Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys nuorille naisille pukeutumisesta

Vierailija
16.08.2023 |

Kysyisin nelikymppisenä naisena teiltä nuoremmilta naisilta, miksi käytätte paljastavia, seksikkäitä ja jopa irstaita vaatteita julkisilla paikoilla, kuten kaupoissa, kuntosaleilla, juoksulenkillä, kävelyllä ja tietysti rannoilla ja uimassa.

Mikä on motiivi pukeutua esim. juoksulenkille siten, että pakaroiden alaosa tulee ylos housuista tai laittaa kauppaan päälle rintaliivikokoinen toppi? Onko idea kehuskella omalla vartalolla, koska on harrastettu liikuntaa tai otettu täytteitä kirurgilla, onko se kiihottava esileikki, onko se seuranhakua vai vain huomionhakua? Ja haetaanko huomiota kaikilta muilta ihmisiltä vai ainoastaan miehiltä? Onko se kilpailu muita naisia kohtaan? Entä pidättekö muiden naisten vartaloiden katsomisesta, kuten rinnoista ja pakaroista?

-alapeppu ja sivutissi

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vanha 🤭. Kyllä niitä trendejä on aina ollut nuorisolla, ne vaan vaihtuu. Mulle on ihan sama mitä muilla on päällä, tärkeintä että itse tykkää. Käytän salilla lyhyempää toppia, enkä oo ikinä ajatellut etten vois iän puolesta. Juu ja oikein trikoitakin, en oo edes ajatellut että joku voi ahdistua niistäkin. Oon ihan timmissä kunnossa.

N48

Vierailija
82/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei edes haittaa vähän paljastavat tai kireät vaatteet, mutta täysin tyylittömät, mauttomat ja siveettömät persetrikoot haittaa. En halua katsella kenenkään persvakoa kiitos. Ja olen ihan tyytyväinen omaan takalistooni, mutta sitäkään en asettaisi tolla lailla tarjottimelle, se kuuluu intiimiin kanssakäymiseen, joko seksikumppanin tai vessanpöntön kanssa. Ei ihmisten ilmoille!

Miten tätä eivät he itse näe?

Olen samoilla linjoilla ylläolevan kanssa. En yleensä osallistu tällaisiin keskusteluihin, mutta tänään näin suuressa kauppakeskuksessa pääkaupunkiseudulla niin veret seisauttavan näyn, että pakko avautua jossain.

Kyseessä oli kookas nainen, siis myös pituudeltaan hyvin näyttävä hahmo, ei enää mikään teinityttö, ja näin hänet vain takaapäin. Hän oli sulloutunut rintaliivimaiseen toppiin, joka jätti suuren osan selkää ja vatsaa paljaaksi. Alaosa oli tiukat trikoot, jotka eivät jättäneet mitään arvailujen varaan. Ja se takamus! Se oli v a l t a v a ! Siinä jäivät Kardashianit ja muut kauas jälkeen. En pitkän elämäni aikana ole moista nähnyt. Naisen askeltaessa reippaasti eteenpäin, peffa siellä takana eli omaa elämäänsä: se lainehti ylös, alas, oikealle, vasemmalle, ylös, alas jne. Sitä ei voinut olla tuijottamatta, minä en suinkaan ollut ainoa paikalleen jähmettynyt. Olen varma, että jos tuo nainen näkisi itsestään ja kävelystään takaapäin kuvatun videon, hän alkaisi pukeutua julkisuudessa eri lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin haen huomiota pukeutumisellani, Bitch.

Tämä!

Vierailija
84/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, olen myös nelikymppinen. Mutta itse en olisi osannut noin pukeutua, tarkoitan etten olisi viihtynyt niin paljastavissa asuissa kuin nykyään näkee. Ja olihan napapaidat jo ysärillä (en käyttänyt).

Vierailija
85/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on, mitä näyttää, niin miksei sitä näyttäisi.

No kyllähän tällainen käytös alentaa naisen kuvaa ja aiheuttaa sitä, että heitä kohdellaan esineenä ja huonompina ihmisinä ja heille annetaan vain heikompia työpaikkoja ja jne jne jne...

Vierailija
86/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii :D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muotia. Kaikki muutkin pukeutuu niin.

Oletko kade, kun oma kroppa on niin rupsahtanut ettet enää itse kehtaa laittaa piukkoja treenipöksyjä ja toppia ylle?

Kiitos vastauksesta! Kyllä olen jollain tavalla kateellinen nuorille, koska lähestyn vaihdevuosia ja hedelmättömyyttä. Nuoret naiset ovat lisääntymiskykyisiä.

Olen kyllä paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen (mikä sinänsä on surullista nuorten kannalta), joten voisin pukeutua paljastavasti, mutta se on erityisen tyylitöntä ns. aikuiselle naiselle. Ja lisäksi kun on kokenut nuorena seksuaalista häirintää, on tämä niin iskostunut sisimpään, ettei uskaltaisi. Toinen asia on myös kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. En haluaisi, että toisten tarvitsee nähdä pakarani, rintani tai jopa genitaalialuetta. Enhän itsekään halua nähdä muiden. Ja siksi tämä aloitus.

Mun mielestä tässä tulee se pointti sekä puolesta että vastaan.

Te keski-ikäiset olette kasvatettu siihen, että se häirintä on kohteen syytä ja siksi tulee pukeutua peittävästi.

Nuorempi ikäluokka on havahtunut (vihdoin ja hyvästä syystä!) siihen, että hetkinen, eihän se häirintä ole kohteen eikä hänen pukeutumisensa syytä. No kenen sitten? TEKIJÄN!!

Ja miehet ulisee, kun mitään ei enää saa sanoa eikä tehdä. No ei niin ja hyvä niin.

Et ehkä tiedä, että kun mies näkee naisen paljasta pintaa, hänen kehossaan tapahtuu sarja tahdosta riippumattomia reaktioita. Sydämen syke nopeutuu, verenpaine nousee, veren plasmaan purskahtaa lisäannos testosteronia ja silmien pupillit laajenevat. Elimistö alkaa evoluution koulimana valmistautua yhdyntään, vaikka sitä ei olisi näköpiirissä.

Monet miehet kokevat tuon testo-purskauksen energisoivana, ja siksi katselevat mielellään naisten per zeitä. Toiset kokevat sen keskittymistä häiritsevänä. Uskokaa tai älkää, maailmassa on miehiä, joilla on muutakin ajateltavaa kuin naisen jalkoväli tai rintavarustus.

Naisten ei ole havaittu olevan samalla tavalla alttiita visuaalisille seksuaalisille signaaleille. Mutta toki meidänkin katse eksyisi miehen haaroväliin, jos hän tallustaisi kadulla speedoissa. Mutta en tiedä, kiihottuisimmeko siitä. :) t. nainen 66 v

Ikävää, että kolmelle ihmiselle esittelemäni faktat miehen biologiasta olivat nou-nou. Ei ne tosiasiat kumminkaan alapeukutuksista muutu. :)

Niiin eihän kukaan edelleenkään tainnut väittää vastaan. Alapeukut siksi, että muiden ihmisten fyysiset reaktiot ei ole se, minkä takia naiset pukeutuu.

Et sitten tullut ajatelleeksi, että olisi kohteliasta naisten taholta rajoittaa paljastava pukeutuminen rannoille, bileisiin ja baareihin? Tuo jatkuva teston eritys itse asiassa kuormittaa miehen kehoa, ja on johtamassa haluttomuuteen, sanovat seksiterapeutit. Yhdessä lisääntyvän masturbaation kanssa.

Eipä miehetkään välitä vaikka heidän seura nostattaa stressi hormonit täysille joka kuluttaa kroppaa aivan älyttömästi

Vierailija
87/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei edes haittaa vähän paljastavat tai kireät vaatteet, mutta täysin tyylittömät, mauttomat ja siveettömät persetrikoot haittaa. En halua katsella kenenkään persvakoa kiitos. Ja olen ihan tyytyväinen omaan takalistooni, mutta sitäkään en asettaisi tolla lailla tarjottimelle, se kuuluu intiimiin kanssakäymiseen, joko seksikumppanin tai vessanpöntön kanssa. Ei ihmisten ilmoille!

Miten tätä eivät he itse näe?

Olen samoilla linjoilla ylläolevan kanssa. En yleensä osallistu tällaisiin keskusteluihin, mutta tänään näin suuressa kauppakeskuksessa pääkaupunkiseudulla niin veret seisauttavan näyn, että pakko avautua jossain.

Kyseessä oli kookas nainen, siis myös pituudeltaan hyvin näyttävä hahmo, ei enää mikään teinityttö, ja näin hänet vain takaapäin. Hän oli sulloutunut rintaliivimaiseen toppiin, joka jätti suuren osan selkää ja vatsaa paljaaksi. Alaosa oli tiukat trikoot, jotka eivät jättäneet mitään arvailujen varaan. Ja se takamus! Se oli v a l t a v a ! Siinä jäivät Kardashianit ja muut kauas jälkeen. En pitkän elämäni aikana ole moista nähnyt. Naisen askeltaessa reippaasti eteenpäin, peffa siellä takana eli omaa elämäänsä: se lainehti ylös, alas, oikealle, vasemmalle, ylös, alas jne. Sitä ei voinut olla tuijottamatta, minä en suinkaan ollut ainoa paikalleen jähmettynyt. Olen varma, että jos tuo nainen näkisi itsestään ja kävelystään takaapäin kuvatun videon, hän alkaisi pukeutua julkisuudessa eri lailla.

Mulle jäi epäselväksi, miten hänen vartalonsa kuuluu sinulle mitenkään? Vaikka kuinka "joutuisit" kävelemään hänen takanaan ja olisi pakko tuijottaa ja kärsisit niin valtavasti tästä näystä? Niin mitä sitten? Mitä konkreettista pahaa siitä aiheutui että tämä ei-sinun-kauneusihanteisiisi-mahtuva pukeutui niin kuin itse halusi, eikä sinun standardiesi mukaan?

Vierailija
88/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää keskustelua tähän mennessä! Kiitos!

Kuitenkin nuoret naiset voisivat vielä kertoa enemmän syitä pukeutumiselleen. Nyt on tullut nämä:

-koska minä voin, bitch

-koska en jaksa vaihtaa vaatteita, kun menen kauppaan

-koska en ole vastuussa miesten kehojen reaktioista

-koska en välitä muiden mielipiteistä

-koska se on muotia

-koska olen treenannut ja haluan esitella itseäni

Aivan mahtavaa tässä ketjussa on ollut se, että kukaan muu itseni lisäksi ei ole kertonut kokeneensa seksuaalista häirintää. Se on hieno asia.

Mutta aasinsilta tästä: Jos miehet eivät enää huutele perään, juokse perään, vihellä, taputa ja purista pepusta ja rinnoista, kuinka te nuoret naiset saatte miehiltä sitä huomiota? Nämä edellä mainitsemani asiat ovat tuomittavia ja valitettavasti nämä olivat arkea 90- ja 0-luvulla, mutta ainakin tiesi saaneensa huomiota, kun pakeni autoonsa ja ajoi kauhuissaan pois. Onko se nykyään vain Tinderissä? Millaista ylipäätään on olla nuori nainen nykyään? Saatteko huomiota mistään muusta kuin kouluarvosanoista?

Mitä helvettiä sä selität? Ahdistelu ei ole mitään "huomiota" jota pitäisi jotenkin "saada".

Vierailija
89/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää keskustelua tähän mennessä! Kiitos!

Kuitenkin nuoret naiset voisivat vielä kertoa enemmän syitä pukeutumiselleen. Nyt on tullut nämä:

-koska minä voin, bitch

-koska en jaksa vaihtaa vaatteita, kun menen kauppaan

-koska en ole vastuussa miesten kehojen reaktioista

-koska en välitä muiden mielipiteistä

-koska se on muotia

-koska olen treenannut ja haluan esitella itseäni

Aivan mahtavaa tässä ketjussa on ollut se, että kukaan muu itseni lisäksi ei ole kertonut kokeneensa seksuaalista häirintää. Se on hieno asia.

Mutta aasinsilta tästä: Jos miehet eivät enää huutele perään, juokse perään, vihellä, taputa ja purista pepusta ja rinnoista, kuinka te nuoret naiset saatte miehiltä sitä huomiota? Nämä edellä mainitsemani asiat ovat tuomittavia ja valitettavasti nämä olivat arkea 90- ja 0-luvulla, mutta ainakin tiesi saaneensa huomiota, kun pakeni autoonsa ja ajoi kauhuissaan pois. Onko se nykyään vain Tinderissä? Millaista ylipäätään on olla nuori nainen nykyään? Saatteko huomiota mistään muusta kuin kouluarvosanoista?

En mieti huomiota varsinkaan miesten. Pukeudun miten tykkään ( enkä esittele genitaalejani ) ja jos joku siitä häiriintyy niin se on hänen oma vikansa ja suosittelen terapiaa.

Vierailija
90/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole ikuista, paitsi nuorten naisten pukeutumisen arvosteleminen. Jo 1700- ja 1800-luvulla keski-ikäiset kirjaimellisesti kirjoittivat kokonaisia kirjoja aiheesta, eli AP olet vain osa jatkumoa.

Äitini pukeutui 60-luvulla aivan yhtä minivaatteisiin kuin teinit nyt tekevät. Ja sitä paheksuttiin. 70-luvulla hippityyliä ja 80-luvulla olkatoppauksia ja string-bikinejä - arvaatte kyllä - paheksuttiin.

Itse olin hoppari 90-luvulla eli kaikki vaatteet olivat 3 numeroa liian suuria ja yleensä miesten osastolta - ja sitä paheksuttiin. Sanottiin että pitäisi antaa muiden nähdä nätti vartalo...

Ja sittenhän tuli 2000-luvun alku jolloin kaikki oli lyhyttä ja tiukkaa ja stringit pilkottivat low low low rise -fatkuista - ja sitä paheksuttiin.

Eli ei siinä, jatkakaa vain paheksuntaa. Mutta toivottavasti vielä joskus naiset voivat pukeutua oikeasti vapaasti.

Ai hitsi, nyt en muista kuka se oli, mutta näin videon jossa vanhanaikaiseen asuun pukeutunut nainen luki otteita näistä vanhoista kirjoista joissa kauhisteltiin naisten pukeutumista 300 vuotta sitten... sattuisiko kukaan muistamaan / tietämään kenen video tämä on? Se oli todella mainio ja silmiä avaava, mikään ei todellakaan ole muuttunut.

Vierailija
91/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä naisena muistelisin, että oman teini-ikäni aikana muoti oli myös paljastavaa. Itse en koskaan kehdannut pömppömahan tms. takia. Nykyajan nuoret naiset tuntuvat pitävän, hyvällä itsetunnolla, mitä haluavat, vartalon mallista riippumatta. Ja hyvä niin.

Kohteliasta on olla tuijottamatta, miellytti kohde tai ei. Muoti on onneksi ohimenevää, mutta myös takaisintulevaa :D

Vierailija
92/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana miehenä (ja nuorenakin )katson mielelläni upeita vähäpukeisia naisia. Raja meni lgtb marssin rinnat paljaana keskellä kaupunkia esiintyvien kohdalla. Ja kerran kauan sitten kaivopuistossa läpikuultavassa mekossa karvakolmio näkyen. Uimarannalle sopii minusta nuokin.

Vierailija
93/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan keski-ikäinen nainen ei käytä sanaa "sivutissi". Muutenkin aloitus haiskahtaa siltä, että joku runkkari on sen yhdellä kädellä kirjoittanut. Joillekin riittää matskuksi naisten huomio ja vastaukset.

Vierailija
94/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kade, kun oma kroppa on niin rupsahtanut ettet enää itse kehtaa laittaa piukkoja treenipöksyjä ja toppia ylle?

Kiitos vastauksesta! Kyllä olen jollain tavalla kateellinen nuorille, koska lähestyn vaihdevuosia ja hedelmättömyyttä. Nuoret naiset ovat lisääntymiskykyisiä.

Olen kyllä paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen (mikä sinänsä on surullista nuorten kannalta), joten voisin pukeutua paljastavasti, mutta se on erityisen tyylitöntä ns. aikuiselle naiselle. Ja lisäksi kun on kokenut nuorena seksuaalista häirintää, on tämä niin iskostunut sisimpään, ettei uskaltaisi. Toinen asia on myös kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. En haluaisi, että toisten tarvitsee nähdä pakarani, rintani tai jopa genitaalialuetta. Enhän itsekään halua nähdä muiden. Ja siksi tämä aloitus.

Te keski-ikäiset olette kasvatettu siihen, että se häirintä on kohteen syytä ja siksi tulee pukeutua peittävästi.

Nuorempi ikäluokka on havahtunut (vihdoin ja hyvästä syystä!) siihen, että hetkinen, eihän se häirintä ole kohteen eikä hänen pukeutumisensa syytä. No kenen sitten? TEKIJÄN!!

Ja miehet ulisee, kun mitään ei enää saa sanoa eikä tehdä. No ei niin ja hyvä niin.

Et ehkä tiedä, että kun mies näkee naisen paljasta pintaa, hänen kehossaan tapahtuu sarja tahdosta riippumattomia reaktioita. Sydämen syke nopeutuu, verenpaine nousee, veren plasmaan purskahtaa lisäannos testosteronia ja silmien pupillit laajenevat. Elimistö alkaa evoluution koulimana valmistautua yhdyntään, vaikka sitä ei olisi näköpiirissä.

Monet miehet kokevat tuon testo-purskauksen energisoivana, ja siksi katselevat mielellään naisten per zeitä. Toiset kokevat sen keskittymistä häiritsevänä. Uskokaa tai älkää, maailmassa on miehiä, joilla on muutakin ajateltavaa kuin naisen jalkoväli tai rintavarustus.

Naisten ei ole havaittu olevan samalla tavalla alttiita visuaalisille seksuaalisille signaaleille. Mutta toki meidänkin katse eksyisi miehen haaroväliin, jos hän tallustaisi kadulla speedoissa. Mutta en tiedä, kiihottuisimmeko siitä. :) t. nainen 66 v

Ikävää, että kolmelle ihmiselle esittelemäni faktat miehen biologiasta olivat nou-nou. Ei ne tosiasiat kumminkaan alapeukutuksista muutu. :)

Niiin eihän kukaan edelleenkään tainnut väittää vastaan. Alapeukut siksi, että muiden ihmisten fyysiset reaktiot ei ole se, minkä takia naiset pukeutuu.

Eli ei kiinnosta, kunhan käyttäytyvät kuin ihmiset.

Luulen, että sopu sekä naisten että miesten kesken että naisten kesken olisi parempi, jos naiset tykittäisivät vähemmän. Seksuaalisuus ei ole leikkikalu eikä egon pönkityksen väline

Vierailija
95/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tullut ajatelleeksi, että olisi kohteliasta naisten taholta rajoittaa paljastava pukeutuminen rannoille, bileisiin ja baareihin? Tuo jatkuva teston eritys itse asiassa kuormittaa miehen kehoa, ja on johtamassa haluttomuuteen, sanovat seksiterapeutit. Yhdessä lisääntyvän masturbaation kanssa.

Eipä miehetkään välitä vaikka heidän seura nostattaa stressi hormonit täysille joka kuluttaa kroppaa aivan älyttömästi

Siis oletko paljonkin speedomiesten seurassa, joilla rintakarvat röyhyää napaan avoimen paidan aukosta? :) Puhun nyt pukeutumisesta enkä miesten rajattomasta tyhmyydestä, johon varmaan nykyajan naisena viittaat, teillähän on niin isot egot. Olette niin "voimaantuneita". Olisi hyvä, jos voiman sijaan joskus naiset keskittyisivät kehittämään viisauttaan.

Vierailija
96/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin nuorista naisista olisi paljon enempään kuin mitä he nykyään tarjoavat ja edustavat. Miksi mennään koko ajan seksi edellä? Se on kapeaa, eikä ihme, että älykkäitä nuoria naisia tämä kapeus nykyajan  naiskuvassa ahdistaa. Vastareaktio on tulossa, luulen, heidän taholtaan. t. nainen 66 v

Niin, jotenkin vaikuttaa siltä, että naisten oikeuksissa ja asemassa mennään tällä hetkällä Suomessa takapakkia. Naisilla on ollut niin vahva asema, ja suomalaiset naiset ovat edustaneet älykkyyttä, voimaa ja osaamista, kuten sotien aikana. Nyt ollaan taantumuksen hetkessä. Nainen typistyy seksiobjektiksi. Ironista kyllä - omiasta tahdostaan. Tätä sanotaan voimaantumiseksi.

Mielestäni tämä kommentti myös kuvastaa aikansa elähtänyttä näkemystä: nainen on fiksu ja arvokas vain, jos pukeutuu ja näyttää tietyllä tavalla korrektilta. Yleensä tähän ajatukseen sisältyi nimenomaan naisellisten asioiden peittäminen ja miehisten ominaisuuksien korostaminen.

Nykyajan naiset ovat (vihdoin ja hyvästä syystä!) huomanneet, että ovat fiksuja ja täysivaltaisia toimijoita, vaikka ilmentäisivätkin pukeutumisellaan mitä vain.

Jos mies kulkee kadulla ilman paitaa - no problem. Jos nainen kulkee kadulla bikineissä - bimbo, seksiobjekti jne.

Oikeasti molemmat tekevät em., koska heillä on kuuma. Ei vähennä kummankaan älykkyyttä.

Paitsi keski-ikäisten mielestä, eli ihan sama.

Kyllä julkisilla paikoilla erittäin paljastavasti pukeutuva mieskin antaa bimbon vaikutelman. Ei siinä sukupuoli suojele.

Vierailija
97/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nykynainen on todella moraaliton. Itse pukeudun aina peittävästi, esim. juuri lenkkipolulle.

Vierailija
98/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä viestini poistetiin. Kirjoitan samaa asiaa uudelleen.

Kiitos hyvästä keskustelusta! Kaipaan vielä lisää paljastavasti pukeutuvien nuorten naisten kokemuksia ja syitä pukeutumiselle.

Hienoa, että nuorena usein kokemani seksuaalinen häirintä on vähentynyt yhteiskunnassamme. Tästä kertoo se, että naiset uskaltavat näyttää paljasta pintaa enemmän. MUTTA onko kyse siitä, että miehet eivät myöskään muuten huomioi nykyisiä nuoria naisia? Naiset ovat kovin persoja miesten huomiolle. Onko paljastava pukeutuminen kuitenkin juuri miesten huomion ja hyväksynnän hakemista? Koska kilpailu miesten huomiosta on kovaa, ammutaan kovilla panoksilla ja osa menee ns. yli.

Saako huomiota enää vain Tinderissä, Instassa ja kouluarvisanoista?

Vierailija
99/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi kateellinen naiselle, joka esittelevät vartaloitaan?

Vierailija
100/134 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä et nyt tajua ollenkaan! Juttu on se, että mä voin pukea ihan mitä ite haluan. Vaikka lyhyen topin. Ja niin voi mun kaveri Niilokin, jos se haluaa. Tällä ei haeta kenenkään huomiota vaan rikotaan pölyttyneitä ajatuksia siitä, miten kunnollinen tai kiltti tyttö tai poika voi pukeutua. Huomio haetaan ja saadaan juttelelmalla ja tutustumalla toisten ajatuksiin, toki ulkonäkö saattaa herättää kiinnostuksen, mutta siitä sitten jutulle. Puristelu/huutelu jne on ihan paseeeeee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan