Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä vaihdevuosissakin "pitää" olla vielä halukas?

Vierailija
16.08.2023 |

Tiedättehän ne kaikki jutut "Seksi voi jatkua elämän loppuun asti", "Maija löysi seksuaalisuutensa vaihdevuosien jälkeen", "Miksi vaihdevuosi-ikäiset eivät hae apua seksiin", "Seksin ei tarvitse loppua vaihdevuosiin", "Vaihdevuosissa seksi on ihana mahdollisuus". Entä jos onkin tyytyväinen siihen, että seksi loppui eikä kaipaa sitä pätkääkään? Tuskin olen ainut. Sanotaan, että halukkaat vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat tabu, mutta todellisuudessa heistä on mediassa jatkuvasti juttuja. Koskaan ei kirjoiteta naisista, jotka eivät seksiä enää kaipaakaan eivätkä ole kokeneet mitään "seksuaalista herätystä" neli- tai viisikymppisenä.

Kommentit (2165)

Vierailija
961/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin saa lopettaa milloin haluaa. Kumppania ei pidä kiusata haluttomuudella. Siinä tapauksessa on parempi elää yksin tai sopia järjestelyistä asian suhteen. Ei ole niin, että halukkaat automaattisesti löytävät jonkun puuhaan.

Kyllä täällä palstamarkot aina kertovat, että seksiä vain _saadaan_ ja _haetaan_ sitten muualta! Vaikka olisi yli satakiloinen, pystyyn nostettu mursu. Siltikin vain saadaan ja haetaan!

Vierailija
962/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi osua oikeaan. 48 sivua perusteluita siihen, että hän on vääränlainen kun ei halua eikä halua syödä hormoneita halutakseen. 

Väärin meni.

Kysymys on siitä, voiko toisen omilla valinnoilla selibaattiin.

Toki voi ja kantaa siitä sitten seuraukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt vähän tuota, kun isokin osa ehdottaa sitä, että parisuhteessa halullisen pitäisi saada oikeus hakea seksinsä mistä huvittaa. Miksi? Eivätkö nämä halulliset osaa tyydyttää itseään vai miksi tarvitsevat toimitukseen toisen ihmisen?

Avatkaa tätä te, jotka haluatte hakea seksiä parisuhteen ulkopuolelta. Miksi ette riitä itsellenne?

Eiköhän se himo kohdistu naiseen, eikä omaan k****n

Lopeta sinä syöminen ja tankkaa vitamiinit pillereinä ja IV:nä sokeri ja suolalioksena suoraan suoneen. Pärjäisit varmaan hyvin jonkin aikaa, muttei se syömistä voita.

Aika ontuva vertaus. Jos välttämättä haluat ruokaan vertailla niin ehkä sillein, että kumppanilla on allergia ja sen takia joudut muokkaamaan omia syömisiä ja huomioimaan allergian ruokaa tehdessä. 

Jos himo kohdistuu naiseen, miksi niin usein miehillä on ajatus "tärkeintä, että kaksi nauttii - minä ja muna"? :D Noh, ei kai siinä mitään, ukko himoaa avioliiton ulkopuolisia naisia. 

Vertaus ei onnistu. Puhuttiin siitä, ettei enää lohkee, eli ruoka ei tipu.

Tuo yleistyksesi miehistä ei ole vastaamisen arvoinen.

Ruoka on elintärkeä ja elämälle edellytys. Et tule ilman ruokaa toimeen vuotta. Ilman seksiä tulet toimeen vaikka koko elämäsi. 

Vierailija
964/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt vähän tuota, kun isokin osa ehdottaa sitä, että parisuhteessa halullisen pitäisi saada oikeus hakea seksinsä mistä huvittaa. Miksi? Eivätkö nämä halulliset osaa tyydyttää itseään vai miksi tarvitsevat toimitukseen toisen ihmisen?

Avatkaa tätä te, jotka haluatte hakea seksiä parisuhteen ulkopuolelta. Miksi ette riitä itsellenne?

Lopeta sinä syöminen ja tankkaa vitamiinit pillereinä ja IV:nä sokeri ja suolalioksena suoraan suoneen. Pärjäisit varmaan hyvin jonkin aikaa, muttei se syömistä voita.

Aika ontuva vertaus. Jos välttämättä haluat ruokaan vertailla niin ehkä sillein, että kumppanilla on allergia ja sen takia joudut muokkaamaan omia syömisiä ja huomioimaan allergian ruokaa tehdessä. 

Jos himo kohdistuu naiseen, miksi niin usein miehillä on ajatus "tärkeintä, että kaksi nauttii - minä ja muna"? :D Noh, ei kai siinä mitään, ukko himoaa avioliiton ulkopuolisia naisia. 

Ruoka on elintärkeä ja elämälle edellytys. Et tule ilman ruokaa toimeen vuotta. Ilman seksiä tulet toimeen vaikka koko elämäsi. 

Kyllä koomassa on oltu vuosia, joten tietosi ei ole kovin hyvällä tasolla.

Kyllä ihminen pysyy hengissä ilman ruokaa vuosia, IV hoidolla.

Olisiko se mukavaa? No ei hitossa, kyllä sitä mieluummin söisi aitoa ruokaa.

Vierailija
965/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat sormet tai dildo ei ikinä korvaa toisen ihmisen läheisyyttä. Ihon lämpöä, tuoksua, silittelyä, kosketuksia, suudelmia, huokauksia, sydämen sykettä, tunnetta siitä miten on saanut toisen lähes räjähtämään atomeiksi nautinnosta samalla kun itse kokee jotain ainutlaatuisen ihanaa. Ei ole sitä jälkilämpöä toisen sylissä, ei nukahdusta kainalossa, ei uutta heräämistä suudelmiin ja hyväilyihin...

Tuossa nyt pari ittensä räpläämisen ja rakastelun eroa. Surullista jos et tuota tiennyt??

Vierailija
966/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun perusteella monelle on hyvin arka paikka, että libido voi laskea vaihdevuosi-iässä. 

Väitetään, että eihän kukaan haluttomia mollaa ja saa olla haluton, mutta niin vain täälläkin on 47 sivua muistutettu, että kasvoista näkee ettet saa, olet varmaan aina harrastanut surkeaa seksiä, että energia ja elämänilo lähtee, pahoinpitelet henkisesti puolisoa, että olet vanha kurppa, että mies vaihtaa nuorempaan ja pettää ym. 

Jännä miten tämä herättää näin suuria tunteita. 

Onhan se aina herättänyt suuria tunteita. Seksuaalisuus on iso osa ihmisyyttä, myöntää sen sitten tai ei. Näin siis kokonaisuutena ajatellen, yksilöitä toki olemme kaikki.

Minusta seksuaalisuuteen kuuluu myös se, että eri elämänvaiheissa halut ovat erilaiset. Onhan jo vauvakin seksuaalinen olento, vaikkei seksiä haluakaan. Seksuaalisuus on ja pysyy, vaikkei seksiä haluakaan. 

Vierailija
967/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerin kommentti ikinä? Olen itseni ja tunnen itseni, enkä todella tarvitse ketään runkkaamiseen. Aivokuolleinata ajattelua ikinä on että olet itsenäinen parisuhteessa, miksi olet tai haluat parisuhdetta? Ole yksin ja vahva yksin, mutta älä sitten sekoita muita ihmisiä elämääsi? Minä olen mies, haluan seksiä ja parisuhteen. Jos haluat omaa aikaa, minä annan sen sinulle, ole ystävien kassa ja pidä hauskaa. Minä vain haluan "viimeisen tanssin" nyt ja aina. Menen vaikka läpi helvetin sinua suojellakseni ja minun vika on että haluan seksiä rakastamaltani naiselta? Minä riitän itselleni, miksi sinä haluat olla osa minun elämää?

Vierailija
968/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni seksitön avioliitto ja pelkkään seksiin perustava avioliitto kuulostavat molemmat aika ikävältä, toki jokaisen oma valintahan se on millaisessa liitossa elää ja kokevatko molemmat osapuolet itsensä tyytyväiseksi avioliitossaan . Mielestäni paras liitto on sellainen, jossa on paljon rakkautta ja henkinen yhteys ja se loistava seksi on sitten kirsikka kakun päällä.

Vierailija
969/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koomassa on oltu vuosia, joten tietosi ei ole kovin hyvällä tasolla.

Kyllä ihminen pysyy hengissä ilman ruokaa vuosia, IV hoidolla.

Olisiko se mukavaa? No ei hitossa, kyllä sitä mieluummin söisi aitoa ruokaa.

30 vuotta koomassa ja heräsi pisin aika. Taitaa noilla kooma potilailla olla nenämahaletku, mutta periaate on sama. Keinotekoinen ruokinta ohi normaalin syömisen.

Kyllä sitä söis mieluimmin normi ruokaa.

Vierailija
970/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hakea seksi jostain muualta ja palata sen jälkeen kotiin? Miksei jäisi sinne, mistä se seksikin tulee? Ketjun aiheena on vaihdevuosien jälkeinen seksi, eli ei ole edes sitä tavallista syytä 'lapset' jäädä liittoon.

Vierailija
971/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat sormet tai dildo ei ikinä korvaa toisen ihmisen läheisyyttä. Ihon lämpöä, tuoksua, silittelyä, kosketuksia, suudelmia, huokauksia, sydämen sykettä, tunnetta siitä miten on saanut toisen lähes räjähtämään atomeiksi nautinnosta samalla kun itse kokee jotain ainutlaatuisen ihanaa. Ei ole sitä jälkilämpöä toisen sylissä, ei nukahdusta kainalossa, ei uutta heräämistä suudelmiin ja hyväilyihin...

Tuossa nyt pari ittensä räpläämisen ja rakastelun eroa. Surullista jos et tuota tiennyt??

Kaikkea tuota voi olla ilman seksiä, surullista ettet tiennyt.

Vierailija
972/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin saa lopettaa milloin haluaa. Kumppania ei pidä kiusata haluttomuudella. Siinä tapauksessa on parempi elää yksin tai sopia järjestelyistä asian suhteen. Ei ole niin, että halukkaat automaattisesti löytävät jonkun puuhaan.

Kyllä täällä palstamarkot aina kertovat, että seksiä vain _saadaan_ ja _haetaan_ sitten muualta! Vaikka olisi yli satakiloinen, pystyyn nostettu mursu. Siltikin vain saadaan ja haetaan!

Onko tuo alaviiva joku tyhmien lainausmerkki?

Vierailija
973/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alleviivausta tarkoittaa.

Vierailija
974/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain tyhmiä kysymyksiä.

Vierailija
975/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hakea seksi jostain muualta ja palata sen jälkeen kotiin? Miksei jäisi sinne, mistä se seksikin tulee? Ketjun aiheena on vaihdevuosien jälkeinen seksi, eli ei ole edes sitä tavallista syytä 'lapset' jäädä liittoon.

Niin mutta mistä sen seksin keski-ikäinen jässikkä _saa_?

Vierailija
976/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan teistä haluttomista kaipaa orgasmin tuomia hyviä juttuja?

Mieliala on seesteinen ja iloinen, mahdolliset kivut katoavat tehokkaasti, uni on syvää ja rauhallista ja toisaalta päiväseksin jälkeen vireystila mahtava. Samaa fiilistä löydän itse myös moottoripyöräilystä, sekin kun saa välittäjäaineet liikkeelle.

Puhumattakaan siitä, millaisen yhteenkuuluvuuden tunteen se (tai itseasiassa kumpikin noista) luo siihen kumppaniin, jonka kanssa on iloiteltu.

Parasta on yhdistää nuo. Ensin moottoripyöräilyä ja sitten seksiä. 😁

Ne ei ole koskaan saaneet hyvää seksiä ja kuvittelevat, että se olisi aina samanlaista sontaa.

Niin minäkin oletan.

Hyvää seksiä ei muuten SAADA, vaan sitä tehdään itse. Puhumalla, kuuntelemalla, opettelemalla tuntemaan oma ja kumppanin vartalo ja sen tuntemukset sekä tuottamaan nautinnollista oloa itselle ja kumppanille.

On naisia, joilla ei ole aavistustakaan, miltä heidän oma alapäänsä näyttää, saati että osaisivat masturboida tai harjoittaa lantionpohjansa lihaksistoa. Syy tähän on naisten kokema häpeä omasta kehostaan. Heidät on opetettu siihen häpeään ja se kostautuu miehille haluttomuutena. 

On myös miehiä, joiden penikseen nainen ei koskaan ole käsillä tai suulla koskenut. Aviomiehiä.

Minä tuskin koskaan lakkaan haluamasta rakastella ihanan miehen kanssa. Jos jotakin vaihdevuosioireita saan, hommaan niihin lääketieteellistä apua. En hautaa itseäni elävänä.

N 58

Ja sitten vielä sanotaan, että haluttomia naisia ei haukuta tai painosteta haluamaan seksiä. 

Tiedoksi vaan, että koen eläväni elämäni parasta aikaa seksittömässä parisuhteessani. Oli ihanaa huomata, että puolisoni rakastaa minussa juuri minua eikä vain seksiä, ja haluaa pysyä edelleen rinnallani. 

Vierailija
977/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun perusteella monelle on hyvin arka paikka, että libido voi laskea vaihdevuosi-iässä. 

Väitetään, että eihän kukaan haluttomia mollaa ja saa olla haluton, mutta niin vain täälläkin on 47 sivua muistutettu, että kasvoista näkee ettet saa, olet varmaan aina harrastanut surkeaa seksiä, että energia ja elämänilo lähtee, pahoinpitelet henkisesti puolisoa, että olet vanha kurppa, että mies vaihtaa nuorempaan ja pettää ym. 

Onhan se aina herättänyt suuria tunteita. Seksuaalisuus on iso osa ihmisyyttä, myöntää sen sitten tai ei. Näin siis kokonaisuutena ajatellen, yksilöitä toki olemme kaikki.

Minusta seksuaalisuuteen kuuluu myös se, että eri elämänvaiheissa halut ovat erilaiset. Onhan jo vauvakin seksuaalinen olento, vaikkei seksiä haluakaan. Seksuaalisuus on ja pysyy, vaikkei seksiä haluakaan. 

Mistäs sinä tiedät ettei vauva halua seksiä?

Oksennus lentää mitä kommentteja sivuston naiset sallii.

Vierailija
978/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksennus lentää mitä kommentteja sivuston naiset sallii.

Vierailija
979/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä keskustelua. Ei HEl....

Vierailija
980/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervekätinen nainen  ei miestä kaipaa, ja tervekätinen nainen saa milloin haluaa. Hyvä stressinhoitokeino ja pysyy hyvällä tuulella. Vaikka vaihdevuosissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi