Moniko ei ole vieläkään sairastunut koronaan?
En varmaan ainoa ole joka ei ole (tiettävästi ainakaan) sitä vielä sairastanut. Puolisolla se on ollut jo kaksi kertaa joten altistusta on ollut.
Kommentit (130)
Minä! En tiedä myöskään missään vaiheessa sairastuneeni, vaikka altistumisia oli vuosi sitten keväällä ja sitä ennen syksyllä. On rokotukset, mutta en mitenkään ihmeemmin ole varonut tautia. Maskia pidin aikanaan.
3 rokotetta, 0 koronaa. Myöskään puoliso tai kukaan kolmesta lapsestamme ei tiettävästi ole sairastanut. Lähipiirissä muutama muukin koronan välttänyt.
Olen ollut viimeksi kipeä 2016. En käytä ikinä maskia enkä lotraa käsidesillä.
Minulla ei yhtään piikkiä, vaimolla 2, vaimo sairastelee, minä en
Aika naurettavaa teiltä piikkihulluilta alapeukuttaa sitä, että rokotettu ei ole sairastunut. Menee vainoharhaisuuden puolelle tuollainen.
En ole ainakaan tietääkseni sairastanut, ei ole ollut edes flunssaa. Puolisolla, lapsella ja monella lähipiirissä ollut ja altistunut olen lukemattomia kertoja.
Ei ole yhtään rokotettakaan. Puolisolla 2 ja tiettävästi 2 koronaa sairastanut.
Eihän sitä voi tietää jos ei ole testannut
Ainakin minä, puolisoni, 17v lapsemme, äitini ja läheisin ystäväni puolisonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aika naurettavaa teiltä piikkihulluilta alapeukuttaa sitä, että rokotettu ei ole sairastunut. Menee vainoharhaisuuden puolelle tuollainen.
Koska valehtelet
Olen altistunut opetustyössä ties kuinka monta kertaa, mutta en ole sairastunut. Rokotteita on 3, jos sillä on tässä merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei yhtään piikkiä, vaimolla 2, vaimo sairastelee, minä en
Mulla : 3 piikkiä
Miehellä: 3 piikkiä
lapsella : 0 piikkiä
Kaikki ollaan sairastettu korona
Lapsi on jatkuvasti kipeänä ja me miehen kanssa saadaan siltä kaikki taudit myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska valehtelet
Valehtelen mistä?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää jos ei ole testannut
Ei ole syytä testata ellei ole mitään oireita.
1 rokote ja 0 koronaa. Olin kyllä aika eristäytynyt vuodet 2020 ja 2021
Olen eläkkeellä ja asun yksin, tapaan ihmisiä noin kerran kuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska valehtelet
0 rokotettta ja 0 koronaa. Eikä ole mitään tarvetta valehdella.
Minuun ei tartu mikään ei edes tippuri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska valehtelet
0 rokotettta ja 0 koronaa. Eikä ole mitään tarvetta valehdella.
3 rokotetta ja 0 koronaa. Eikä minullakaan mitään tarvetta valehdella. Miksi olisi, kun voidaan ihan tutkitusti todeta, että sairastumattomia on sekä rokotetuissa että rokottamattomissa?
0 koronaa ja 3 rokotusta. Olen itse testannut ehkä kuusi kertaa.
En ainakaan tiettävästi ole sairastanut. Kolme rokotetta ottanut.