Mistä ostat rintaliivisi ja kuinka usein?
Ostaako kukaan enää rintsikoita liiviliikkeistä?
Itse en ainakaan, ahdistaa myyjien toiminta ja muutenkin haluan rauhassa miettiä ja hintakin on aika olennainen asia.
Kommentit (47)
Olen aina ostanut liivit liiviliikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä , epämukavat!
Hyvät rintsikat ei juuri tunnu päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä , epämukavat!
Tämä. En halua olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Victoria's Secretiltä saa oikeasti todella hyvin istuvia rintsikoita. Ostan yleensä Black Fridayn aikaan ison satsin.
Missä liike on?
Vierailija kirjoitti:
En käytä , epämukavat!
En minäkän käytä rintaliivejä.Liikun paljon ulkona ja salilikuntaa ryhmässä 3 kertaa viikossa.Käytyän urheiluliivejä.Jokaiselle päivälle on 1kpl.Ostan niitä useamman kerralla kun tarve on vaihtoon ale myyneistä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä , epämukavat!
En minäkään. Sattuu ajatuskin.
Olen ostanut liivit viimeksi 10v sitten. Nyt pitäisi ostaa uudet mutta en tiedä mistä.
Ostin jokunen vuosi sitten uudet, joita en ole käyttänyt yhtään kertaa kokeilun jälkeen. Eräänä päivänä katselin liivejä Lindeksillä ja olin jo melkein menossa kassalle, kun huomasin, että olivat äitiysliivejä! Onneksi kukaan ei nähnyt. Olen jatkanut liiviittömänä oloa.
Ostan Lidlistä pari kertaa vuodessa silloin kun siellä on kokoani 95C.
Tavallisista kaupoista ei löydy tätä kokoa ja liiviliikkeitten hintoja en halua maksaa.
Ihan netistä tilailen esim zalando kun ei tarvitse käyttää kupillisia kun olen lauta
Funky ladyssä on nyt alennusmyynti.
Timarcolta tilannut viime aikoina ja aika paljon niitä joutuu ostamaan. Jo hormoneista johtuvan koon vaihtelun takia niitä pitää olla kolmea eri kokoa, sitten siihen päälle vielä se etten ehdi ja jaksa niitä joka päivä pesemään.
Vierailija kirjoitti:
Ostan Lidlistä pari kertaa vuodessa silloin kun siellä on kokoani 95C.
Tavallisista kaupoista ei löydy tätä kokoa ja liiviliikkeitten hintoja en halua maksaa.
Kyllä löytyy, esim. Kappahlista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä , epämukavat!
Hikoilen paljon enkä voi käyttää keinokuitua. En ole vielä löytänyt sopivia. Sloggilla oli enne puuvillaisia mutta malli on pilattu. -ohis
Vierailija kirjoitti:
En käytä , epämukavat!
Sama, ei oo oikein mun juttu.
Heikki
Victoria's Secretiltä saa oikeasti todella hyvin istuvia rintsikoita. Ostan yleensä Black Fridayn aikaan ison satsin.