Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kaverin vaimoa

Vierailija
16.08.2023 |

Olimme ystäväpariskunnan kanssa viettämässä iltaa ja tanssin kaverin vaimon kanssa useita kertoja illan aikana. Tanssiessamme etumukseni oli todella kova ja kaverin vaimo todellakin huomasi sen. Hän oikein kiusoitteli minua ja hieroi itseään etumustani vasten. Sama on tapahtunut aiemminkin pariin otteeseen. Haluaisin ihan älyttömästi harrastaa seksiä hänen kanssaan ja oletettavasti hänkin minun kanssani. Miten kannattaisi edetä asian kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein yhtä projektia, jossa oli mukana tämä yksi mimmi. Se oli alkuraskaana miehelleen ja mä olin omalla tahollani naimisissa. Ei voinut mitään. Joku psykoosi iski molempiin. En ikinä edes tiennyt, että naista voisi haluta ihan niin tärähätneest ja sillä samat vibat mun suhteen. Meillä oli sitten siinä sivussa parin kuukauden todella tulinen (tulisin ikinä) suhde, joka päättyi itestään projektin loputtua. Edelleen hymyillään jos tavataan vaikka kumpikin tahollaan edelleen omissa suhteissaan.

Että voi se mennä näinkin.

Onnittelut kuulostaa ihan kiimaiselta. Tiedän monta naista jotka ovat antautuneet vieraalle raskaana. Normaalisti ei tulisi kysymykseenkään. Oma vaimo kuuluu noihin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla