Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fazer taas kutistanut suklaalevyjään

Vierailija
16.08.2023 |

Ostin just Fazerin suklaalevyn ja ihmettelin kuinka se tuntui niin ohuelta. Tarkastin painon, joka oli piiloitettunna takakanteen, ja eihän se enää ole kuin 180g. Hinta tietysti on sama kuin ennenkin, vaikka tuote kutistuu silmissä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skall man ha choklad i Finland går man till Lidl och köper mörk choklad. Smaken är god, konsistensen bra och priset hälften av oligopolets sockerblandningar som inte ens har 1/3 kakao i sig.

Vierailija
22/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, eikö se olekaan enää boikotissa? 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilken?

Vierailija
24/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä punnitsen seuraavaksi levyt hedelmävaa'alla kun meen kauppaan.

Vierailija
25/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Vierailija
26/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin sinisessä ei ole palmuöljyä ja se on hyvää perussuklaata. Sitä ostan, ellen halua jotain erikoisempaa, kuten Tony's-suklaita. Marabouhun en koske, se on liian sokerisen imelää.

Maraboun maitosuklaassakaan ei ole palmuöljyä mutta sokeria tosiaan sisältää enemmän, 58% kun Fazerin sinisessä 48%.

Vierailija
27/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuolla nouse verensokeri edes, huijausta.

Joutuu ostaan 2 levyä nyt.

Vierailija
28/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää Fazerin kannattajat. Itse tunnen, ohimennen tutustunut tuohon sukuun ja ovat niin ylpeää porukkaa plus eivät huomioi keliaakikkoja mitenkään.

Tutustutko aina kaikkiin sukuihin/tyyppeihin, joiden omistamien yhtiöiden tuottamaa ruokaa syöt? Miksi mun pitäisi lainkaan välittää millaisia he ovat?

En tutustu. Hevoshommissa olen heihin tutustunut. Esim Karl Fazer Jr ei halunnut puhua suomenkieliselle tavikselle mitään, kun puhuvat vaan mielellään kaltaisilleen miljonääreille ja ruotsia tietysti. Sisarensa Majlen oli sentään ystävällisempi.

Hah hah! Se sukukuvio menee just other way. :)

Vierailija
29/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää Fazerin kannattajat. Itse tunnen, ohimennen tutustunut tuohon sukuun ja ovat niin ylpeää porukkaa plus eivät huomioi keliaakikkoja mitenkään.

Tutustutko aina kaikkiin sukuihin/tyyppeihin, joiden omistamien yhtiöiden tuottamaa ruokaa syöt? Miksi mun pitäisi lainkaan välittää millaisia he ovat?

Tunteeko kukaan täällä Maraboun sukua? Ovatko mukavaa väkeä vai ylpeitä paskiaisia?

Enpä tunne, mutta tunnen tosin Pandan sukua. Ovat oikein leppoisia, lähinnä makoilevat ja syövät, ovat sellaisia pörröisiä ja pyöreitä ulkomuodoltaan.

Vierailija
30/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58v ja voi kun te nuoret olisitte saaneet maistaa Fazerin suklaita, silloin, kun olin nuori. Olivat aivan eri maailmasta. Esim. geisha, on nykyään täysin mauton, onneton suklaa. Ennen oli geisha patukka, joka maistui taivaalliselle. Se oli pullea, täynnä ihanaa täytettä, eikä mikään nykypäivän onneton jäljitelmä. Samoin Sininen suklaa maistuu nykyään täysin keinotekoiselta, rasvaiselta. Ennen se oli oikean suklaan makuista.

Vierailija
31/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 58v ja voi kun te nuoret olisitte saaneet maistaa Fazerin suklaita, silloin, kun olin nuori. Olivat aivan eri maailmasta. Esim. geisha, on nykyään täysin mauton, onneton suklaa. Ennen oli geisha patukka, joka maistui taivaalliselle. Se oli pullea, täynnä ihanaa täytettä, eikä mikään nykypäivän onneton jäljitelmä. Samoin Sininen suklaa maistuu nykyään täysin keinotekoiselta, rasvaiselta. Ennen se oli oikean suklaan makuista.

Satiiria ja/tai sarkasmia kenties iso ripaus mukana?

Vierailija
32/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ne siellä Fazerillä vieläkin vetää. Aika harvassa tässä maassa on firmat, joilla on noinkin pitkä menestyshistoria. Ja totta kai ne eri namujen nyanssit hieman vaihtelee...vuosikymmenestä, maistajasta sekä konekannasta riippuen. Mutta kyllähän Fazer on yhä aika kova tekijä!

Vierailija
33/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin sinisessä ei ole palmuöljyä ja se on hyvää perussuklaata. Sitä ostan, ellen halua jotain erikoisempaa, kuten Tony's-suklaita. Marabouhun en koske, se on liian sokerisen imelää.

Maraboulta on hyviä minttutoffeesuklaanappirullat.

Vierailija
34/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut useita saman laisia mielipiteitä.

Vierailija
35/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoa suklaata osta etten liho. Näin keski-ikäisenä tarvii kiinnittää entistä enemmän huomiota syömisiinsä.

Vierailija
36/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut useita saman laisia mielipiteitä.

Kaikilla isoilla suklaafirmoilla samat ongelmat. Ei se ole pelkkä Fazerin suunta.

Vierailija
37/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetus jatkuu ja lampaat määkii.

Vierailija
38/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En paljoa suklaata osta etten liho. Näin keski-ikäisenä tarvii kiinnittää entistä enemmän huomiota syömisiinsä.

Kun pääset noista vaihdevuosista eroon, niin voit lopettaa nillittämisen ja syödä niin paljon suklaata kuin haluat. Ketään ei kiinnostaa vanhan akan läskit.

Vierailija
39/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan täällä Maraboun sukua? Ovatko mukavaa väkeä vai ylpeitä paskiaisia?

Enpä tunne, mutta tunnen tosin Pandan sukua. Ovat oikein leppoisia, lähinnä makoilevat ja syövät, ovat sellaisia pörröisiä ja pyöreitä ulkomuodoltaan.

Ai hitto, että mua korpee koko Pandan suku! Ei olisi ikinä pitänyt niihin sekaantua 😫

T. Ähtärin kunnanjohtaja

Vierailija
40/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.