Mistä ostat rintaliivisi ja kuinka usein?
Ostaako kukaan enää rintsikoita liiviliikkeistä?
Itse en ainakaan, ahdistaa myyjien toiminta ja muutenkin haluan rauhassa miettiä ja hintakin on aika olennainen asia.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Funky ladyssä on nyt alennusmyynti.
Pitäisi mennä käymään tuolla. Primadonnat haluaisin ostaa.
Mua myös ahdistaa liiviliikkeet. Ja joo tiedän että myyjä on auttamassa, mutta silti tulee painostava olo ja fiilis että pakko ostaa jotain. Ostan HM kaupasta sitten, ovat huonosti istuvia. Rahasta ei ole kiinni, vaan omasta luonteesta ;)
Vierailija kirjoitti:
Jdkrkfk kirjoitti:
Miksi edes pitäisi ostaa ku rintaliivittömyyshän on se todellinen juttu joka onneksi nyt yleistyy valtavasti. Kukaan ei halua enää kahlehtia itseään ja se on vaan hyvä. Vapautta.
Liivittömyys olisi ihanaa, mutta se ei ole kaikille mahdollista (itselläni tosi isot ja painavat rinnat, olisi kamalaa esim juosta ilman liivejä)
Liivittömyyttä hehkuttavat vain A ja B kuppiset.
Kukaan kaltaiseni E-kuppi ei moista höpise.
Melko istuvia liivejä olen löytänyt Lindexiltä ja H&M:stä. Minulla on leveähkö rintakehä ja rinnat ovat kaukana toisistaan.
Parhaiten istuisivat sellaiset liivit, joissa kupit olisivat vähän kauempana toisistaan, usein pelkkä suurempi ympärysmitta ei auta. Saa vinkata, jos joku tietää mistä voisi löytää tämän tyyppisiä liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko noihin briteistä ostettuihin nykyään jotain brexit-lisää toimitushintoihin (brastop, bravissimo)?
Ennen tilasin Figleavesilta, niillä oli tosi hyvä ja ok-hintainen oma mallisto, harmi että lopetti toimintansa.
Kalliit on toimitusmaksut ihan UK sisälläkin, 5 puntaa eli n.6 euroa. EU-alueelle 6 puntaa. Ei se minusta paljoa ole kun tiedän saavani hyvät tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Lindex yleensä.
T. 75B
Samoin.
T. 85E
Liivittömyys olisi ihanaa, mutta se ei ole kaikille mahdollista (itselläni tosi isot ja painavat rinnat, olisi kamalaa esim juosta ilman liivejä)