet) ja kun en näitä halua enkä pysty antamaan niin kaveruus loppuu. Olen päätellyt tästä että joko siis  pakko olla parisuhteessa ja harrastaa seksiä, tai olla yksin kaikin eri tavoin koko loppuelämä. Olen vielä nuori, joten koen aika rankkana molemmat tavat, koska pitäisi joko väkisin olla parisuhteessa tai sitten ihan yksin ilman ketään.

Vierailija
1090/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän juontaa pohjimmiltaan siihen, että miesten on pakko saada seksiä hautaan asti ja siksi naisten pitäisi väkisin haluta seksiä vaikka toinen jalka olisi jo haudassa ja kaikki muu kiinnostaisi enemmän. Elämässä on oikeasti niin paljon kaikkea mielenkiintoisempaa kuin seksi, ällöttää että sitä tuputetaan naisille ihan joka iässä.

Ööh se on ennemminkin niin, että jos nainen haluaa seksiä, niin silloin sitä on saatava. Jos mies haluaa seksiä, on hän perverssi ja joutaakin kärvistelemään.

Vierailija
1091/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten olemus tulee kuvottavaksi yli 50v ei sellaista enää halua.

Eikä palstalla ole miesvihaa?

Kuinhan nopeasti poistettisiin ketju, jossa haukutaan naisia tällä tavalla. 

Vierailija
1092/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) on sinkku

Muussa tapauksessa joku kärsii. Jos halut eivät kertakaikkiaan kohtaa, eli toinen ei halua lainkaan tai suostuu äärimmäisen harvoin, ja tilanne on pysyvä, on yksinkertaisesti parempi erota. Kumpikin on eron jälkeen onnellisempi.

Tuskin. Ainakaan minä en ole. Erosin kyllä haluttomasta vaimosta, mutta en todellakaan löytänyt ketään seksiin kanssani sen jälkeen. Arki avioliitossani oli hyvää, olimme ystäviä, meillä oli paljon yhteistä. Typeryyttäni priorisoin seksin. En ymmärtänyt biologiaa - tai halunnut ymmärtää. Ikääntymistä, vanhenemisen kaarta.

Ketuttaa raskaasti.

ok Minna

Vierailija
1093/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tympii tuo jatkuva seksin tuputus. Kuulemma on jotain pahaa vikaa jollei koko ajan tee mieli, eli paheksutaan kauheasti jos seksi ei kiinnosta ja olisi heti hommattava jotain terapiaa ja hormoneita. Huoh.

Ne jotka haluaa harrastakoon ihan rauhassa vaikka satavuotiaaksi, mutta antakaa haluttomien olla rauhassa. Itse ajattelen kuinka ihanaa on kun halut on kadonneet. Johan kerkisinkin harrastaa tuota puuhaa ihan tarpeeksi kauan. Joskus kivaa, useimmiten haukotutti. Ei vaan sattunut omalle kohdalle kovin taitavia ja asialle omistautuneita kaksilahkeisia. Opettamisesta ei ollut apua asiaan. Kun ukkoa ei kiinnosta oppia uutta niin ei kiinnosta. Nyt sitten seksin sijaan voi harrastaa kaikkea muuta oikeasti mielenkiintoista.

Sama, vaikka kohdalle on sattunut useitakin taitavia miehiä. Avain onkin juuri tuo, että paneskelusta läpeensä vuosikymmenestä toiseen innoissaan kiinnostunut, ja sitä tärkeimpänä asiana elämässään pitävä EI TIEDÄ muusta. Kun ei tiedä millaista on kun saa olla haluista vapaa, niin sellaisen on mahdotonta ottaa asiaan oikeastaan mitään älyllisesti järkevää kantaa, kun pääkopassa takoo vain jatkuva panetus, eikä muusta ole kokemusta. 

Mutta sellaisiahan nämä ketjut yleensä ovat, että asiasta mitään tietämättömät tulevat vänkäämään toistaitoisina aidan seipäistä, ja vastapuoli lähtee siihen vänkäämiseen mukaan.

Ihanan mustavalkoista.

Minä olen oikeassa, te muut ette.

Vierailija
1094/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona on tarjolla vanhaa kärttyisää naisseuraa jonka päätyö alkaa olla enää miesten haukkuminen, niin eihän se ole mikään ihme jos miehet saavat tarpeekseen ja vaihtuu aktiivisempaan ja parempi käytöksiseen.

Kyllä maailmassa naisia on, eli ei elämää kannata tuhlata jonkun miesvihaajan, vaihdevuotisen pihtarin kanssa viettäen, jos se oma seksuaalinen aktiivisuus on vielä voimissaan, eikä ihan välttämättä halua olla enää pelkkänä kynnysmattona ja miesvihan kohteena.

Sitä ajattelutapaa tämäkin viestiketju on täynnä, naisten kirjoittamana.

Lukekaa tätäkin viestiketjua. Vaihdevuotiset, perusnegatiiviset ja haluttomat naiset lietsovat toisiaan lähes hurmokselliseen tilaan. Kuulostaako ja näyttääkö siltä mitä miehen elämän kuuluukin siinä vaiheessa olla kun jotkut naiset päättää voimaantua niissä vaihdevuosissaan?

Ei puhettakaan että itse alkaisin sellaista katsomaan, saati semmoisessa elämään.

Kun ei ole pakko.

Vierailija
1095/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) on sinkku

Ketuttaa raskaasti.

Naisen provo.

Vierailija
1096/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

En ole ikinä käyttänyt vv hormonikorvausta ja ehkäisypilleritkin lopetin jo v 90. Liukkaria en ole ikinä edes kokeillut. Tulehduksia ei koskaan.

Hyvin kostuu ja luistaa, intohimosta ja miehestähän se on kiinni miten paikat lämpenee!

Mummo 63v

Korvien välistä on kiinni onko ihminen älykäs missään vaiheessa elämäänsä.

Vierailija
1097/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan mustavalkoista.

Minä olen oikeassa, te muut ette.

Jos et tiedä asiasta, niin et tiedä. Se on juuri niin mustavalkoista. 

Vierailija
1098/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ois tylsää.

Vierailija
1099/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siks, kun miehen halut ei häviä mihinkään (jos mies on) ja jos ei seksiä ole, mies voi lopulta lähteä kävelemään tai käydä vieraissa/maksullisissa

Vierailija
1100/2165 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona on tarjolla vanhaa kärttyisää naisseuraa jonka päätyö alkaa olla enää miesten haukkuminen, niin eihän se ole mikään ihme jos miehet saavat tarpeekseen ja vaihtuu aktiivisempaan ja parempi käytöksiseen.

Kyllä maailmassa naisia on, eli ei elämää kannata tuhlata jonkun miesvihaajan, vaihdevuotisen pihtarin kanssa viettäen, jos se oma seksuaalinen aktiivisuus on vielä voimissaan, eikä ihan välttämättä halua olla enää pelkkänä kynnysmattona ja miesvihan kohteena.

Sitä ajattelutapaa tämäkin viestiketju on täynnä, naisten kirjoittamana.

Lukekaa tätäkin viestiketjua. Vaihdevuotiset, perusnegatiiviset ja haluttomat naiset lietsovat toisiaan lähes hurmokselliseen tilaan. Kuulostaako ja näyttääkö siltä mitä miehen elämän kuuluukin siinä vaiheessa olla kun jotkut naiset päättää voimaantua niissä vaihdevuosissaan?

Ei puhettakaan että itse alkaisin sellaista katsomaan, saati semmoisessa elämään.

Kun ei ole pakko.

Ongelma on siinä, ettei elintason ylläpitäjää päästettiin lähtemään, vaikka oma värkki kuivuu käyttämättömänä.

Ei sillä naisen pikku eläkkeellä omia menoja kateta ja maailmalla matkata, joten mies täytyy pitää.

Toki miehen tarpeista ei välitetä tippaakaan. Minä minä ja vain minun tarpeet. Viis äijästä paitsi, kun rahaa tarvitaan.

Kyllä naiset on itsekkäitä sikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan